lauantai 3. lokakuuta 2020

Alamar Cosmetics Spanglish Palette

Tänään esittelen teille taas pitkästä aikaa yhden uuden luomiväripaletin, joka on syyskuun Boxycharmista tullut Alamar Cosmeticsin Spanglish Pressed Pigment Palette. Olen tutustunut Alamar Cosmeticsin tuotteisiin nimenomaan Boxycharmin avulla eikä vielä ole tullut vastaan tuotetta, josta en olisi pitänyt. Valitettavasti näiden saatavuus Suomeen on todella huono, sillä Alamar Cosmetics ei toimita muualle kuin Jenkkeihin. Välityspalvelun kautta tilaus toki onnistuu, mutta on aina työläämpää ja kalliimpaa. Toivottavasti Alamar Cosmetics saataisiin joskus myös Euroopan markkinoille, sillä tuotteille olisi ihan taatusti kysyntää myös täällä! Halusin joka tapauksessa tulla esittelemään teille paletin tarkemmin parin meikkilookin kera, sillä paletti on ehdottomasti yksi kauneimpia, mitä mulla on koskaan ollut.


Alamar Cosmetics Spanglish Pressed Pigment Palette sisältää kahdeksan upeaa luomivärisävyä. Neljä ylintä sävyä ovat metallinhohtoisia shimmersävyjä ja loput neljä mattaisia. Paletin sävymaailma on kauniin hempeä ja ihanan värikäs. Ihastuin palettiin heti nähtyäni siitä ensimmäiset kuvat brändin Instagramissa ja kuultuani, että osa Boxycharmin tilaajista saa juuri tämän paletin, toivoin todella onnen suosivan mua. Se suosi ja nyt olen tämän paletin onnellinen omistaja! Alamar Cosmeticsin luomivärien pakkaukset ovat kovaa kartonkia, niistä löytyy suuri peili ja ne sulkeutuvat magneetin kanssa. Pakkaukset ovat kompaktin kokoisia eivätkä vie turhan paljon tilaa. Tämän paletin ulkoasu on mielestäni hyvin samassa linjassa sen sisällön kanssa ja kuten ylempää jo sanoin, tämä on ehdottomasti yksi kauneimpia paletteja mitä multa löytyy.


Paletista löytyy persikkaa, violettia, viininpunaista, ruskeaa, oranssia, lohenpunaista ja fuksiaa. Mä olin alusta alkaen väreihin aivan ihastunut, mutta totta puhuen ensimmäistä meikkiä tehdessä meinasi iskeä paniikki - en tiennyt miten olisin yhdistänyt sävyjä toisiinsa! Nopeasti se "luovuus" sieltä kuitenkin tuli ja postauksen lopusta löytyykin kaksi täysin erilaista meikkilookia, jotka olen paletin kanssa tehnyt. Paletti ei ehkä ole se kaikkein käytännöllisin sävymaailmansa puolesta, mutta vähintään yhdistämällä paletin jonkin toisen kanssa, saa tällä luotua todella upeita silmämeikkejä! Mattasävyjen pigmentti on ihan omaa luokkaansa ja ne ovat myös yllättävän vähän pöllyäviä. Shimmersävyjen pigmentti on pääasaissa loistava, mutta tummempi violetti sävy Guao ei ole omasta mielestäni ihan samalla tasolla - ainakaan kuivan siveltimen kanssa käytettynä. Toisaalta paletin shimmeräsvyjä suositellaankin käytettävän kostean siveltimen kanssa, mutta sävy on joka tapauksessa iholla paljon lämpimämpi ja vaaleampi kuin paletin pannussa. Se ei mua sinänsä haittaa, mutta pientä laatueroa sävyistä siis löytyy.


Tässä paletin sävyt swatchattuina kuivan sormen kanssa. Tästä kuvasta näkee kuinka varsinkin paletin alimman rivin oranssi ja fuksia mattasävy ovat todella, todella runsaspigmenttisiä. Kuva kertoo myös hyvin sen, mitä ylempänä sanoin tummemman violetin Guaon sävystä, sillä se ei todellakaan ole lainkaan niin tumma ja viileä kuin paletti antaa ymmärtää. Sävy on kuitenkin hurjan kaunis näinkin ja tekee itse asiasta sävymaailmasta mielestäni harmonisemman kuin jos se olisi ollut todella tumma.


Ja tässä ne lupaamani meikkilookit paletin kanssa! Kuten sanoin, olen kuvannut teille kaksi ihan erityylistä meikkiä, jotka osoittavat hyvin sen, että paletti taipuu lopulta kuitenkin moneen. Rusehtavassa silmämeikissä on käytetty vaaleanruskeaa ja oranssia mattasävyä sekä persikkaista shimmersävyä. Vaaleanpunaisessa meikissä taas on käytetty lohenpunaista ja fuksiaa mattasävyä ja molempia violettia shimmeräsävyä. Glitterrajaus ei tokikaan ole syntynyt tämän paletin luomiväreillä, mutta se toi mielestäni kivan pienen lisän lookiin. Mä rakastan violetteja, pinkkejä ja vaaleanpunaisia sävyjä silmämeikeissä, joten näistä kahdesta pinkki meikki on ehdottomasti mun suosikkini. Ruskea meikki taas edustaa enemmän ehkä mun arkityyliäni ja kyseinen look syntyikin ennen iltavuoroon lähtöä (irtoripset tosin otin pois ennen töihin menoa).


Spanglish Palette osoittautui aika pitkälti juuri niin hyväksi kuin odotinkin sen olevan. Se on kaunis, sillä saa yllättävänkin monipuolisia meikkejä eikä laadussakaan ole valittamista. Multa löytyy nyt kaksi luomiväripalettia Alamar Cosmeticsilta ja voin brändin tuotteita muutenkin suositella todella lämpimästi, mikäli ne jossain tulevat teille vastaan! Tämän paletin arvo on $28,00, mikä on mielestäni aika vähän ottaen huomioon kuinka laadukkaista luomiväreistä on kyse. Olen aiemmin kehunut teille Alamar Cosmeticsin Reina Del Caribe Vol 1 palettia, joka on niin ikään yksi mun suosikkipaleteistani. Alamar Cosmeticsilta löytyy vielä kolmaskin luomiväripaletti, mutta sitä multa ei valitettavasti löydy.

Mitä mieltä olette paletin sävymaailmasta? Entä kumpi meikki vie voiton - ruskea vai pinkki? :)

4 kommenttia:

  1. Herkulliset sävyt, mutta eivät mun tyyliä. Upeita meikkejä oot tehnyt! <3 Ruskea on enemmän mun lemppari, sain jonkun yliannostuksen pinkistä pienenä tyttönä ja parikymppisenä, eikä sen jälkeen ole pinkki oikein kolahtanut. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paletti jakaa taatusti mielipiteitä, sävyt on sen verran "erikoiset", etteivät ne varmasti vetoa kaikkiin! Heh, mä taas jaksan yhä edelleen rakastaa pinkkejä luomivärejä ja ne on yhä edelleen aina vaan mun kestosuosikkeja<3 :D

      Poista
  2. Tässä paletissa on kyllä ihan todella kauniit sävyt. Violetit värit miellytti mun silmääni eniten, minkä varmaan saatoit jo arvata, kun niitä hehkutan aina ihan eniten :') Myös punertavan ruskeat luomivärit luomilla ovat olleet toissa kesästä asti mun suosiossani, joten tuo yksi tässä on ihan <3 Ihana oli myös nähdä pari meikkilookia, mitä oot näillä tehnyt 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tosiaan yhtään ihmettele, että noi violetit sävyt vetoaa suhun eniten<3 Punertavan ruskeat sävyt sopii muuten ihan loistavasti mun mielestä varsinkin syksyyn, oon nyt itekin meikkailut viime viikot tosi ahkerasti sen sävyisten luomivärien kanssa :) Kiva kuulla!

      Poista

Kiitos kommentista!