keskiviikko 21. lokakuuta 2020

Viimeinen Goodieboxini | Lokakuu 2020

Tänään esittelyyn pääsee mun viimeinen Goodieboxini, joka on siis totta kai lokakuun boksi. Mä peruin vihdoin edellispäivänä tilaukseni jahkailtuani sen kanssa jo useamman kuukauden. Viimeinen niitti oli ensimmäinen omakohtainen kokemus siitä, että boksit tosiaan lähetetään tilaajille eri aikaan. Samalla kun luin blogeista muiden Goodiebox-postauksia, Omaposti ilmoitti ettei oma boksini ole vielä edes saapunut heille. Tätähän on siis ollut ilmeisesti koko Goodieboxin historian ajan, mutta nyt todistin tätä ensimmäistä kertaa itse omalla kohdallani. Ja sainhan mä tämän boksin siis itselleni kuitenkin suhteellisen pian, että turha mun on siitä niinkään valittaa, mutta en silti pidä siitä, että osalle tilaajista boksi lähtee aiemmin kuin toisille. Mä olen vaan ollut itse siinä onnekkaassa asemassa, että olen aiemmin saanut boksini ensimmäisten joukossa.

Boksin saapumisen viivästyminen ei toki kuitenkaan ollut syy perua tilausta. Suurin syy tilauksen peruuttamiselle oli se, että mulla on tällä hetkellä aivan liian monta kosmetiikkatuotteita laatikossa odottamassa käyttöönottoa. Nyt puhutaan pääasiassa ihonhoitotuotteista, mutta löytyy sieltä paljon muutakin. En yksinkertaisesti tarvitse joka kuukausi kolmea kauneusboksia, joista sitä kosmetiikkaa tulee lisää. Ja rehellisesti sanottuna Goodiebox ei nyt ihan yllä samalle tasolle kuin Boxycharm ja Ipsy Plus, joita myös tilaan ja joiden tilaamista aion myös jatkaa. Goodieboxista luopuminen oli mulle se helpoin vaihtoehto, vaikka toki hieman harmittaakin, etten pääse bokseista teille enää kertomaan, sillä Goodieboxeista kirjoitetut postaukset ovat ehdottomasti yhtiä blogini luetuimpia. Peruuttaessani tilaukseni menetin myös hinta-alennukseni. Maksoin aiemmin bokseista 16 euroa ja olen tainnut joskus mainitakin, etten olisi valmis maksamaan bokseista täyttä noin 25 euron hintaa. Olisin voinut vain laittaa tilaukseni tauolle, jolloin alennus ilmeisesti olisi säilynyt, mutta ainakaan nyt toistaiseksi mulla ei ole mitään aikeita palata takaisin tilaajaksi, joten päätin suoraan peruuttaa koko tilauksen. Näillä mennään ja seuraavaksi lokakuun boksin pariin:

Boksista löytyi silmänympärysvoide, kasvonaamio, kynsilakka, huulikiilto, konjac-sieni sekä extratuotteena suklaalevy. En alun alkaenkaan pitänyt tämän boksin sisältöä erityisen hyvänä katsoessani sitä muiden blogeista, ja edelleen olen sitä mieltä, mutta vain siksi, että tässä ei oikein ollut mun tarpeitani vastaavia tuotteita. Sisältö sinällään on hyvä ja mukavan monipuolinen, mutta nyt tultiin taas niiden makuasioiden pariin ja mulle henkilökohtaisesti tässä boksissa ei ollut kovin montaa kiinnostavaa tuotetta. Puikkomuodossa oleva kasvonaamio oli ehdottomasti kiinnostavin ja suklaalevyn lisäksi todennäköisesti ainut tuote, jonka pidän itselläni. Iso plussa lokakuun Goodieboxille tulee kuitenkin siitä, että paperinen tuote-esittelykortti on vihdoin palautettu takaisin bokseihin!

Aloitetaan esittely boksin arvokkaimmalla tuottella, joka on de_CURE N° EYES Revitalizing Eye Repair. Tämä silmänympärysvoide lupaa esimerkiksi vähentää sy-alueen turvotusta ja edesauttaa ihon kykyä korjata itseään. Täysikokoisen tuotteen ovh on jopa 79 euroa ja boksista tuli 7 ml koko eli oikeinkin reilun kokoinen tuubi ottaen huomioon kuinka vähän sy-voidetta kerralla kuluu. Tästä olisin ollut innoissani, jos en olisi hiljattain saanut niin montaa muuta silmänympärysvoidetta, joten en tiedä viitsinkö edes laittaa tätä jonon jatkoksi. Annan tämän todennäköisesti eteenpäin, jos nyt ei ihmeitä tapahdu enkä muuta mieltäni. Sinänsä tosi kiinnostava tuote, mutta mulla ei juuri nyt ole tällaiselle tarvetta.
Hinta: noin 79,00 €/14 ml.

Sandstone Scandinavian Lipglace sävyssä Summer Fling oli boksin ainut meikkituote. Kyseessä on huulikiilto, joka lupaa kosteuttaa huulia ilman tahmeuden tunnetta. Kuva ei ihan tee oikeutta sävyn todelliselle värille, sillä otin kuvat poikkeuksellisesti keinovalossa, joka sitten valitettavasti hieman vääristi kiillon sävyä. Joka tapauksessa kiilto näyttää tuubissa kauniin pinkiltä eikä tosiaan ole ihan sitä, mitä itse syysmeikeissä suosin. Keväällä ja kesällä tällainen sävy toimisi kuitenkin varmasti loistavasti! Päätin kuitenkin antaa tämän avaamattomana eteenpäin, sillä tiedän ettei mulla tule olemaan tälle tarpeeksi käyttöä, jotta mun kannattaisi kiilto pitää itselläni. Ihan ok tuote siis tämäkin, mutta eteenpäin lähtee.
Hinta: noin 18,00 €.

Moshi Moshi Mindilta tuli jokin aikaa sitten ihana Jade Roller ja tässä kuussa boksiin oli laitetu Mind Sponge -konjac-sieni. Konjac-sientä on siis tarkoitus käyttää apuna ihonpuhdistuksessa ja esimerkiksi meikkien poistamisessa kasvoilta. Muutamia vuosia sitten konjac-sienet olivat todella, todella suosittuja ja niitä alkoikin putkahdella tasaiseen tahtiin eri brändeiltä. Mä olen kokeillut monia konjac-sieniä, mutta aina lopulta päätynyt ennemmin tai myöhemmin siihen tulokseen, etteivät nämä sienet ole mun juttuni. Ikinä en ole saanut näistä mitään negatiivisia vaikutuksia ihooni, mutta mä kyllästyn näiden käyttöön aina jossain vaiheessa. Nyt en ole pitkiin aikoihin taas käyttänty konjac-sieniä, joten annan tämänkin suosiolla eteenpäin jollekin, joka näitä tykkää käyttää.
Hinta: noin 14,00 €.

Boksin kiinnostavin tuote oli tämä La Roséen Regenerating Stick Mask, joka on puikkomuodossa oleva kasvonaamio. Naamio sisältää valkoista savea, joka on myös herkälle ja kuivalle iholle hyvin sopiva ainesosa. Kasvonaamion tulisi hoitaa ja uudistaa ihoa eikä naamion vaikutusajaksi ole sanottu kuin 5 minuuttia. Kuten monissa muissakin savinaamioissa, myös tässä on tarkoitus pitää kasvoilla oleva savi koko ajan kosteana ja itse suihkin yleensä jotain kasvosuihketta silloin tällöin kasvoilleni pitääkseni savinaamiot kosteana. Puikkomuodossa olevia kasvonaamioita en ole itse koskaan aiemmin testannut ja tämä oli senkin puoleen hurjan kiinnostava tuote. Odotan innolla miten tämä omalla ihollani toimii!
Hinta: noin 17,00 €.

Emité Cosmeticsin Nail Lacquer tuli sävyssä Hone. Kynsilakka lupaa pitkäkestoista pysyvyyttä ja nopeaa kuivumista. Sävy on todellisuudessa vaaleanpunaisempi ja viileämpi kuin kuva antaa ymmärtää, kiitos taas keinovalossa kuvaamisen, ja omasta mielestäni sävy on myös kaunis. Mä en kuitenkaan kynsilakoilla tee oikeastaan mitään, sillä en lakkaa kynsiäni muuten kuin lomilla ja iso osa vuodesta kuluu tosiaan ihan muualla kuin kotona lomaillen. Töissä en siis kynsilakkaa saa käyttää enkä tiedä annanko tämänkin suosiolla vaan eteenpäin. Toisaalta mun kaikki kynsilakkani alkavat olla jo sen verran vanhoja, että voisin ihan sen takia säästää tämän ensi kesäksi ja ottaa käyttöön silloin, kun kynsilakkoja kuitenkin lomalla ihan mielelläni käytän. Katsotaan mitä teen!
Hinta: noin 17,00 €.

Extratuotteena boksissa oli vielä Tony's Chocolonely suklaalevy, joka sisältää merisuolaa ja karamellia. Tämä on itse asiassa ainut Tony'sin suklaalevy mitä olen maistanut ja suklaa on todella herkullista! Tämä oli kiva pieni lisä boksiin ja mulle tuli positiivisella tavalla mieleen Bette Box ajat, kun bokseista löytyi vähän väliä suklaata, lakristia ja muita herkkuja. 

Tämä oli siis todennäköisesti viimeinen Goodiebox-postaus mun blogissani. Mä pähkäilin sen lopettamispäätöksen kanssa niin kauan, että nyt on oikeastaan vain ja ainoastaan helpottunut olo. Samoin kävi aikoinaan LivBoxin kanssa, jonka peruin joitain kuukausia ennen kuin boksi muuttui Bette Boxiksi. Näin on hyvä ja nytkin tein suoraan sen päätöksen antaa kaikki tämän boksin vähääkään itselleni "turhat" tuotteet suoraan eteenpäin. Uskon, että saan niillä ilahdutettua jotain toista paljon enemmän kuin itse niistä ikinä ilahtuisin!

Mitä mieltä olette lokakuun Goodieboxista? :)

12 kommenttia:

  1. Sun Goodiebox-postauksia on ollut tosi kiva lukea, mutta täysin ymmärrettävä päätös :) Turha sitä on tilata ja kuluttaa rahoja, jos sisältö ei ihan iske ja muita mielekkäämpiä boksejakin on :) Mä oon kans aina välillä pohtinut tilauksen lopettamista, mutta toistaiseksi ainakin oon omaa tilaustani jatkanut.

    Lokakuun sisältö oli mun mielestä kiva ja monipuolinen ja suklaa ilahdutti täälläkin :) Ei tää nyt ihan parhaimmistoa ollut, mutta kuitenkin todella kiva ja mulla kaikki tuotteet jäivät itselle :) Aloin tosin vasta jälkikäteen miettimään noita meikkien sävyjä, että ne olisivat paremmin sopineet loppukevääseen :D Kynsilakka on jotenkin tosi keväinen ja kiilto puolestaan (nimensäkin puolesta) kesäinen sävy :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ja vaikka nää sisällöt onkin pääasiassa ihan eri laatua kuin Bette Boxin loppupuolella, saan tällä hetkellä riittävästi kosmetiikkaa jo Ipsy Plussan ja Boxycharmin kautta :) Ja nyt kun oon saanut myös pr:nä LFn Beauty Boxeja niin ei yksinkertaisesti vaan oo enää tarvetta tälle!

      Kiva että sulla jäi kaikki tuotteet omaan käyttöön<3 Joo noi sävyt ja jopa nimet sopisivat paljon paremmin kevääseen ja kesään, mikä oli mun mielestä vähän hassu veto boksiin, mutta eipä sillä niin väliä ole :D Pääasia että tulee sullakin käyttöön noi :)

      Poista
  2. Ymmärrettävää, muakin ärsyttää se että yleensä saan oman boxini viimeisten joukossa. Niitä kuukausina kun olen saanut sen ajoissa, se on myös ollut blogini luetuimpia aiheita mutta kerrat vähenee mitä myöhemmin boxi saapuu. Mulla on myös kosmea niin paljon käyttämättä että olisi hyvä pitää taukoa, varsinkin kun LF tilaukseni jatkuu huhtikuulle eikä sitä voi aiemmin katkaista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama täällä, Goodiebox-postaukset selkeesti kiinnostaa lukijoita ja kyllähän sen näyttökerroissa huomaa aika selkeästi saako boksin ensimmäisten joukossa vai ei :D Toi oli tosi tylsä mitä sulle kävi ton LF:n boksin kanssa, mutta nyt oot haukkana katkaisemassa tilauksen sitten huhtikuun boksin jälkeen niin et oo taas yhtä vuotta kiinni tilauksessa!

      Poista
  3. Mua myös sieppaa aivan valtavasti se, että boksti lähetetään eri aikaan. Musta se on tosi epäreilua ja näin bloggaajan kannalta myös ärsyttävää, kun ei ole mahdollista kirjoittaa boksista heti vaan vasta päivien päästä kun muut ovat jo boksin saaneet :( Sentään se hyvä puoli oli, että paperinen tuotekortti oli tullut takaisin. Mä olen myös miettinyt kauneusboksien lopettamista ja ipsy onkin nyt tauolla toistaiseksi. kosmetiikkaa on ihan hirveästi ja vaikka olen tehnyt nyt perheelle joulukalenterinkin käyttämättömistä tuotteista niin silti on aivan valtavasti testailtavaa vielä tulevaisuuteen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oikein pysty edes käsittämään, että miksi se olisi niin mahdotonta saada kaikki boksit tilaajille yhtä aikaa lähetettyä? Tai kai siinä on sitten vaan se tilaajien suuri määrä, mutta toisaalta toi asettaa oikeasti mun silmissä tilaajat hieman eriarvoiseen asemaan, kun toiset saa boksinsa nopeammin ja toiset ilmeisesti aina myöhemmin. Munkin pitäisi laittaa turhaa kosmetiikkaa taas oikein kunnolla eteenpäin, mutta sitten taas esim. Boxyn ja Ipsy Plussan mukana tulleet ihonhoitotuotteetkin on lähes kaikki sellaisia, jotka haluan itse kokeilla :D Mutta löytyy tuolta silti sitä turhaa tavaraa, joka pitäisi laittaa eteenpäin :) Ihana idea toi joulukalenteri!

      Poista
  4. Aika tylsä tämä lokakuun boxi. Laitoin oman tilaukseni tauolle...syyskuun vielä sain.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä että oot tota mieltä, ettei jäänyt harmittamaan, kun laitoit tilauksen tauolle :) Mä oon jotenkin itse hurjan helpottunut, kun sain lopetettua tilauksen! Jännä miten vaikeaa se olikin, kun monta kuukautta piti pohtia ja pähkäillä päätöstä ennen sen tekemistä :D

      Poista
  5. Mun mielestä boksissa ei ollut mitään muuta riemunkiljahdusta kuin tuo suklaa <3_<3, oli tuo savinaamiokin ihan hyvä! omaan makuun kauneusboksi tästä on liian kallis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo suklaa oli ehdottomasti boksin helmi :D Ja naamio tuotteista paras! Tää on mun mielestä jopa yllättävänkin kallis, kun miettii mitä muut kauneusboksit maksaa. Tokihan tässä tulee arvokkaitakin tuotteita, mutta brändit on monesti ainakin mulle ihan tuntemattomia ja jotenkin mun on henkilökohtaisesti vaikeampi "antaa arvoa" kalliille tuotteille, jos en ole koskaan aiemmin edes kuullut kyseisestä brändistä.

      Poista
  6. Itselleni saapui boksi vasta tänään, en lue blogipostauksia jne. ennen kuin olen oman boksini hakenut. Äsken aloin postauksia lukemaan ja ensimmäistä arvostelua kun luin niin kommenteissa on jo sinun kirjoittama "Mulle koko boksia ei ole vielä edes lähetetty, eli tällä kertaa mä siis saan kokea itse sen "epäoikeudenmukaisuuden", kun osa saa boksinsa paljon muita myöhemmin :D " ja kirjoitit tuon kommentin 18.10 vadelmamurusia blogiin? Hei ihan oikeasti... muutenkin, näin joskus kuvassa vilaukselta sen määrän mitä esim. luomiväripaletteja omistat, oletko miettinyt että olisit hamstraaja? Homeisia luomivärejä hyi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, eihän tälle kommentille voi kuin hymyillä :D Sovitaanko vaikka niin, että sä pidät huolen omista asioistasi ja mä omistani :) Jos sua ei haittaa, että saat boksisi puolitoista viikkoa myöhemmin kuin jotkut niin hienoa! Miksei mua saisi haitata, että boksit lähetetään tilaajille eri aikaan? Onko se sulta jotenkin pois jos koen sen epäoikeudenmukaisena? Ja jos olisit sisäistänyt lukemasi, olisit tästä munkin postauksesta tajunnut, etten todellakaan valittanut siitä, että sain boksini paria päivää myöhemmin. Pointti oli ainoastaan se, etten ymmärrä miksi ne lähetetään tilaajille eri aikaan. Ehkä kannattaa opetella sisäistämään lukemansa ennen kuin tulee muita arvostelemaan.

      Yksikään luomiväripaleteistani ei ole homeessa, kiitos vaan huolenpidosta :) Menepä jatkossa ilkkumaan ihan muille, ettet saa traumoja mun meikkikokoelmastani!

      Poista

Kiitos kommentista!