perjantai 28. elokuuta 2020

Project 10 Uses Roulette | Toinen katsaus

*Saatu ilmaistuote


Taas on kulunut yksi kuukausi siitä, kun edellisen kerran päivittelin teille tätä Project 10 Uses Rouletteani! Kyseessä on siis projekti, jonka tarkoituksena on kierrättää meikkikokoelmani tuotteita siten, että projektissa on mukana aina kymmenen tuotetta kerrallaan. Näitä kymmentä tuotetta on sitten tarkoitus käyttää kymmenen kertaa, jonka jälkeen tuote poistuu projektista ja tilalle arvotaan uusi. Arvon uudet tuotteet aina kerran kuukaudessa katsauksen yhteydessä ja kerron myös sen kuinka monta käyttökertaa muille tuotteille on kertynyt. Takarajana mulla on jokaisella tuotteella kolme kuukautta, eli siinä ajassa ne kymmenen käyttökertaa pitää saada. Miten projektin toinen kuukausi sitten sujui?


Kymmenen käyttökertaa tuli täyteen seuraaville tuotteille:
  • Huda Beauty Faux Filter Foundation
  • IDUN Minerals Matte Lipstick - Jordgubb*
  • UD Naked Reloaded Eyeshadow Palette - Dreamweaver
  • Anastasia Beverly Hills Glow Kit Sun Dipped - Moonstone
  • PÜR Cosmetics Festival Palette -  Peace
Mä olen itse asiassa enemmän kuin tyytyväinen tähän lopputulokseen, sillä mulla oli tässä kuussa mukana selkeästi edellistä kuukautta haastavampia tuotteita! Mukana oli mm. jopa neljä huulipunaa ja totta kai tiesin, etten mitekään tule saamaan niitä kaikkia pois heti. Tavoitteena oli saada kaksi pois, mutta en lopulta saanut kuin yhden ja sekin on mulle ihan ok. Huda Beautyn meikkivoidetta en rehellisesti sanottuna kyllä käyttänyt kuin yhdeksän kertaa, sillä meikkivoide loppui aika yllättäenkin enkä jaksanut ruveta pulloa enää availemaan ja kaivamaan pohjalta viimeisiä rippeitä. Se sallittakoon kuitenkin, kun kyse nimenomaan oli tuotteen loppumisesta ja olisin kyllä saanut ne kymmenen kertaa täyteen, mikäli se vain olisi ollut mahdollista!

Seuraavaksi esittelen taas projektiin jääneet viisi tuotetta ja kerron fiiliksiäni ja käyttökertojen määrät. Sen jälkeen uudet arvotut tuotteet!


1. Ace Beaute French Vanilla Eyeshadow
Tämä luomiväri on ainut tuote, joka on projektissa nyt sen maksimin sallitun kolme kuukautta. Tälle on käyttökertoja kertynyt nyt kahdeksan. Olisin halunnut tämän pois projektista, mutta tähän täytyy nyt tyytyä. Kaksi kertaa mun siis pitää saada tätä käytettyä syyskuun aikana, enkä usko sen tuottavan mitään vaikeuksia!


2. Essence Matt Liquid Lipstick Date Proof*
Tätä nestemäistä huulipunaa olen käyttänyt kaksi kertaa. Määrä ei päätä huimaa, mutta alunperinkin ajattelin säästäväni tämän ns. syyspunaksi enkä edes yrittänyt keskittyä tähän elokuun aikana. Mun tavoitteenani olisi saada joko tämä tai Lumenen huulipuna pois syyskuun aikana, sillä molempien kanssa tuskin tulen onnistumaan. Katsotaan kuinka käy, mutta nyt tosiaan alkaa syysmeikkien kausi, jolloin tämäkin huulipuna on varmasti vahvasti edustettuna!


3. Appeal Cosmetics Liquid Eyeshadow - Rose Gold
Nestemäinen kultainen luomiväri on ollut mulla käytössä neljästi. Ja voin sanoa olevani erittäin tyytyväinen, että olen saanut tällä jopa ne neljä käyttökertaa! Hassua sinänsä, sillä eihän neljä käyttökertaa todellakaan ole paljon, mutta koska mä en todellakaan ole nestemäisten luomivärien suurin fani, tämä oli mulle hyvä saavutus. Yllätyin itse asiassa siitä kuinka helppo tätä oli käyttää. Vähän veikkaan, että tämän kanssa saatetaan mennä kolmannelle kuukaudelle enkä siis saisi tätä syyskuussa pois, mutta katsotaan, katsotaan..


4. Appeal Cosmetics Luxurious Lipstick - Vamp
Tämä ihana huulipuna on ollut mun huulillani neljä kertaa. Tämä tulos on oikeastaan ainut, johon olen kunnolla pettynyt, sillä mä ihan tosissani kuvittelin saavani tämän helposti pois projektista heti ensimmäisen kuun aikana. Mutta toisaalta kun olen käyttänyt nyt niin paljon harmaan ja ruskean sävyisiä luomivärejä, jotta sain ne pois projektista, on ihan ymmärrettävää etten ole niiden kaveriksi valinnut violettia huulipunaa. Sävy on mulle mieluinen, mutta vaatii myös tietynlaisen silmämeikin. Toivon saavani tämän kanssa ne kymmenen käyttökertaa syyskuun aikana!


5. Lumene Nordic Seduction Creamy Lipstick - 18 Summer Bouquet
Tätä huulipunaa käytin neljä kertaa. Olen saldoon ihan tyytyväinen, sillä tämä oli essencen huulipunan tavoin tarkoitettukin enemmän syyskuukausiksi. Kirjoitin jo ylempänä, etten usko saavani näitä molempia projektista pois syyskuussa, mutta täytyy katsoa kumpaan koitan keskittyä ensin. Mahdollisesti tähän, sillä koen tällä hetkellä kermaisemmat punat hitusen mattaisia mieluisammiksi.

Seuraavaksi 28.8.2020 projektiin arvotut tuotteet:


6. Laura Geller Baked Blush-N-Brighten Tropic Hues
Tämä poskipuna on yksi mun ikisuosikkini ja ehdottomasti sellainen jokapäivän poskipuna, joka sopii tarvittaessa mihin tahansa meikkiin. Poskipuna on kauniin punertava eikä se ole liian pigmenttinen, eli tällä saa halutessaan myös hyvin hennon lopputuloksen. Tästä olen hyvin innoissani enkä usko, että poskipunan käyttö tulee tuottamaan vaikeuksia!


7. Illamasqua Beyond Powder Highlighter OMG Burst*
Jes uusi highlighter mukaan! Tämä onkin yksi mun uusimpia ja varmasti myös kauniimpia highlightereita mitä omistan. Illamasquan laatu on ihan omaa luokkaansa ja tämä kaunis vaaleanpunainen highlighter on yksinkertaisesti upea. Tätä en tosin yhdistäisi esimerkiksi tuon yllä olevan Laura Gellerin poskipunan kanssa, mutta eiköhän tällekin niitä käyttökertoja syyskuussa kerry.


8. ColourPop Give It To Me Straight - Matter Of Fact
Arvottuani tämän ColourPopin paletin mukaan projektiin olin todella innoissani, sillä paletti on ollut mulla taas todella vähällä käytöllä ja sen sävymaailma on kuitenkin ihan mun tyylinen. Valitettavasti projektiin arpoutui kuitenkin koko paletin tylsin sävy - vaalea mattanude! No eipä se haittaa, sillä ainakin saan tämän helposti kuukaudessa pois ja toisaalta voinhan mä nyt samalla tarttua tähän palettiin sitten muuten useammin ja tehdä koko meikin tämän kanssa. Sävytkin sopivat mukavasti alkavaan syksyyn.


9. Figs & Rouge Hydra-Pore Velvet Cream
Rehellisesti sanottuna tämä oli ehkä se ainut primer, jonka en toivonut päätyvän projektiin. Ei sillä, että tässä olisi varsinaisesti mitään vikaa, mutta kun mulla on niin paljon mieluisampiakin primereita. No, otetaan haaste vastaan! Ehkä pitää koittaa ajatella siten, että nyt saan sitten väkisinkin niitä käyttökertoja lisää tälle tuottelle ja mahdollisesti joskus hamassa tulevaisuudessa tämän jopa loppumaan. Tämä tulee todennäköisesti olemaan projektissa ainakin sen pari kuukautta, missään nimessä en usko että saan tätä ainakaan syyskuussa käytettyä kymmentä kertaa.


10. Urban Decay Naked 3 - Nooner
Naked 3 on mun ensimmäinen kalliimpi luomiväripalettini ja ostin tämän siis noin kuusi vuotta sitten. Yhä edelleen sama paletti löytyy mun kokoelmistani ja vaikken tähän juuri enää tartukaan, on paletilla mulle tiettyä tunnearvoa enkä siitä halua luopua. Ympyröity ruskea mattasävy Nooner valikoitui projektiin mukaan ja tälläkin kertaa täytyy todeta, että pääsin hyvin helpolla - samoin kuin ColourPopin paletin kanssa. Tällainen mattaruskea sopii niin moneen eri meikkiin, että kymmenen käyttökertaa ei luulisi tuottavan ongelmia.

Tällä kertaa valintoihin osui selkeästi helpompia tuotteita kuin viime kerralla - eikä yhtä ainutta uutta huulimeikkituotetta! Mulla on vahva usko siihen, että ensi kuun katsauksessa olen saanut aika montakin tuotetta käytettyä sen kymmenen kertaa.

Mitä luulette, kuinka monta tuotetta lähtee pois seuraavassa katsauksessa?

2 kommenttia:

  1. Oi että toi Laura gellerin poskipuna ja Illamasquan highlighter on upeita tuotteita! Tosi kauniit marmoroidut pinnat molemmissa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Noi on molemmat hurjan kauniita ja näyttää tosi hyvältä myös kasvoilla<3 :)

      Poista

Kiitos kommentista!