tiistai 25. elokuuta 2020

Boxycharm | Elokuu 2020

Sain elokuun Boxycharmin käsiini jo viime viikolla, mutta päätin hieman venyttää sen esittelyä, ettei mulle tule kolmea kauneusboksipostausta peräkkäin. Totta puhuen olisin halunnut tulla kertomaan teille tästä boksista heti sen avattuani, sillä vaikka olen viimeiset kuukaudet ollut poikkeuksetta tyytyväinen Boxycharmieni sisältöihin, olin ihan superinnoissani tästä elokuun boksista! Boxycharmillahan on aina vaihtoehtoisia tuotteita bokseissa ja eri variaatioita löytyy ties miten monia. Välillä tuntuu vähän epäreilultakin katsoa, kuinka jotkut saavat bokseja, joiden sisältö ei miellytä heitä lainkaan ja omalle kohdalleni on sattunut jo pitemmän aikaa mitä mainioimpia bokseja. Mitä tämä elokuun Boxycharm sitten sisälsi?

Sivellinsetin, luomiväripaletin, luomiväriprimerin, peiteaineen sekä paketillisen huulipunia. Mä tuijotin ihan oikeasti tätä sisältöä suu auki, sillä en voinut uskoa, että boksi ihan oikesti oli näin täydellinen. Ensisilmäyksellä kaikki tuotteet vaikuttivat mulle hurjan mieluisilta, mutta lopultahan yksi näistä sitten tuotti pienoisen pettymyksen - siitä lisää tuonnempana. Peiteaine oli oma valintani boksiin enkä todellakaan edes muista mitä muuta oli vaihtoehtoina, sillä se oli mulle ihan selkeä valinta. Boksi oli tällä kertaa täysin meikki- ja meikkivälinepainotteinen ja mä tykkäsin tästä ihan älyttömän paljon. Tämä on heittämällä yksi parhaimpia, ellei jopa se paras, Boxycharm mitä olen ikinä saanut. Erityisen iloinen olin siitä, ettei tätä kokonaisuutta oltu pilattu millään tylsillä huulten- tai silmienrajauskynillä. Sitten vielä jokainen tuote tarkempaan esittelyyn:

Aloitetaan heti sillä, jonka sanoin olevan mulle pienoinen pettymys. Morphe Eye Got This Brush Set on neljän silmämeikkisiveltimen setti, josta löytyy kaksi erikokoista häivytyssivellintä, liikkuvalle luomelle hyvin sopiva sivellin sekä viistopäinen sivellin kulmille tai rajauksille. Mistähän mä aloittaisin.. Morphen siveltimet eivät ole mulle entuudestaan juurikaan tuttuja. Mulla on yksi sivellin, paksu voidemaisille contour-sävyille alunperin ostettu kasvosivellin. Ensimmäinen ostamani hajosi parissa viikossa, mutta toinen on sentään säilynyt hyvänä, vaikken sitä ole kyllä enää vuosiin käyttänyt. Muita siveltimiä en ole Morphelta koskaan omistanut, joten nämä olivat siis myös ensimmäiset silmämeikkisiveltimeni heiltä. 

Olen nähnyt videoilla paljon ihmisten käyttävän Morphen yhteistyössä eri vaikuttajien kanssa tekemiä siveltimiä - esim. Jaclyn Hill kokoelman siveltimiä, ja kuullut myös ihmisten kehuvan Morphen siveltimiä. Niissä videoissa ja myös tuotekuvissa Morphe x Jaclyn Hill siveltimet näyttävät todella hyviltä ja laadukkailta, ja ilmeisesti ne onkin muotoiltu eri tavoin kuin tämän mun settini siveltimet, sillä näin hempuloita ja hutjuja, kevyitä ja ohuita siveltimiä en ole ihan hetkeen nähnyt. Tämä mun settini on kaikkea muuta kuin laadukkaan oloinen. Siveltimet ovat ohuempaakin ohuempia ja yhdestä lähti jo kuvienottohetkellä kymmeniä irtokarvoja. Okei, setin arvo on $12,00 eli yhden siveltimen hinta on kolme dollaria, eikä sillä summalla voi kovin kummoista laatua odottaa. Mä olin itse vain todella hämmentynyt, sillä ihan oikeasti kuvittelin Morphen siveltimien olevan parempia. En missään vaiheessa ajatellut, että ne olisivat samaa laatua vaikkapa Sigman kanssa, mutta yllätys oli todella suuri, kun nämä sain käsiini. Pidän näistä itselläni vain suuremman, valkoisen häivytyssiveltimen ja muut annan eteenpäin. En tiedä ovatko kaikki Morphen ns. omat siveltimet samaa laatua, mutta mä taidan pysytellä varmuuden vuoksi niistä kaukana. Morphe x Jaclyn Hill siveltimille voisin antaa mahdollisuuden, sillä ne näyttävät selkeästi erilaisilta ja uskon, että ne ovat ainakin tätä mun settiäni laadukkaammat.
Hinta: noin $12,00.

Violet Voss Essentials 2 Palette oli todella mieluinen yllätys! Jokin aika sittenhän sain Boxycharmista Essentials 1 paletin, jonka arvoin eteenpäin. Olen ihan tyytyväinen, että arvoin sen ja nyt voin pitää tämän, sillä tämän sävyt ovat todella ihanat. Yläriviltä löytyy neutraalimpia, rusehtavia ja nudeja sävyjä. Alarivillä taas on värikkyyttä ja erityisen ihastunut olen noihin alarivin violetteihin sävyihin. Olen käyttänyt palettia nyt kahdesti ja laatu on ihan ok. Ei mikään Jeffree Starin veroinen, mutta käyttökelpoinen ja paletilla saa tehtyä kivoja meikkejä. Tuskin tästä missään vaiheessa tulee suosikkiani, mutta kerrankin olen oikeasti iloinen ja innostunut luomiväripaletista, jonka näistä kauneusbokseista saan!
Hinta: noin $36,00.


Oma valintani boksiin oli tosiaan tämä Too Facedin Born This Way Super Coverage Multi-Use Sculpting Concealer. Melkoinen nimihirviö, mutta yksinkertaisesti ilmaistuna tämä on siis peiteaine, joka lupaa täyttä peittävyyttä. Tuote toimii tarvittaessa myös sävystä riippuen korostus- tai varjostusvärinä, mutta itse hankin tämän nimenomaan peiteaineeksi. Mulla meinasi käydä tämän kanssa kalpaten, sillä olin hieman myöhään liikkeessä valintojen kanssa, mutta onneksi tämä tuote löytyi vielä yhdessä vaaleassa sävyssä! Oma sävyni on siis Cloud, joka taitaa olla vaalein sävy koko peiteaineesta. Testilukertoja tämän kanssa on nyt muutama ja mä olen täysin rakastunut tähän peiteaineeseen. Peittokyky on todella hyvä ja vaikka sävy onkin tällä hetkellä hieman ruskettuneella ihollani inan liian vaalea, rakastan sitä silti. Hankin peiteaineeni aina mahdollisuuksien mukaan asteen tai pari liian vaaleina, jotta san sy-alueen ihon kirkastettua ja kasvojen korkeimpia kohtia korostettua sen kanssa, ja siinä kaikessa tämä toimii loistavasti. Mä olen itse asiassa monet kerrat miettinyt ostavani tämän peiteaineen, mutta nyt ainakin tiedän, että voin hyvillä mielin jatkossa ostaa tätä lisää! Yksi koko tuotteen parhaimpia puolia on myös riittoisuus. Pullohan on tässä ihan valtava ja tuotetta on jopa 15 ml. Vertailuna vaikka mun essencen peiteaine, jossa tavaraa on 5 ml ja UD:n peiteaine, jossa on vain 3,5 ml. Tästä riittää iloa siis hyvin pitkäksi aikaa eikä tuotteen hintakaan ole lainkaan paha tuohon määrään verrattuna.
Hinta: noin $29,00/15 ml.

Tiedättekö sen tunteen, kun monista kauneusbokseista tulee yksittäisiä huulimeikkituotteita ja niistäkin on jo iloinen, jos sävy on kiva ja tuote toimii itsellä? Miettikääpä, kun sen yhden sijaan tulee kerralla jopa kuusi kappaletta huulipunia! Tämä Trèstiquen A Matte For Every Mood Mini Matte Lip Crayon Set sisältää siis kuusi mattaista huulipunaa upeissa sävyissä. Tokikaan nämä eivät ole täysikokoisia, mutta ihan riittävän suuria ottaen huomioon kuinka kauan huulipunat yleisestikin kestävät käytössä. Mun on oikeasti vaikea uskoa omaa tuuriani, kun sain tämänkin setin vielä boksiini. Trèstiquen tuotteet ovat hyviä ja laadukkaita enkä malta odottaa, että pääsen testaamaan näitä huulipunia. Huulipunat ovat kaikki mattaisia, mutta tuotekuvauksen mukaan huulituntuman pitäisi silti olla miellyttävä ja punan kestää huulilla koko päivän. Katsotaan miten käy!
Hinta: noin $58,00.

Viimeisenä vielä Elizabeth Mottin Thank Me Later Eye Primer. Tämä on luomiväriprimer, joka lupaa pitää luomivärit paikoillaan koko päivän sekä helpottaa niiden lisäämistä. Tuote on ilmeisesti sävytön, joten tämä on senkin puoleen ihan mukavaa vaihtelua mun UD:n luomiväriprimerille. Mähän olen jo kuuden vuoden ajan käyttänyt luomillani pääasiassa UDPP:tä, joten välillä tekee ehkä ihan hyvääkin testailla myös muita vastaavia tuotteita! Vielä en ole tätä siis testannut, mutta enköhän mä tämän kohtapuolin korkkaa ja kokeile. Mä en ole koskaan ollut kovin vaativa luomiväriprimerini suhteen ja olen siitä myös "helppo", ettei mulla esimerkiksi rasvoitu luomet, mutta toki kun on tottunut niinkin hyvään kuin UDPP, kaipaa sitä muiltakin primereilta laatua. Tämä oli kiva tuote, taisi olla jopa ensimmäinen luomiväriprimer, minkä itse olen koskaan kauneusbokseista saanut!
Hinta: noin $20,00.

Elokuun Boxycharmin kokonaisarvo oli noin $155,00. Mä olen vieläkin lähes mykistynyt siitä kuinka hyviä tuotteita mulle tähän boksiin valikoitui! Morphen siveltimet ovat tosiaan ainoa tuote, josta en niin välittänyt ja johon petyin, mutta sekin johtui lähinnä siitä, että odotin niiltä jotain paljon enemmän. Peiteaine oli ihan nappivalinta, samoin Trèstiquen huulipunasetti. Mun piti ihan selata läpi kaikki vanhat Boxycharmpostaukseni ja kyllä tämä taitaa ihan oikeasti olla paras boksi, mitä olen reilun kahden vuoden tilausjaksollani saanut. Toivottavasti samalla linjalla jatketaan!

Miltä boksi teidän silmissänne näyttää? Olisitteko olleet sisältöön tyytyväisiä? :)

14 kommenttia:

  1. Wow, mikä setti! Ihanaa, että sulle osui näin mieleinen sisältö :)♥ Mä valitsin myöskin tuon peitevoiteen ja kävi vähän samalla tavalla :D Olin katsonut muutaman sävyvaihtoehdon valmiiksi ja kun valintahetki koitti, niin huomasin kauhukseni että kaikki ennakkoon katsomani sävyt olivat jo loppuneet :D paniikissa sitten valitsin jonkun (en enää edes muista minkä) ja nyt toivon että sieltä tulisi edes jokseenkin sopiva sävy :D

    Tuossa luomiväripaletissa on tosi kauniit sävyt ♥ Ihastuin aivan täysin tuohon alarivin Wild Orchid -sävyyn! Ja tuo Trestiquen setti on myös huippu :o Mulla on noita samanlaisia minihuulipunia muutama, mutta kiiltopunaversioina. Vaikuttavat tosi hyviltä ja riittoisilta, vaikka minikokoisia ovatkin :) Harmi, ettei tuo Morphen setti onnistunut vakuuttamaan :/ Mulla on muutama Morphen tavallinen sivellin ja lisäksi yksi niistä Jeffreen seteistä ja mulle on osunut ihan hyvälaatuisia yksilöitä. Heillä tosin kuuleman mukaan se laatu vähän vaihtelee kaikessa, niin ehkä noissa on vähän sama :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, oon niiiin tyytyväinen tähän<3 :D Mä veikkaan että toi peiteaine meni kuin kuumille kiville, sillä TF:n tuotteet varmasti ylipäätään on tosi suosittuja ja toi peiteaine oli myös tosi laadukas :) Toivottavasti säkin saat sopivan sävyn itsellesi! Mulla kävi onneksi tuuri ja toi sävy oli tosi hyvä.

      Wild Orchid on superkaunis sävy! Ja tollasia mulla ei ihan joka paletissa myöskään ole, kuten ei muutenkaan kaikkia tän paletin sävyjä, eli senkin puoleen toi oli kiva lisä kokoelmiin :) Oon myös kuullut Morphesta tota samaa, että laatu vaihtelee. Ja toisaalta jos kyseessä on noin edulliset siveltimet niin onhan se ihan ymmärrettävääkin. Mä oon ehkä niin tottunut puuvartisiin Sigman siveltimiin, että noi muoviset tuntui senkin takia niin hempuloilta, vaikka toki mulla on paljon siveltimiä myös muilta brändeiltä :D Mulla vaan taisi olla vähän liian suuret odotukset Morphen siveltimiä kohtaan ja pettymys oli sitten pienoinen, kun ei setti vastannutkaan niitä odotuksia.

      Poista
  2. Mulla on pari Morphen sivellintä ja vaikka niiden muodosta ja toimivuudesta pidänkin, karvat niissä hapsottaa tosi pahasti ja rumasti. Minäkin luulin niitä jotenkin laadukkaammiksi...Mykistyttävän upea boksi! Olisin tykännyt kaikesta <3 tuo primer kuulostaa kivalta, se siis auttaa luomiväriä levittymään nätimmin vai helpottaa jos lisää väriä päivän mittaan? Ei kai se voi siinä auttaa vai?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, just se varmasti sen pettymyksen aiheutti, kun luulin Morhpen siveltimien olevan laadukkaampia kuin mitä ne sitten olivatkaan :/ Tää boksi oli kyllä ihana, kiva kuulla että säkin olisit tästä pitänyt<3 Heh joo selitin sen ehkä vähän hassusti, mutta meiansin sillä värin lisäämisellä siis sitä alkuperäistä hetkeä, kun meikkiä kasvoilleen laittaa :D

      Poista
  3. Tosi kiva boksi, jos ei lasketa sivellinten aiheuttamaa pettymystä. Ne näyttää kuvassa tosi viattomilta:D Mulla on ollut joku Morphen setti, joka ei tosiaan ollut kummoinen laadultaan, mutta sentään siveltimet olivat tukevaa tekoa. En vaan muuten tykännyt niistä ja vannonkin Zoevan nimeen, joita on suurin osa mun käyttösiveltimistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Zoevan siveltimistä oon kuullut hurjasti hyvää! Mulla taitaa olla yksi Zoevan häivytyssivellin, jos en nyt ihan väärin muista ja se on kyllä hyvä :) Laadullisesti Zoeva vaikuttaa just sellaiselta brändiltä, minkä siveltimistä itsekin pitäisin ja varmasti olisin ostanut niitä enemmänkin testiin, mikäli multa ei löytyisi jo niin kattavaa sivellinvalikoimaa mm. Sigmalta :)

      Poista
  4. Ompa jännä miten monenlaista mielipidettä noista Morphen siveltimistä on. Mulla on pari ihan perus häivytyssivellintä ja luomivärisivellintä Morphelta ja hyvin toimii, eikä hapsuta eikä oo karvoja lähteny :D Toki siitä on jo monta vuotta kun mää ne hommasin, ehkä laatu vaihtelee sit vaan :O Mut tosi kiva boksi kyllä, tulis itelläki kaikki mieleiseen käyttöön.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sepä! Sen takia olinkin niin hämmentynyt, kun olen niin paljon kuullut kehuja noista siveltimistä ja sitten omissa oli heti tota karvojen tippumista ym. Mutta kuten tossa ylempääkin jo sanoin, nää on sen verran edullisia että varmasti senkin takia siveltimissä saattaa esiintyä vaihtelua laadussa, mikä on tietysti tosi valitettavaa :/ Ihanaa että sun siveltimet on toimineet hyvin ja oot ollut niihin tyytyväinen<3

      Poista
  5. Tuo paletti ihanan ja kauniin värinen! :) Ja noh, 12 dollarin luomiapplikaattorisetissä tuskin voi odottaa suurta laatua. Joskus ihmiset lähtevät mainoskasvoiksi tai yhteistyöhön vaikka myytävä juttu olisi ihan surkeaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis noi yhteistyökuviot on tosiaan toteutettu ulkomaalaisten vaikuttajien toimesta, ne kehut taas olen kuullut suomalaisilta, jotka on ihan itse ostaneet noi! Ja Morphen tuntien laatu tosiaan vaihtelee jonkin verran, eli uskon hyvin, että osa siveltimistä saattaa olla huomattavasti parempia kuin nää mun hempulat :D

      Poista
  6. Olipa tämä kiva boksi, peiteaineesta kaipaan vielä enemmän syväanalyysia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy ehdottomasti kirjoitella siitä vielä lisää<3 :)

      Poista
  7. Miulle tuli sama sivellinsetti, primer ja tuo huulituotesetti. Sain myös toisen tuotteen Trestiquelta Summer Glow + Go Setin, hämmentävää että samalta merkiltä oli kaksi tuotetta boksissa :D Oma valinta oli Glamglow Moisturetrip kosteusvoide.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, aika jännä että laittoivat samalta brändiltä kaksi tuotetta :o En tiedä onko mulle koskaan käynyt noin Boxycharmin kohdalla! No mutta eipä siinä toisaalta mitään, jos tuotteet on itselle vaan mieluisia :)

      Poista

Kiitos kommentista!