perjantai 9. huhtikuuta 2021

Suosikit vuodelta 2017 - Vieläkö käyttäisin? | Osa 2

Tänään jatketaan vanhojen suosikkituotteiden läpikäyntiä ja luvassa on tällä kertaa kosmetiikkasuosikit ajalta heinäkuu-joulukuu 2017! Näiden vanhojen suosikkien muistelu on selkeästi ollut teillekin mieleen, sillä näistä tuli hetkissä blogini luetuimpia postauksia, ja olikin ihana huomata, että esimerkiksi Keyword: Love -blogin Jonna alkoi myös muistella omassa blogissaan vanhoja kosmetiikkasuosikkejaan. Käyn tässä postauksessa läpi siis kaikki kuukauden suosikit ja kerron vieläkö tuotteet ovat käytössä tai olisivatko ne muuten sellaisia, joita vielä tänäpäivänäkin suosisin. Pidemmittä puheitta mennään tekemään katsausta!

Heinäkuu

  • Four Reasons Ultra Moisture Treatment
    • Tämä on edelleen mun suosikkini kaikista hiusnaamioista! Tuote tai ainakin sen pakkaus on hieman muuttunut enkä ole uudistettua versiota vielä testannut, sillä mulla on tätä vanhaa hitusen jäljellä. Toivottavasti uusi versio on vähintään yhtä hyvää.
  • Mádara SOS Hydra Repair Intensive Serum
    • Tämäkin on yhä yksi mun suosikkiseerumeistani, vaikka nykyään käytän tätä tosin pääasiassa talvisin. Seerumi sopii loistavasti kuivalle iholle, sillä se on hurjan kosteuttava, ja oma ihoni rakastaa tätä.
  • Artistry Essentials Moisture Cream
    • Voide oli hyvä, sitä en voi kieltää, mutta ei se mitenkään maatamullistavan ihmeellinen kuitenkaan ollut. Lisäksi kaikki verkostomarkkinointiin liittyvä aiheuttaa mulle nykyään vähän negatiiviset fiilikset. Joidenkin juttu se on, mutta ei mun, enkä sen takia ostaisi esimerkiksi itse näitä Amwayn tuotteita.
  •  ModelCo Lip Crayon Parisian Pink
    • Taidan edelleen omistaa tämän huulipunan, joka löytyy muuten myös blogini bannerista, mutta en huulille tätä kyseistä yksilöä enää laittaisi. Tuotteena aivan ihana, mutta uskoisin tämän olevan valitettavasti jo vanhentunut. Uuden voisin kyllä hankkia, eli edelleen käyttäisin tätä kyllä!
  •  theBalm The Manizer Sisters
    • Tästä käytin vaalean Mary-Lon loppuun käytännössä kokonaan ja keskellä oleva Cindy-Loukin oli jo melkoisen suurella pannulla varustettu ennen kuin laitoin tuotteen pois. Näppärä kompakti paletti, mutta koska tummemmalle Betty-Loulle mulla ei pahemmin ollut käyttöä, en tätä enää hankkisi. Mary-Louhan multa löytyy erillisenä tuotteena, eli mitään vikaa näissä sävyissä ei sinänsä toki ollut.

 Elokuu:

  • Morphe 350S 35 Color Shimmer Nature Glow Eyeshadow Palette
    • Omistan tämän edelleen ja itse asiassa nyt pari viime kuukautta oon tätä myös käyttänyt todella ahkerasti! Tämä kuuluu ehdottomasti Morphen hyvien tuotteiden osastoon, sillä omien kokemusteni mukaan ihan kaikki Morphen luomivärit tai muutkaan kosmetiikkatuotteet eivät aina ole parhaimpia mahdollisia. Ei enää suosikkini, mutta käytössä kuitenkin.
  • Milani Color Statement Lipstick Orange Gina
    • Tää on yksi mun kaikkien aikojen suosikkikesäpunista! Aivan ihanan pirteä oranssi sävy kultaisella shimmerillä. Todella kaunis ja ehdottomasti edelleen suosikkini.
  • Pixi Shea Butter Lip Balm
    • En ole aivan varma mikä sävyistä suosikikseni on päässyt, mutta nämä ovat kaiken kaikkiaan oikein hyviä sävyttäviä huulivoiteita. Multa löytyy näitä edelleen ja aina silloin tällöin näitä tulee myös käytettyä, mutta en nostaisi enää suosikiksi.
  • Ziaja Goat's Milk Body Lotion
    • Kestosuosikkini, jota en voi kehua tarpeeksi! Tämä on kulkenut mulla matkassa mukana aina siitä lähtien, kun voiteen sain ensimmäisen kerran pr-näytteenä testiin. Edelleen voisin tämän nostaa suosikikseni, sillä tämä on ainut voide, jota pystyn käyttämään jaloilleni ilman ihottuman lisääntymistä.
  •  IsaDora Insane Volume Lash Styler
    • Tästä mulla ei ole minkäänlaisia muistikuvia ja veikkaan, etten koskaan ostanut tästä uutta tuubia. Sehän ei toki tarkoita, etteikö ripsari olisi voinut olla hyvä, mutta ehkä löysin tilalle jonkun toisen, vielä paremman? En tiedä myydäänkö tätä edes enää, mutta ei toisaalta enää houkuttele myöskään testata. 

 Syyskuu:

  • Lush Lemon Flutter Cuticle Butter
    • Tää oli aivan loistava tuote! Jotenkin Lush kuitenkin jäi mulla jossain kohtaa aikalailla lopullisesti, kun en jaksanut tilailla enää tuotteita ja myymälät löytyy vain Helsingistä. Uskoisin kuitenkin käyttäväni tätä edelleen, jos tätä ostaisin (ja mikäli tätä vielä myydään).
  • Davines NOUNOU Shampoo
    • Davinesin saatavuus on myös vähän heikko, mutta tää shampoo oli todella hyvä. Sain vähän aikaa sitten Davinesin MELU -sarjan tuotteita ja rakastuin niihinkin. Varmasti voisin tämän ottaa edelleen suosikkeihin!
  • Maria Nila Care Structure Repair Colour Guard Masque
    • Maria Nilan tuotteet ovat ihan omaa luokkaansa ja tämä naamio oli älyttömän hyvä. En tätäkään ikinä ostanut lisää, mutta ehdottomasti käyttäisin, jos lähtisin ostamaan. Muistelin tämän olleen aika hintavaa, mutta ei tämä niin kallis (noin 30,00 €) ollutkaan kuin muistin.
  • Makeup Revolution Ultra Contour Palette
    • Tässä paletissa on pari aivan täydellistä varjostussävyä, mutten enää muuten lämpene näille isommille varjostus-/korostuspaleteille. Näistä löytyy omalla kohdallani aina myös niitä sävyjä, joille ei ole tarvetta. Hinta-laatusuhde tässä on kyllä kohdillaan.
  • Urban Decay Naked Heat
    • Tämä on tällä hetkellä ehdottomasti mun käytetyin Naked-palettini ja pidän tästä todella paljon. Laatu on mielestäni parempi kuin ensimmäisissä Naked-paleteissa ja oon aika yllättynyt, että olen nyt keväällä niin usein tarttunut palettiin, sillä miellän tämän ehdottomasti enemmän syyspaletiksi. Ei enää suosikkini, mutta käytössä kuitenkin!

Lokakuu:

  •  Urban Decay Vice Lipstick Scorched
    • Tää on yksi upeimpia ruskeita huulipunia, mitä oon koskaan omistanut. Mulla on tää edelleen ja oon käyttänyt punan lähes loppuun. Enää en välttämättä kyseistä yksilöä huulilleni laittaisi, kun puna on näin vanha, mutta uuden voisin ostaa. Hyvä tuote edelleen!
  • Herbina Soft Cashmere Antiperspirant
    • Edelleenkin käytän tätä aina silloin tällöin, eli mieli ei ole tästä muuttunut! 
  •  Ziaja Natural Olive Cream Light
    • Kevyempi versio Ziajan kahdesta oliivisarjan kasvovoiteesta. Tää ei enää pääsisi mun suosikiksi, sillä pidän enemmän monesta muusta Ziajan tuotesarjan voiteesta. Ihan hyvä voide tämäkin on, ei siinä mitään, mutten enää kuitenkaan ostaisi juuri tätä.
  • Ekopharma Tyrni Silmänympärysvoide
    • Käytin juuri loppuun taas yhden pullon tätä, suosikkini siis yhä edelleen! Tämän voisin sanoa olevan mun yksi kaikkien aikojen suosikkisy-voiteitani.
  • Four Reasons Moisture Mist
    • Four Reasonsin suihkeet on edelleen mun suosikkeja! Tässäkin on pakkaus uudistunut nyt vuodenvaihteessa, mutta edelleen siis käytän näitä jatkuvasti. 

 Marraskuu:

  •  Lush Buck's Fizz Body Conditioner
    • Lushin vartalonhoitoaineet olivat tähän aikaan mulle todella mieluisia, mutta nykyään en tämäntyylisiä tuotteita enää käytä. En edes muista koska olisin viimeksi omistanut jonkinlaisen suihkussa käytettävän vartalonhoitoaineen. Ei enää siis suosikkini.
  • Too Faced Sweehearts Perfect Flush Blush Sparkling Bellini
    • Tämän poskipunan omistan edelleen ja persikkaista poskipunista tämä on edelleen yksi mun suosikkini. Kovin usein en tätä käytä eikä tämä enää suosikikseni nousisi, mutta hyvä tuote joka tapauksessa!
  • IsaDora Natural MATT Foundation
    • Tämä on yksi niitä tuotteita, joihin ihastuin täysin ja joka mun piti ostaa uudelleen, mutta jota en sitten koskaan enää hankkinut. Mutta ajattelin korjata tilanteen ja hankkia tämän itselleni piakkoin taas testiin! Katsotaan onko tämä yhtä hyvä kuin mitä vuonna 2017 tästä ajattelin.
  • Ekopharma Vadelma Kasvovoide 24H
    • Ekopharmalta en oo varmasti testannut yhtään huonoa tuotetta ja tämä voidekin oli aivan loistava. En kuitenkaan ole tätä ikinä ostanut uudestaan, vaikka nyt aloin miettiä, että joskus kun saan kasvovoidemääriäni vähenemään, täytyy taas hankkia tätä. Käyttäisin siis ehdottomasti edelleen tätä.
  • Lumene SISU Deep Clean Purifying Cleansing Oil
    • Tämä oli ensimmäinen puhdistusöljy, johon kunnolla ihastuin. Enää tätä ei valmisteta enkä kyllä välttämättä myöskään ostaisi tätä enää tällä hetkellä, sillä korealaisen kosmetiikan ja suomalaisen luonnonkosmen öljyputsarit vievät tästä voiton.


Joulukuu:
  • Morphe 350S 35 Color Shimmer Nature Glow Eyeshadow Palette
    • Tämä päätyi näköjään kahdesti saman vuoden aikana mulla suosikkeihin ja kuten ylempää elokuun kohdallakin mainitsin, paletti on käytössä edelleen.
  • Lumene SISU Urban Intense Hydrating Serum
    • SISU-sarja on kokonaisuudessaan ilmeisesti jo lopetettu Lumenelta eikä tätäkään seerumia siis ole enää saatavilla. Muistan saaneeni ihoni silloiseen kuntoon tästä aika isonkin avun, mutta en mä tätä kaipaamaan ole jäänyt enkä varmaan ostaisi enää, vaikka tuote olisikin myynnissä.
  • Mossa Micellar Water 3in1 Cleansing Micellar Water
    • Pakkaus on hieman uudistunut, mutta tämähän on edelleen mun suosikkimiselliveteni! En itse pahemmin muita enää edes osta, sillä tämä on riittävän hellävarainen itselleni.
  • Ekopharma Tyrni Korjaava Shampoo
    • Paras luonnonkosmetiikan shampoo, mitä olen koskaan käyttänyt. En ole tätä omistanut vuosiin, mutta ehdottomasti voisin kuvitella hankkivani tätä jossain vaiheessa taas testiin. Saman sarjan hoitoaine oli myös todella hyvä!
  • RCMA Translucent Powder
    • Tämä irtopuuteri on mulla edelleen käytössä ja ehdottomasti suosikkini! Purnukka on tässä ihan valtavan kokoinen ja tämä kestää herra ties kuinka kauan, vaikka mä käytän irtopuuteria vielä aika reilulla kädellä. 

Huomaa selkeästi, että olen esimerkiksi Ekopharmaan tutustunut juuri vuonna 2017, sillä brändin tuotteita oli aika paljonkin edustettuina näissä suosikeissa. Eikä ihme, sillä ovathan ne ihan loistavia!

Vieläkö kiinnostaa katsaus vuoden 2018 suosikkeihin? :)

6 kommenttia:

  1. Tosi monia tuttuja tuotteita! Itsellä on kans noiden IsaDoran meikkivoiteiden kanssa että juurikin tuota piti ostaa uudelleen, mutta kun täällä ei IsaDoraa myydä, se sitten jotenkin jäi. Mulla on kans tuo theBalmin trio paletti mutta käytän vaan sitä highlighteria niistä. Naked Heat on laadullisesti tosi hyvä mutta liekkö vähän ne lämpimät sävyt mitä sitten vierastan. Lemony Flutter on huippu tosin hankalasti saatava, samaten Mossan vadelmamiselli on ihku <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä harmi, jos joidenkin brändien saatavuus on sen verran heikko, ettei tuotteita sitten sen takia päädy enää ostamaan :/ Mä odotan innolla mitä tosta pidän, kunhan saan sen ostettua testiin :D Odottelen ensin, että saisin edes yhden meikkivoiteen vielä loppumaan. Naked Heat on mullekin vähän sellanen kausiluontoinen paletti. Mä suosin myös itse enemmän viileitä sävyjä, mutta silloin kun haluaa lämmintä ruskeaa ja oranssia niin toi paletti on kyllä ihan loistava<3

      Poista
  2. Tuttuja tuotteita tässä paljon :) IsaDorasta pidin ja ostin uudestaan ja tykkäsin, pari vuotta takaperin ihoni olikin vielä tosi hyvä tälle meikkivoiteelle, nykyään en tiedä onko sitten liikaa kuivuutta. Naked Heat kyllä ihana vaikka mulle se olikin 2021 eka hankinta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä odotan niin mielenkiinnolla ton IsaDoran meikkivoiteen testaamista taas vuosien jälkeen! Se oli silloin vuonna 2017 niin hyvä mulle, mutta mielipide ja juurikin se ihon kunto on saattanut vaihtua niin radikaalisti, ettei vanhat suosikit enää toimikaan. Naked Heatissa on tosi kauniit sävyt, jos lämpimänsävyiset luomivärit on mieluisia :)

      Poista
  3. Tää on niin parasta, palautella näitä itsekin mieleen. Aion jatkaa kanssa, koska olivat sen verran luettuja ja suosittuja postauksia. Toivottiin enemmän kuin ne pari, mitä ajattelin aluksi tehdä.

    Moisture Mist on ollut jo vuosia munkin suosikki, toivottavasti eivät koskaan lopeta sitä. :D Madaran SOS seerumi on niitä tuotteita, joihin palaan aina vaan uudestaan ja uudestaan.

    Aurinkoista sunnuntaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että säkin jatkat näiden tekemistä! Mádaran SOS seerumi on ihan älyttömän hyvää, mulla oli jonkin aikaa taukoa siitä, mutta nyt otin taas viime talvena sen testiin ja ai että mun iho pitää siitä :)

      Poista

Kiitos kommentista!