keskiviikko 28. lokakuuta 2020

Project 10 Uses Roulette | Neljäs katsaus

*Saatu ilmaistuote

Taas on kulunut kuukausi edellisestä katsauksesta mun Project 10 Uses Roulette -projektiin! Projektissa mun on tarkoitus ottaa arpomalla käyttöön yhteensä kymmenen kosmetiikkatuotetta, joita mun tulisi kolmen kuukauden kuluessa saada käytettyä yhteensä kymmenen kertaa. Kirjoitan katsaukset projektiin joka kuukausi ja arvon uudet tuotteet niiden tilalle, joiden kanssa kymmenen käyttökertaa on tullut täyteen. Sain inspiraation projektiin YouTuben puolelta Katariina's Vanity -kanavalta, joten ottakaahan ihmeessä Katan tili seurantaan!

Kymmenen käyttökertaa tuli täyteen seuraavilla tuotteilla:

  • Essence Matt Liquid Lipstick Date Proof*
  • Appeal Cosmetics Liquid Eyeshadow - Rose Gold
  • Figs & Rouge Hydra-Pore Velvet Cream
  • Flesh to Flesh Highlighting Powder Certain
  • Betty Boop x Ipsy Cheek To Cheek Blush Palette - Heartbreaker
Arvelinkin, etten tässä kuussa saa projektista pois ihan yhtä paljon tuotteita kuin vaikkapa viime kuussa, mutta viisi on ehdottomasti hyvä saavutus. Essencen huulipuna ja Appeal Cosmeticsin nestemäinen luomiväri olivat projektissa kolme kuukautta, primer kaksi ja alarivin kaksikko taas vain yhden kuukauden kumpikin. Antoisinta tässä oli ehdottomasti se, että aloin pitää tuosta Appeal Cosmeticsin kultaisesta luomiväristä ja olen sitä itse asiassa käyttänyt pari kertaa vielä sen jälkeenkin, kun ne kymmenen käyttökertaa tuli täyteen! Seuraavaksi tuotteet, jotka viime kuulta jäivät projektiin ja niiden jälkeen viisi uutta projektiin arpoutunutta tuotetta:


1. OFRA Liquid Lipstick - Verona
Tämä tummanruskea nestemäinen mattapuna on päätynyt mun huulilleni neljästi. Olen positiivisesti yllättynyt tästä määrästä, sillä huulipunahan ei lopulta ollut ihan sitä mitä muistelin. Kuvassa sävy näyttää hyvinkin lämpimältä, mutta todellisuudessa se on todella kylmä ja kalvakka. Olen tasan kerran käyttänyt tätä huulilla yksinään ja loput kolme kertaa olen käyttänyt tätä yhdessä jonkin toisen punan kanssa. Koen sen ainoaksi tavaksi saada ne kymmenen käyttökertaa täyteen, sillä sävy on tällä hetkellä omaan makuuni aivan liian kylmä. Toivon, että saisin tämän projektista pois ensi kuussa, mutta katsotaan miten käy.


2. Urban Decay Vice Lipstick - Anarchy
Tämä fuksiansävyinen huulipuna on ollut mulla kaksi kertaa käytössä. Yllätyin siitä kuinka hyvin sain tämän sopimaan yhteen mun pannuprojektissani olevaan ABH:n Modern Renaissanceen, vaikka syksyiseksi tätä sävyä ei saa mitenkään päin. Koostumus ja pysyyvys ovat kuitenkin taattua UD laatua tässä, joten sen puoleen tätä on miellyttävä käyttää. Sävyn takia veikkaan, että mennään kolmannelle kuukaudelle ennen kuin saan huulipunan pois projektista.


3. Too Faced Natural Eyes Eyeshadow Palette - Nudie
Vaaleanruskea mattaluomiväri on ollut mulla käytössä viisi kertaa. Olen määrään kutakuinkin tyytyväinen, vaikka toisaalta tämä olisi ehdottomasti ollut helppo saada myös kokonaan pois projektista. Olen kuitenkin keskittynyt vähän erisävyisiin silmämeikkeihin eikä ruskeisiin sävyihin ole sen takia tullut turhan usein tartuttua. Veikkaan kuitenkin, että seuraavassa katsauksessa tarvittavat kymmenen käyttökertaa on jo saatu.


4. theBalm Nude'tude Eyeshadow Palette - Seductive
Tämä kullanhohtoinen ruskea luomiväri on ollut mulla neljä kertaa käytössä. Tämän kanssa fiilikset ovat aika pitkälti samat kuin yllä olevan TF:n luomivärin kanssa - tämän olisin saanut projektista pois helpostikin, mutta sävymaailma ei ole ihan sitä, mitä olen eniten suosinut lokakuussa. Saa nähdä mennäänkö tämän kanssa kolmannelle kuukaudelle, mutta toivon saavani tämän pois seuraavaan katsaukseen mennessä.


5. Physicians Formula Murumuru Butter Lip Cream - Acai Berry*
Tätä huulipunaa olen käyttänyt kolme kertaa. Olen itse asiassa hitusen pettynyt, sillä olisin kuvitellut saavani tämän kanssa useamman käyttökerran. Toisaalta olen ihan tyytyväinen, että olen saanut tällä edes sen kolme käyttökertaa, sillä ainahan se on kotiinpäin! Veikkaan, että tämä tulee jäämään projektiin vielä kolmanneksi kuukaudeksi, mutta eihän sitä tiedä, vaikka yllättäisin itseni. Mitään vikaa tässä ei ole, mutta mun olisi tarkoitus koittaa keskittyä oranssihtaviin luomiväreihin nyt ensi kuussa eikä tämä huulipuna varsinaisesti sovi yhteen niiden kanssa.

Seuraavaksi 28.10.2020 projektiin arvotut tuotteet:


6. Appeal Cosmetics Luxurious Lipstick - Vamp
Mä vähän odottelinkin milloin projektiin putkahtaa joku jo aiemmin nähty tuote. Ja nythän se sitten tapahtui! Tämän mä sain tosiaan pois vasta edellisessä katsauksessa ja nyt se on jo takaisin projektissa. No eipä se mitään, arpaonnelle kun ei mitään voi enkä halua huijata tämän kanssa vaan otan mukaan juuri ne tuotteet, mitkä arvon. Tämä on mulle onneksi mieluinen huulipuna, joten senkään puoleen ei edes haittaa, vaikka "joudun" taas ottamaan tämän tehokäyttöön. En kuitenkaan varmasti tule saamaan tätä pois ensimmäisen kuukauden aikana, enkä välttämättä edes toisen.


7. Violet Voss Essentials Vol 2. Palette - Chocolate Brown
Tämä on yksi uusimpia luomiväripalettejani ja kieltämättä tämän käyttöönotto on jäänyt vähän taka-alalle muiden pannuprojektien takia. Nyt projektiin valikoitui kuitenkin paletin tummanruskea mattasävy Chocolate Brown. Jostain syystä mulle tuntuu arpoutuvan lähes aina näitä ruskeita sävyjä, mikä sinänsä tekee niiden käytöstä melko helppoa, mutta loppujen lopuksi myös hieman tylsää. No ainakin tämä on hyvin käyttökelpoinen sävy, mutta luulen silti, että tämä pysyy projektissa ainakin parin kuukauden ajan.


8. Too Faced Natural Eyes Eyeshadow Palette - Cashmere Bunny
Hassua esitellä tämä paletti toiseen kertaan tässä postauksessa, mutta kyllä, se arpoutui projektiin toistamiseen! Tällä kertaa projektiin päätyi keskiruskea mattasävy Cashmere Bunny. Mulla tosiaan siis on saman paletin Nudie jo projektissa mukana ja uskon, että saan koko palettia käyttäen luotua nyt jo ihan lähiviikkoina useampiakin meikkejä, joissa molemmat sävyt pääsevät käyttöön. En silti jaksa uskoa saavani tälle kymmentä käyttökertaa ensimmäisen kuukauden aikana, sillä mä yritän tosissani keskittyä myös pannuttamaan ABH:n Modern Renaissancea.


9. Dose Of Colors Liquid Matte Lipstick - Date Night
Tämä nestemäinen huulipuna on sävyltään todella kaunis hieman marjaisan/vadelmanpunainen. Myös laatu on enemmän kuin kohdillaan eikä tämä ole lainkaan niin kuivattava mattapuna kuin monet muut nestemäiset huulipunat ovat. Sävy on viileähkö ja ehdottomasti sellainen, mitä suosin talvella, eli veikkaan tämän päätyvän mulla enemmän käyttöön vasta marraskuun loppupuolella/joulukuun alkupuolella, kun siirrytään syksystä talveen. Missään nimessä en siis tule saamaan kymmentä käyttökertaa heti ensimmäisen kuukauden aikana, mutta sitä en tavoittelekaan.


10. Urban Decay Virgin Eyeshadow*
Ja vielä yksi luomiväri projektiin! Tämä UD:n yksittäinen luomiväri on kauniin helmiäinen ja vaalea sävy on hyvin monikäyttöinen. Tämä toimii loistavasti esimerkiksi kulmaluulla korostussävynä tai miksei ihan kokonaan liikkuvalla luomellakin. En ole mitenkään turhan paljon tätä käyttänyt, joten mun on korkea aikakin saada tälle jo vähän enemmän käyttökertoja. Jos vain muistan käyttää tätä juurikin kulmaluulla, voisin saada tämän pois projektista jo ensimmäisen kuukauden jälkeen, mutta katsotaan miten käy.

Tällä hetkellä projektissa on vähän tylsästi pelkästään luomivärejä ja huulipunia, mutta onneksi tuotteet ovat pääosin mulle hurjan mieluisia! En jaksa uskoa, että seuraavassa katsauksessa olisi ainakaan yhtään tätä katsausta enemmän tuotteita poistumassa, mutta enköhän mä ainakin muutaman saa pois.

Miltä uudet mukaan arpoutuneet tuotteet vaikuttavat? Minkä kanssa teidän olisi helpointa saada kymmenen käyttökertaa täyteen? :)

6 kommenttia:

  1. Ehdottomasti Date Nightin, täydellisen värinen puna joulun odotukseen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Luulenkin, että säästän tota nimenomaan joulukuulle :D

      Poista
  2. Varmaan tuo Cashmere Bunny ja Nudie :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyllä tosi helppoja kumpikin, mä käytin niitä nytkin yhdessä ja samassa meikissä, vaikka periaatteessa se onkin turhaa, kun sävyt on niin samankaltaisia :D

      Poista
  3. Hei täähän on kiva vähän erilainen pannutus metodi! Enemmän itselle sopiva kuin se, että olisi vain tietty tuote kokoajan tehokäytössä. Mieluummin otan tähän sinun tyyliin tiettyjä tuotteita (en arpomalla) ja valitsen käyttömäärän. Kiitos ideasta! :)
    Saisin varmaan helpoiten käytettyä Violet Vossin ruskeaa, koska tekisin sillä rajaukset.
    Kävisikö sinulle joku ruskean sävyistä, mitä käytössä, kulmien tekoon? Sillä saisi käyttökertoja helposti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällaset Roulette-tyyliset projektit on just siitä kivoja, että näissä tuotteet vaihtelee kuitenkin eikä niihin pääse sen puoleen yhtä helposti kyllästymään! Kiva jos saat tästä hyvän idean omiin projekteihisi<3 Ehkä tosta voisi toi Nudie sopiakin kulmille! Täytyy katsoa, kiitos hyvästä vinkistä :)

      Poista

Kiitos kommentista!