keskiviikko 19. elokuuta 2020

Ipsy Glam Bag Plus | Elokuu 2020

Elokuun Ipsy Glam Bag Plus on nyt täällä! Tässä kuussa boksi koki itse asiassa melko suurenkin muutoksen, sillä uudistuneeseen Ipsy Plussaan saa nykyään valita itse jopa kolme tuotetta muutamien joukosta. Aiemminhan jokaiseen boksiin on saanut valita yhden tuotteen, mutta nykyään sisältöön pääsee vaikuttamaan huomattavasti aiempaa enemmän ja mä olen tästä uudistuksesta todella iloinen. Ipsy siis valitsee ensin jokaiselle tilaajalle kauneusprofiiliin perustuen kaksi tuotetta, jonka jälkeen tehdään omat valinnat. Ensin valitaan neljän vaihtoehtoisen tuotteen joukosta yksi, sen jälkeen seuraavien neljän joukosta toinen ja lopulta vielä kolmas tuote taas uuden nelikon joukosta. Ristiinvalitseminen ei siis ole mahdollista, mutta vapaus valita neljästä tuotteesta toimi mun mielestäni todella hyvin. Toki valinnat voi myös jättää tekemättä, jos haluaa pitää boksin sisällön mieluummin täysin yllätyksenä, mutta itse maksan boksista toimituksineen sen verran paljon, että olen enemmän kuin tyytyväinen saadessani vaikuttaa näinkin paljon sen sisältöön. Uskon myös, että tulen jatkossa olemaan entistäkin tyytyväisempi boksieni sisältöihin! Toinen suuri muutos oli pahvisten boksilaatikoiden lopettaminen. Nykyään kuvassa näkyvä pussukka tulee kuplamuoviseen kirjekuoreen pakattuna eikä mulla ole mitään tätäkään uudistusta vastaan, kunhan tuotteet vain pysyvät ehjinä perille saakka. Miltä elokuun boksi siis näytti?

Boksin ainut ihonhoitotuote oli 111Skinin seerumi/boosteri ja loput olivat sitten meikkituotteita. Boksista löytyi kaksi luomivärikynää, luomiväripaletti, kivipuuteri sekä kulmageeli. Viimeiset kolme olivat omia valintojani boksiin ja oikeastaan kulmageeli oli ainut tuote, jonka kohdalla jouduin hieman pähkäilemään. Sisältö näyttää omaan silmääni erittäin hyvältä, varsinkin kun 111Skinin tuotteet ovat superhintavia ja niitä on sen puoleen aina ilo saada bokseista! Tehdään seuraavaksi vielä tarkempi katsaus boksin sisältöön:

Aloitetaan tällä 111Skinin Cryo ATP Sports Boosterilla, joka on ehdottomasti siis boksin arvokkain tuote. Tämä seerumi/boosteri lupaa kirkastaa ihoa ja tuote on ilmeisesti suunniteltu käytettäväksi ennen kaikkea treenaamisen jälkeen. Toisaalta tuotekuvaus taas sanoo, että tuotetta voi käyttää aamuin illoin kasvoilla muutaman tipan verran ennen kasvovoidetta. 111Skinin tuotteet ovat laadukkaita ja tältäkin odotan siis todella paljon! Mulla on seerumeita kaapit pullollaan, mutta ajattelin ottaa tämän käyttöön nimenomaan boosterina eli toisen seerumin kaveriksi, joten saan tämän käyttöön varmasti jo pian. Todella mielenkiintoisen oloinen tuote, ihanaa että Ipsystä tulee näin laadukkaita ihonhoitotuotteita!
Hinta: noin $135,00/20 ml.

Beauty For Real SHADOW STX 24-7 Eyeshadow Duon sain itselleni sävyissä Midnight Marathon ja Ever Starstruck. Nämä ovat siis koostumukseltaan kermaisia luomivärikyniä kauniissa shimmerisissä sävyissä. Mä olen sen sata kertaa aiemminkin sanonut, että olen todella huono käyttämään mitään muita kuin pressattuja puuterisia luomivärejä, mutta tämä kaksikko on sävymaailmaltaan todella kaunis. Pitkän aikaa olen jo nähnyt kuvia, kuinka ihmiset tekevät simppelin yhden luomivärisävyn silmämeikin vastaavanlaisten luomivärikynien kanssa. Pitäisi siis varmasti itsekin kokeilla! Tämä kaksikko ei olisi ollut oma valintani boksiin ja tämä valinta tehtiinkin siis Ipsyn puolelta, mutta parempi tämä kuin vaikkapa taas uusi eyeliner, joita jossain vaiheessa tuntui tulevan bokseista jatkuvalla syötöllä. Sävyt ovat kuitenkin todella käytännöllisiä ja näillä varmasti myös onnistuisi hyvin se yhden luomivärin meikki, josta puhuin.
Hinta: noin $38,00.

Sitten niihin itse valitsemiini tuotteisiin! Ensimmäisenä esittelyyn pääsee tämä Ciaté Londonin Watermelon Burst Pressed Setting Powder, joka on vesimeloniuutetta, E-vitamiinia sekä hyaluronihappoa sisältävä kivipuuteri. Hyaluronihappohan tunnetaan sen ihoa kosteuttavista vaikutuksista ja tämä puuteri onkin tehty ennen kaikkea pitäen silmällä sitä, ettei sen käyttö saa ihoa näyttämään kuivalta ja kakkuiselta. Puuteri lupaa pitää meikin paikoillaan koko päivän ja se sisältää lisäksi hieman myös shimmerisyyttä, jolla saa kasvoille hennon ja kauniin hehkun. Mä en itse asiassa edes käytä kivipuutereita enää kovinkaan paljon, mutta valitsin tämän silti, sillä Ciatén tuotteet eivät ikinä petä ja hyvähän se on kivipuutereitakin olla olemassa - joskus niitä kuitenkin aina tarvitsee. Mielenkiinnolla odotan kuinka paljon puuteri antaa kasvoille hehkua. Vielä en ole tätä siis ottanut käyttöön, sillä yritän käyttää ensin pois UD:n kivipuuterin, joka on ollut mulla käytössä jo ties kuinka pitkään.
Hinta: noin $28,00.


Estate Cosmeticsilta oli boksissa tämä Estate Cosmetics X Bailey Sarian Venice Fling Eyeshadow Palette, joka oli niin ikään oma valintani boksiin. Paletista löytyy yhdeksän todella reilun kokoista luomivärinappia. Mä olin todella yllättynyt paletin avattuani, sillä oletin luomivärien olevan kooltaan ainakin kolme kertaa pienempiä. Nämä napit muistuttavat kokooltaan enemmän poskipunia kuin luomivärejä eli ne ovat oikeasti todella suuret. Paletista löytyy neljä mattasävyä ja loput ovat enemmän tai vähemmän shimmerisiä. Tuotekuvauksen mukaan jokainen sävy on koostumukseltaan kermainen ja niiden työstämisen ja häivyttämisen tulisi olla helppoa. En ole luomilla näitä vielä testannut, mutta swatchailin palettia juuri äsken ja mattasävyissä pigmentti vaikutti jokseenkin heikohkolta. Shimmersävyt olivat juuri niin kermaisia kuin kuvaus antaa olettaa ja niissä riitti pigmenttiä, mutta mattasävyt eivät vaikuttaneet ihan yhtä hyviltä. Katsotaan kuitenkin miten sävyt toimivat luomilla ennen kuin tuomitsen nuo mattasävyt täysin! Voihan se olla, että siveltimellä ja pienellä kerrostamisella sävyt toimivat hyvin.
Hinta: noin $30,00

Viimeisenä vielä Wander Beautyn Frame Your Face Precise Brow Gel sävyssä Clear. Tämä valinta tuotti mulle eniten päänvaivaa, sillä mietin pitkään valitsenko tämän vai erään valittavissa olleen ripsivärin. En tässä kohtaa enää edes muista miltä merkiltä kyseinen ripsiväri olisi ollut ja olen valintaani ihan tyytyväinen. Kyseessä on siis väritön kulmageeli, joka lupaa olla jättämättä kulmia korppuisen tai tahmean tuntuisiksi. Tuote sisältää myös kulmakarvoja ravitsevia ja kosteuttavia ainesosia. Mä olen jo pitkään suosinut sävytettyjä kulmageelejä, mutta joskus aiemmin käytin lähinnä yksinomaan näitä värittömiä. Tällä hetkellä mun kokoelmista ei väritöntä kulmageeliä löytynyt, joten sen puoleen tämä tuote oli mulle ihan nappivalinta. Yleisesti ottaen kulmageelit on mun mielestä monesti vähän tylsiä tuotteita, mutta ne ovat kuitenkin käyttökelpoisia ja itselleni tarpeellisia. Tätä en ole vielä avannut, sillä koitan käyttää yhden avattuna olevan kulmageelin ensin loppuun, mutta eiköhän tämä syksyn aikana pääse vielä käyttöön.
Hinta: noin $22,00.

Elokuun Ipsy Glam Bag Plussan kokonaisarvo oli huimat $253,00! Arvoahan nosti siis ennen kaikkea 111Skinin boosteri, sillä brändin tuotteet ovat todella arvokkaita. Puolisen vuotta sitten sain heiltä parinsadan dollarin arvoisen kasvovoiteen, joka oli ehdottomasti yksi parhaimpia voiteita, mitä olen koskaan käyttänyt. Boosterista olenkin tällä hetkellä eniten innoissani, mutta olen myös kokonaisuudessaan tyytyväinen boksini sisältöön.

Miltä sisältö vaikuttaa? Herättikö joku tuotteista kiinnostuksen? :)

11 kommenttia:

  1. Kiva sisältö tässä sun boksissa ja sait ilmeisesti paketin nopsaan. Omani tekee matkaa jossain päin maailmaa:D Valitsin ihan eri tuotteet omaani, mutta eipä ollut helppo valita. Luomiväripalettikin on tosi kaunis, mutta sävyt ehkä kuitenkaan eivät puhuttele tällaista mielikuvituksetonta meikkaajaa.
    Muistaakseni mulle tulee huuliöljy, primer ja joku kasvoputsari.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä otan nykyään näille nopeamman toimituksen, mikä toki sitten maksaakin enemmän, mutta ainakin on paketit tulleet nyt ehjinä perille eikä sisältöjä ole varastettu :D Tossa luomiväripaletissa on aika jännä sävymaailma, eikä mikään täysin yhteneväinen, eli ymmärrän varsin hyvin, ettei se ehkä ole ihan kaikkien mieleen :) Hyvältä kuulostaa sun valinnat! Toivottavasti saat oman boksisi pian<3

      Poista
  2. Onpas paljon kivoja tuotteita! Mä oon ollut viime aikoina tosi kiinnostunut Ciaten meikkipohjan tuotteista. Merkin irtopuuteri ja meikkivoide on mulla ostoslistalla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen käyttänyt kahta Ciatén irtopuuteria - Everyday Vacay Coconut Setting Powderia ja Extraordinary Translucent Powderia. Molemmista tykkäsin, ne on tosi hienojakoisia ja pöllyäviä, mutta kumpikin ajaa asiansa hyvin. Everyday Vacay vie kuitenkin voiton, sillä rakastan siinä olevaa kookoksen tuoksua<3 Mulla on Ciatélta myös samantuoksuinen meikinkiinnityssuihke, joka on aivan ihana! Innolla odotan mitä tykkäät Ciatén puuterista ja meikkivoiteesta, jos ja kun niitä joskus testailet ja laitat Youtuben puolelle arviota :)

      Poista
  3. Tää uudistus vaikuttaa mun mielestä tosi kivalta! En tosin tiennyt, että he luopuvat niistä pahvilaatikoista :o Mä tilaan sitä pikku-Ipsyä, joka toimitetaan aina sellaisessa kuplamuovikuoressa ja muistaakseni kaikki ovat aina tulleet ehjänä perille :) Toi uusi valintauudistus kuulostaa tosi hyvältä! Kiva, että saa halutessaan vaikuttaan sisältöön noinkin paljon :)

    Tämä sisältö näyttää mun mielestä todella hyvältä! Kivan monipuolinen ja tosi kivanoloisia tuotteita :) Luomiväripaletti on tosi kaunis ja Ciatén puuteri kuulostaa todella kiinnostavalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nykyään on tosiaan se kuplamuovikuori, jonka sisällä on toi kangaspussukka ja tuotteet joko siinä pussukassa tai sen ulkopuolella. Esim. toi luomiväripaletti oli vielä pakattu omaan kuplamuoviinsa, eli onneksi suojattu hyvin :) Kiva kuulla, ettei sulla ole koskaan tuotteet hajonneet matkan varrella! Mä oon tosi iloinen tästä valintauudistuksesta, uskon että saan tällä tavalla vielä mieluisampia bokseja itselleni :)

      Poista
  4. Tämä ipsyn uudistus on ihan loistava! Tämän myötä saa paremmin kohdennettua boksin tuotteita niihin omiin mieltymyksiin ja ainakin näin ekaan valintapussukkaan olen tosi tyytyväinen!

    Harmi ettei paletti ollut ihan niin hyvä kuin olisi toivonut. Ihanat sävyt siinä kyllä on <3 Mä nappasin itselle myös tuon Ciaten kivipuuterin. Oon aivan rakastunut brändiin ja tekee mieli aina testata uusia tuotteita, jos vain mahdollista.

    Nuo 111SKin tuotteet on ihan hurjan hintavia :O Joskus testasin heiltä jonkun seerumin, mutta se ei mitenkään ihmeellinen ollut. Voisin kyllä antaa uuden mahdollisuuden ja testata jotain muuta, jos joskus saan vielä mahdollisuuden mutta en ikinä raaskisi ostaa tuolla normaalihinnalla noin arvokkaita tuotteita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä<3 Varmasti tulee eteen vielä niitäkin tilanteita, kun mikään neljästä tuotteesta ei niin miellytä ja joku on valittava, mutta ainakin tosiaan pääsee nyt huomattavasti paremmin itse vaikuttamaan sisältöihin, mikä on tosi iso plussa :)

      Ciaté tuntuu olevan meidän molempien suosiossa, ne tuotteet on vaan niin ihania<3 Joo en mäkään noita 111Skinin tuotteita täyteen hintaan ostaisi, mutta esim. se kasvovoide jonka sain Ipsyn mukana joskus puolisen vuotta sitten oli ihan tajuttoman hyvä. En mä siitä 200 dollaria ikinä maksaisi, mutta ehdottomasti käyttäisin lisää, jos tilaisuus tulisi :D

      Poista
  5. Toi luomiväripaletti vaikuttaa kyllä sävyjen puolesta todella houkuttelevalta! Oon itse ihan heikkona kaikkiin paletteihin ja kermainen koostumus on itselleni ainakin ihan uutta. Ajattelin tilata jonkun tämän tyylisen jostain nettikaupasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tossa on kyllä hurjan kauniit sävyt munkin mielestä! Ja siis noi ei periaatteessa oo koostumukseltaan kermaisia/creamluomivärejä vaan ihan normaaleja pressattuja puuterisia, mutta ne ei ole koostumukseltaan sellaisia kuivahkoja, mitä monet luomivärit on vaan vähän pehmeämpiä :) Toivottavasti löydät jonkun ihanan paletin<3

      Poista
  6. Kauniin syksyiset sävyt tässä luomiväripaletissa :) Hassua just että samassa laatikosas on luomivärikyniä ja luomiväripaletti, mutta osan tuotteista kun saat tähän valittua niin ei ihme että voi tulla vähän tuplana samanlaisia tuotteita. Toivottavasti lyödät käyttöä noille luomivärikynille, mulla ne on joutunut aina roskiin koska ei mulla tule vaan niitä koskaan käytettyä. Nehän ois ehkä kuitenkin tosi hyvä valinta matkalle (joita ei turhan usein enää tulekaan koronan takia:D).

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!