maanantai 19. huhtikuuta 2021

Ipsy Glam Bag Plus | Maaliskuu 2021

Tänään availlaan maaliskuun Ipsy Glam Bag Plus, jota odotin todella suurella innolla saapuvaksi! Viime kuun boksihan seikkaili matkallaan ties kuinka kauan eikä tämänkään boksin kanssa kovin hyvin mennyt. Boksi seisoi 10 päivää Suomessa liikahtamatta mihinkään ja yhteensä jouduin siis tasan kaksi viikkoa odottamaan, että saan boksin itselleni sen jälkeen, kun se oli saapunut Suomeen. Hassua, kun tämä kulki selkeästi aikaleimoista päätellen ihan käsi kädessä Boxycharmin kanssa ja sen sain tosiaan jo pari viikkoa sitten. Näin pitkä odottelu ei mun mielestäni ole ok, varsinkin kun näin, että lähes minuutilleen samaan aikaan Suomeen saapunut toinen pakettini liikkui koko ajan eteenpäin. Olin kuitenkin boksista tosiaan innoissani jo etukäteen, joten kyllähän tätä odottaa jaksoi! Ipsyissä sisällön saa tietää jo etukäteen ja viidestä tuotteesta jopa kolme pääsee valitsemaan boksiin itse. Vaikutusmahdollisuudet boksin sisältöön ovat siis suuremmat kuin yhdessäkään toisessa boksissa, mitä olen joskus tilannut. Boksini sisältö oli tällä kertaa hyvin meikkipainotteinen ja seuraavassa kuvassa näettekin boksin sisällön!

Mukaan mahtui maaliskuussa Ipsyn valintana poskipuna ja luomiväripaletti. Itse valitsin boksiin vielä meikkisivellinsetin, highlighterin ja meikinkiinnityssuihkeen. Sisältö oli ihan huikea ja olen näistä jokaisesta tuotteesta todella innoissani! Olen aina sanonut, että meikit ovat kauneusbokseissa yleensä niitä kiinnostavampia tuotteita mulle ja tässä se taas nähdään, ettei mielipiteeni ole muuttunut. Tämä on kokonaisuutena yksi parhaimpia Ipsy Plussia, mitä olen saanut ja mähän olen siis tilannut Ipsy Plussaa syyskuusta 2019 saakka. Seuraavaksi vielä tarkemmat esittelyt tuotteista:

Aloitetaan tällä Ofra Cosmeticsin Pressed Blushilla, jonka sain kauniissa persikkaisessa sävyssä Bellini. Ofran tuotteet ovat laadukkaita ja näitä on aina mukava saada bokseista, sillä tuotteet eivät myöskään ole niitä kaikkein edullisimpia. Persikkaiset poskipunat ovat ihania ja vaikka monesti suosinkin enemmän vaaleanpunaiseen kuin persikkaan taittavia sävyjä, tulee tämä varmasti pääsemään käyttöön. Erityisesti syksyisin rakastan persikkaisia sävyjä poskilla, mutta yhtä lailla persikka toimii myös keväisissä meikeissä. Todella kiva tuote!
Hinta: noin $29,00.

Belle En Argent Panchromatic Eyeshadow Palette oli niin ikään Ipsyn valinta mulle ja tämä tuli sävyssä Plum Premonition. Mun huomioni kiinnittyi tässä paletissa etunenässä noihin upeisiin metallinhohtoisiin sävyihin enkä malta odottaa, että saan otettua paletin kunnolla testiin! Tämäkin on sävyjensä puolesta ehkä enemmän sellainen tuote, mihin tarttuisin ennemmin syysmeikkejä tehdessä, mutta eiköhän tällä saada niitä keväisiäkin lookeja aikaiseksi. Paletin sävymaailma on hurjan kaunis ja rakastan luumuisia sävyjä luomilla, joten tämä oli myös ihan nappivalinta mulle tähän boksiin.
Hinta: noin $30,00.

Valitsin boksiin itse M.O.T.D. Cosmeticsin In A Blush Blending Eye Brush Setin, joka sisältää viisi eri silmämeikkisivellintä. Setti herätti heti mun kiinnostukseni, sillä hyviä silmämeikkisiveltimiä tarvitaan aina ja sivellinten vaaleanpunainen väri oli mulle myös mieleen. Olin kuitenkin lukenut jo muilta, ettei siveltimien laadussa välttämättä olisi kehumista, joten suhtauduin tähän pienellä varauksella. Ensivaikutelma oli kuitenkin odotettua positiivisempi! Eivät nämä varmasti mitään Sigman veroisia tule olemaan, mutta mikäli näiden laatu ei jostain syystä osoittaudu aivan surkeaksi, keksin varmasti kaikille viidelle siveltimelle käyttöä. En välttämättä usko tämän setin olevan ihan täysin hintansa arvoinen, mutta tässä on todella hyvät perussiveltimet, joilla pääsee silmämeikkiä tehdessä jo hyvin pitkälle.
Hinta: noin $58,00.

Complex Culturen Good Lighting Highlighter Duo oli varma valinta boksiin, sillä rakastan highlightereita eikä niitä voi koskaan olla liikaa! Tämä duo sisältää sävyt Lucid ja Afterglow, joista erityisesti vaalempi kellertävä Lucid toimii varmasti loistavasti vaalealla ihollani. Afterglow on itse asiassa hieman tummempi kuin kuvista päättelin, mutta saan senkin varmasti toimimaan kevyesti käytettynä samansävyisen poskipunan päällä. Nenää tai amorinkaarta en kuitenkaan kyseisellä sävyllä lähtisi korostamaan. Complex Culturen meikit ovat osoittautuneet todella hyviksi ja hinta-laatusuhde on näissä mielestäni kohdillaan.
Hinta: noin $30,00.

Viimeisenä vielä Item Beautyn One Hit Triple Action Setting Mist, joka on mm. aloe veraa, hyaluronihappoa sekä laventeli- ja ruusuvettä sisältävä meikinkiinnityssuihke. Suihkeen tulisi kosteuttaa ja kirkastaa ihoa samalla rauhoittaen sitä. Suihketta voi käyttää joko meikin pohjalla tai sen päällä kiinnityssuihkeen tavoin. Ruusu tai laventeli eivät kumpikaan ole tuoksuna mun suosikkejani kosmetiikassa, joten odotin hieman pelonsekaisin fiiliksin miltä tämä suihke tuoksuu, mutta itse en haistanut häiritsevästi tuoksussa kumpaakaan. Meikinkiinnityssuihkeita mulla kuluu ihan tasaiseen tahtiin, joten tämä oli kiva saada. Mulla on tällä hetkellä käytössä jo kaksi suihketta, joten jätän tämän todennäköisesti odottelemaan joksikin aikaa. Uskoisin tämän muutenkin olevan ehkä parempi tuote taas syksyllä ja talvelle kuin nyt kesän kynnyksellä.
Hinta: noin $18,00.

Boksin kokonaisarvo maaliskuussa oli noin $165,00. Kaikki tuotteet jäävät omaan käyttööni ja olen kokonaisuudessaan todella tyytyväinen tähän boksiin. Tämä oli ehdottomasti yksi parhaimpia Ipsy Plussia ikinä! Seuraavassa boksissa saattaa olla jotain kivaa pientä teillekin taas arvottavaksi, joten pysykäähän kuulolla huhtikuun boksin suhteen, jos arvonta kiinnostaa.

Miltä boksi teidän silmäänne näyttää? Olisiko sisältö ilahduttanut? :)

10 kommenttia:

  1. Sisältö on ehdottomasti ihana! Mulla on tuossa huhtikuussa erilaiset siveltimet, mutta odotan niiden saapumista, myös niitä oli kehuttu ja haukuttu halvoiksi arvosteluissa, toivon että mun makuun ne olisi hyvät ja käyvät meikkien työstämiseen. Tuo hailaitteri-duo näytti ihanalta, se on näistä eniten mun silmään semmonen minkä haluaisin. Myös luomiväripaletti on kaunis ja tuo ofran puna on ainakin kunnon kokoinen eikä mikään surkea pieni kiekko!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tulee myös sivellinsetti ja mulla alkaa pikkuhiljaa tila loppumaan, kun valisen jatkuvasti noita siveltimiä boksiin :D Ofralla on kyllä tosi hyvänkokoiset meikkituotteet, tosta poskipunastakin riittää iloa pitkäksi aikaa ja veikkaan, että ehdin kyllästyä siihen ennen kuin saan ikinä edes pannua tosta näkyviin. Sen verran iso toi on!

      Poista
  2. Tässä sun boksissa oli kyllä kiva sisältö. Luomiväripaletti on upea ja meikkipainotteinen sisältö on aina plussaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meikkipainotteiset boksit on ehdottomasti mun suosikkeja, vaikka ihonhoitoakin on toki aina kiva saada näistä bokseista :)

      Poista
  3. Ääääää miten hyvä sisältö!! Ofran poskipuna ihana mutta entäs tuo luomiväripaletti <3 just miun sävyt ja tosi nätti rasiakin! Aivan huikeen hyvä sisältö kyllä nyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää sisältö oli munkin mielestä ihan mielettömän kiva! Onneksi paketti lopulta tuli perille ja kaikki tuotteet oli ehjiä :)

      Poista
  4. Oho, onpa harmi että jouduit pakettia odottelemaan :/ Voisiko johtua siitä kuukausi sitten voimaantulleesta säännöksestä, että kaikista EU:n ulkopuolelta tulevista paketeista tarvitaan lähettäjältä turvaselvitys? Miehellä jäi yksi paketti ainakin pitkäksi aikaa jumiin, kun tarvitsivat lähettäjältä jotain lisäselvityksiä sisällöstä.

    Sisältö tässä oli kyllä aivan loistava! Kaikki tuotteet olisivat päässet itselläni käyttöön :) Upeat sävyt tuossa luomiväripaletissa ja poskipuna näyttää myös tosi kivan sävyiseltä :) Tää on kyllä yksi parhaista Ipsy-sisällöistä mitä olen nähnyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se voi toki olla! Tuollakin on toi kasvosuihke, mikä on nestemäisessä muodossa ja varmaan potentialinen just jollekin lisäselvitystarpeelle. Mä en oo taas yhtään näköjään perillä näistä uudistuksista, mitä pakettien suhteen on tapahtunut :D Oon samaa mieltä ja tää sisältö oli ainakin omista Ipsyistä ehdottomasti paras tai ainakin ihan parhaimpien joukossa<3

      Poista
  5. No nyt olii kiva boksi! Tuo luomiväripaletti ja ofran puna on aivan ihania <3 Oisin ollut noista tosi innoissani. Nuo loput tuotteet vähän nääh. Siveltimet kyllä tosin nätit mutta jos ne laadultaan on vähän niin ja näin niin en jaksaisi innostua. Mutta hyvä setti kyllä. Siis miksi heti kun mä lopetan tilauksen niin tulee kaikkea kivaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siveltimet on olleet mun mielestä tosi hyviä, nyt kun oon saanut ne käyttöön! Turhaan olin siis huolissani ja onhan noi ihan supersöpötkin vielä<3 Tiedän tunteen, sen takia mä en oo nyt uskaltanutkaan laittaa tätä Ipsyn tilausta tauolle, kun viime aikoina oon ollut tosi innoissani näistä sisällöistä :D

      Poista

Kiitos kommentista!