torstai 2. joulukuuta 2021

Pan That Palette - Syksy 2021 | Kolmas katsaus

Pannuprojektini etenee kovaa vauhtia ja enää olisi jäljellä viimeinen kuukausi ennen projektin päättymistä! Aloitin tosiaan syyskuun alussa Pan That Paletten ikisuosikillani Anastasia Beverly Hillsin Modern Renaissancella, jota olen pannuttanut jo useampaan kertaan aiemminkin. Tällaiset lyhyempikestoiset pannuprojektit sopivat itselleni hyvin, vaikka kieltämättä alankin jo kaivata sitä "vapautta" käyttää syys- ja talvimeikeissäni mitä paletteja haluan. Kukaanhan ei toki tälläkään hetkellä kiellä mua käyttämästä MR:n sijaan jotain toista palettia, mutta olen samaan aikaan myös sen verran kunnianhimoinen, että haluan päästä tavoitteisiini ja saada kaikki tarvittavat pannut näkyviin. Eikä niin tapahdu, mikäli en käytä palettia ahkerasti.

Tässä lähtökuva paletista projektin alkaessa. Kolme sävyä oli käytetty kokonaan loppuun ja pannutettuna oli lisäksi vielä kuusi muuta sävyä. Asetin tässä kohtaa tavoitteekseni saada pannu näkyviin neljästä muusta sävystä, jolloin lopulta jäljelle jäisi siis vain yksi sävy ilman pannua. Päätin myös, että haluan kokonaisuudessaankin käyttää palettia siten, että saisin kasvatettua muidenkin sävyjen pannuja, vaikka totta kai keskittyisin eniten niihin sävyihin, joissa pannua ei vielä ollut näkyvissä.

Lokakuun alussa olin saanut yhden uuden pannun näkyviin ja se ilmestyi alarivin Raw Siennaan. Olin käyttänyt palettia todella ahkerasti keskittyen toki juurikin Raw Siennaan, ja sehän palkittiin! Olin pannusta hurjan innoissani, vaikka matkaa tavoitteeseen toki vielä löytyi enkä ollut tässä vaiheessa ollenkaan varma, että tulisin sen saavuttamaan.

Marraskuun alussa uusia pannuja ei tullut yhtään, mutta sairastelin ison osan lokakuusta, mikä totta kai vaikutti meikkaamiseeni aika tavalla. Muutoin olin lokakuunkin aikana käyttänyt Modern Renaissancea meikeissäni käytännössä joka kerta meikatessani. Tässä kohtaa olin kuitenkin saanut jo ihan mukavan kokoisen kuopan aikaan ylärivin toiseen ruskeaan sävyyn, Antique Bronzeen, vaikka olin vielä kuukautta aiemmin varma, ettei sen pannuttamisesta tulisi mitään sävyn tummuuden takia.

Joulukuun alussa eli tällä hetkellä paletti näyttää tältä. Kaksi uutta pannua, jes! Antique Bronzesta sain pannun näkyviin muistaakseni viiden seuraavan käyttökerran jälkeen ja sen alapuolella oleva Venetian Red taisi vaatia vielä kuusi käyttökertaa, jotta minikokoinen pannu alkoi pilkistää sävyn pohjalta. Jokaisen sävyn ylä- ja alapuolella on taas nähtävissä sävyjen käyttömäärät, joihin olin tässä kuussa erittäin tyytyväinen. Paletti oli mukana joka kerta meikatessani, ja vaikkei ylärivin Golden Ochresta vieläkään tullut pannua esille, käytin sitäkin kuitenkin todella ahkerasti. 

Nyt mulla on vielä kuukausi aikaa saada pannu näkyviin yhdestä puuttuvasta sävystä, joka tulee siis olemaan vaaleankeltainen Golden Ochre. Olen aivan varma, että saavutan tavoitteeni ennen vuodenvaihdetta, jolloin palettiini jää enää yksi sävy vailla pannua. Olen jo tässä vaiheessa todella tyytyväinen tuloksiini ja on ihana katsoa palettia, kun tietää että tätä on todellakin käytetty ahkerasti vuosien saatossa.

Seuraavaksi saatte kuulla marraskuun loppuneista purkeista! Niistä oli tarkoitus kirjoitella jo tänään, mutten saanut valon puutteen vuoksi purkkeja kuvattua.

2 kommenttia:

  1. Tosi hyvin oot saanut käytettyä tätä palettia ja tuo warm taupe on kyllä tosi hyvin lähtenyt sulla käyttöön!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tosta Warm Taupesta näkee kyllä aika selkeesti, että pannu on jonkin verran kasvanut!

      Poista

Kiitos kommentista!