tiistai 31. heinäkuuta 2018

Kuukauden kosmetiikkaostokset | Heinäkuu 2018

Nyt olisi taas aika katsastaa heinäkuun kosmetiikkaostokset ja katsoa paljonko rahaa meni yhteensä. Tässä kuussa ostokset jäivät suhteellisen vähäisiksi ja iso osa näistä oli vielä sellaisia, mitä en välttämättä olisi edes tarvinnut. Välillä on kuitenkin kiva hemmotella itseään uudella ihanalla kosmetiikalla, ja se myös sallittakoon! Tällä kertaa mulla ei ole kuvaa kaikista tuotteista yhdessä, sillä kuvailin ostokset eri aikoihin Mitäs kaikkea mä sitten ostin?


The Body Shopilta nappasin alesta sekä isomman Mango Shower Gelin että pienemmän Vineyard Peach Shower Gelin. Kumpikin näistä on ihan mun suosikkejani ja molemmat ovat päässeet jo käyttöön. Uutuutena nappasin mukaan myös Strawberry Clearly Glossing Shampoon sekä Conditionerin. Näitä kahta olin halunnut testata jo pitemmän aikaa ja koska mulla loppui touko- ja kesäkuun aikana yhteensä viisi shampoota ja myös hoitoaineita, joten uusiakin oli siis jo ehkä lupa hankkia. 
Hinnat:
  • The Body Shop Mango Shower Gel 12,00 €.
  • The Body Shop Vineyard Peach Shower Gel 6,50 €.
  • The Body Shop Strawberry Clearly Glossing Shampoo 12,50 €.
  • The Body Shop Strawberry Clearly Glossing Conditioner 12,50 €.


Laitoin itse asiassa jo kesäkuun puolella tilauksen Cocopandalle, mutta koska tilaus saapui vasta heinäkuussa, lasken nämä heinäkuun ostoksiin. Tilasin aleista muutamia meikkituotteita, joita oon halunnut testata jo jonkin aikaa. Beaytyblender oli toki ihan vanha tuttu tuote, sillä niitä kuluu mulla ihan tasaiseen tahtiin. Sienen korkeahkon hinnan takia pyrin kuitenkin ostamaan ne aina alennuksesta, kuten tälläkin kertaa. Tilasin myös NYX:n paljon kehutun Worth The Hype Mascaran, joka ei kyllä valitettavasti mun ripsissä toiminut mitenkään erityisen hyvin. Milanin Conceal & Perfect Liquid Foundationiakin olen halunnut testata jo pitkään. Meikkivoide on vaikuttanut tosi hyvältä ja siitä pitääkin kirjoitella jossain vaiheessa tarkemmin! Makeup Revolutionin Ultra Face Base Primerin ja Golden Lights Higlighterin ostin silkasta mielenkiinnosta. Primer on osoittautunut todella hyväksi eikä highlighterkaan huono ole.
Hinnat:
  • Beautyblender 13,75 €.
  • NYX Worth The Hype Mascara 8,15 €.
  • Milani Conceal & Perfect Liquid Foundation 12,25 €.
  • Makeup Revolution Ultra Face Base Primer 4,75 €.
  • Makeup Revolution Golden Lights Highlighter 3,35 €.


Tämä Anastasia Beverly Hillsin Norvina Eyeshadow Palette on ollut blogissa esillä jo aiemmin ja postauksen paletista pääset lukemaan tästä. Mulle oli tosiaan alusta asti selvää, että haluan Norvinan itselleni hankkia, sillä pidän ABH:n luomivärien laadusta ja Norvinan sävyt ovat yksinkertaisesti aivan upeat. Tilasin paletin ABH:n omilta brittisivuilta ja toimitus kesti vain muutaman päivän eikä maksanut mitään.
Hinta:
  • ABH Norvina 49,71 €.
Kuvissa näkyvien tuotteiden lisäksi ostin myös yhden Batisten kuivashampoon sekä Garnierin silmämeikinpoistoaineen. Ne maksoivat yhteensä 8,84 €. Yhteensä koko kuukauden ostokset maksoivat 144,30 €. Oikein kelpo summa, varsinkin kun mukana on suhteellisen hintava luomiväripaletti!

Miltä ostokseni vaikuttavat? :)

18 kommenttia:

  1. Body Shopin suihkugeelit ovat ihania, pitäisi hankkia niitä kyllä pitkästä aikaa :). Ja toi luomiväripaletti näyttää upealta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on niitä nykyään aina kylppärissä, ne on niin ihania<3 Norvina on upea paletti, yksi kauneimmista mitä mulla on! :)

      Poista
  2. Mä tykkään myös BS:n tuotteista ja nuo tuoksut ovat herkullisia.Maltillinen summa kosmetiikkaan ja kivoja ostoksia olet tehnyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. TBS harvemmin pettää ja tuoksut noissa on huumaavan hyviä<3

      Poista
  3. Vitsit tuo Norvina on kyllä nätti paletti! <3 Mä oon nyt kiinnostunut Makeup Revolutionista enemmän, kun merkkiä voi näppärästi ostaa Prismasta ja vielä halpaan hintaan :)

    Ostin muuten itsekin juuri Beautyblenderin alesta. Täyttä hintaa en kyllä suostu siitä maksamaan :D Mutta mä en oo käyttänyt alkuperäistä Beautyblenderiä pariin vuoteen, joten on kiva päästä testaamaan sitä pitkästä aikaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oli kyllä huippua saada Makeup Revolution Suomeen! Ehkä pikku hiljaa monet muutkin brändit rantautuvat tänne ;) Mä en oo varmaan ikinä maksanut bb:stä sen täyttä hintaa :D Vaikka se on hyvä ja tykkään siitä enemmän kuin vaikka RT:n sienestä, on se 20 euron hinta kuitenkin vähän turhan paljon. Onneksi noita löytyy vähän väliä jostain myös alennuksessa :)

      Poista
  4. Mansikkahiustuotteet olisivat varmasti ihania, jo ihan vain niiden tuoksun takia, joka tuo mieleen 90-luvun ja lapsuuden :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en normaalisti edes välitä mansikantuoksuisesta kosmetiikasta, mutta The Body Shopin mansikkatuotteet tekee poikkeuksen! :)

      Poista
  5. Mä ostin muuten tuon saman highlighterin Cocopandasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh joo huomasin kun katsoin sun ostospostausta! :D

      Poista
  6. Ihania tuotteita! Tota nyx:n ripsaria vois vaikka kokeilla joskus jos se sitten täällä toimis. Pitää myös koittaa seurata jos saat joskus primerista arvostelua eteenpäin että oisko se myös mulle hyvä. nykyinen nyxin primeri on vähän semmosta litkua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeile ihmeessä! Mulla on yleensä just silleen, että ne ripsarit mitä kaikki muut kehuu ei toimi mulla ollenkaan ja ite tykkään niistä, mistä muut ei :D Toi primer on väritöntä ja tosi silikonista. Jättää sellasen kivan liukuvan pinnan kasvoille :)

      Poista
  7. Ihania ostoksia! Tuo Norvina paletti on niin upea, mun on ihan pakko ostaa se myös osaksi kokoelmaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihastut varmasti Norvinaan, jos sen hankit itsellesi<3

      Poista
  8. Näitä postauksia on mukava lukea! :) Sekä tietenkin mielenkiintoista lukea paljon sulla on mennyt kosmetiikkaan. Nuo TBS:n mansikka ja mango tuoksuvat kyllä niin ihanalta <3 Revolutionin meikkejä pitäisi ehdottomasti testailla lisää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla<3 Mango on yksi mun suosikkituoksuista TBS:ltä :) Mansikkakin on ihana! Makeup Revolutionilta löytyy kyllä hyviä tuotteita eikä niitä todellakaan oo hinnalla pilattu :D

      Poista
  9. Mä haluaisin myös kokeilla noita The body shopin mansikkahiustenhoitotuotteita :) Kuulostaa niin hyvältä<3 Myös tuo meikkipaletti houkuttelisi kovasti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kokeilemaan, varsinkin toi shampoo on tosi hyvää! Norvina on ihana, suosittelen lämpimästi ;)

      Poista

Kiitos kommentista!