torstai 2. elokuuta 2018

Kosmetiikkasuosikit | Heinäkuu


Heinäkuun kosmetiikkasuosikit ovat melkoisen sekalainen seurakunta, mutta valinnat olivat tällä(kin) kertaa alusta alkaen tosi selkeät. Vaikka oon viime aikoina testannut suhteellisen paljon uutta kosmetiikkaa, nousee niistä silti aina jotkin tuotteet selkeästi ylitse muiden ja heinäkuun suosikit näette ylhäällä olevassa kuvassa. Four Reasonsin hiuslakkaa lukuun ottamatta kaikki tuotteet olen ostanut tai saanut vasta tämän kesän aikana ja ihastunut jokaiseen välittömästi!

*Tuote saatu blogin kautta


Kesäkuun Boxycharmista tuli tämä Alamar Cosmeticsin Reina Del Caribe -luomiväripaletti, joka on ehdottomasti yksi parhaimmista, ellei jopa paras, tuote mitä olen ikinä saanut yhdestäkään kauneusboksista. Luomiväripaletti on täydellinen kesämeikkien loihtimiseen ja sen sävyt ovat todella, todella pigmenttisiä. Tästä tuli heittämällä yksi kaikkien aikojen suosikkipaleteistani. Sävyt ovat ehkä sen puoleen vähän hankalia, että joudun monesti nappaamaan tämän kaveriksi myös jonkin toisen paletin, mutta siitä huolimatta rakastan tätä palettia. Yläoikealla oleva hieman vihertävä vaalea shimmersävy El Malecón on ehdottomasti suosikkisävyni tästä paletista ja se näyttää ihan superhyvältä liikkuvalla luomella.


Sain tämän Lemon Juice & Glycerine Jalkasuihkeen* jo jokin aika sitten, mutta testiin tämä pääsi vasta kesäkuussa enkä enää osaisi olla ilman. Näillä hellekeleillä ei todellakaan ole kovin miellyttävää olla töissä kahdeksaa tuntia umpinaiset, hiostavat kengät jalassa, sillä jalat alkavat totta kai hikoilla ja sitä myöten myös enemmän tai vähemmän haista. Oonkin suihkinut tätä jalkasuihketta nyt joka aamu jalkoihin ennen töihin lähtöä ja tämä todellakin tehoaa! Jalkojen hikoilu on jäänyt todella vähälle ja meillä siis on töissä sisällä paikoin erittäin kuuma. Suihkeen mieto sitruksinen tuoksu on myös hurjan miellyttävä ja ihanan virkistävä. Ehdottomasti haluan testata myös jonkin toisen brändin jalkasuihketta, sillä tämä yksilö on vienyt täysin mun sydämeni.


Four Reasonsin Shaper on vanha suosikkini jo vuosien takaa. Mulla oli pienoinen tauko tämän kanssa, kun tykästyin muutama vuosi sitten täysin TIGIn Masterpiece hiuslakkan. Tälläkin hetkellä mulla on vielä kyseistä lakkaa, mutta tuote on hieman viallinen eikä sitä sen takia tule käytettyä. Tämä Four Reasonsin lakka antaa todella kivasti pitoa ja saa hiukset pysymään aloillaan. Tuoksukin on tässä todella miellyttävä. Nyt kun en TIGIä aio enää ostaa, tuli tästä Four Reasonsin lakasta ehdoton suosikkini ja tämän nimeen aion vannoa jatkossa.


Ziajasta on tullut yksi suosikkibrändini ihonhoidon osalta ja tämä uusi Ziaja Acai Berry Face Toner* nousi välittömästi yhdeksi koko kesän suosikkituotteeksi. Innostuin kasvosuihkeista kunnolla oikeastaan vasta nyt kesän aikana ja viime kuussahan suosikkeihin pääsi myös kasvosuihke. Tämä hyaluronihappoakin sisältävä suihke on oikeastaan kasvovesisuihke, eli tätä voi käyttää myös kasvoveden tavoin, mutta itse olen suihkinut tätä huoletta kasvoille ihan pitkin päivää. Suihke virkistää mukavasti ja tuo pientä kosteutusta iholle. Kuumilla ilmoilla tällaiset suihkeet tekevät todella hyvää ja tässä suihkeessa (kuten muissakin Acai Berry -tuotteissa) on hurjan ihana ja raikas tuoksu.


Manna Kadarin Lip Locked Priming Lipstick sävyssä Karma oli myös ihan ehdoton valinta suosikkeihin. Tämä on todella, todella kaunis tummanpunainen huulipuna, joka pysyy huulilla todella pitkään. Ei tämä syömistä täysin kestä, mutta pienellä fiksailulla puna näyttää taas ihan superhyvältä. Vaikka tämä on suhteellisen mattainen puna, ei tämä kuitenkaan tunnu huulilla lainkaan kuivattavalta. Mulla on muutama näitä Manna Kadarin punia ja jokaisesta olen tykännyt ihan hurjasti. Karma on sävyltään ehdottomasti upein ja punainen toimii huulilla käytännössä aina.

Onko teillä kokemusta näistä tuotteista? :)

22 kommenttia:

  1. Mulla on jalkasuihke Deep Steepiltä. Sitä on ihana välillä suihkia jalkoihin, mutta aika usein unohdan koko tuotteen olemassaolon, vaikka se työlaukussani mukana kulkeekin. Täytyy kokeilla suihkia sitä jalkoihin ennen työvuoroa :) Deep Steepin suihke tuoksuu piparmintulle ja vaikka en yleensä kyseisestä tuoksusta kauheasti välitä, jalkasuihkeessa se toimii todella hyvin! :)


    Tuo luomiväripaletti on aivan ihana, kesäisempää palettia en voisi kuvitellakaan. Ja tuo huulipuna on aivan upean näköinen! Näyttää aivan täydellisen punaiselta. Mulla on yksi tuollainen Manna Kadarin huulipuna tullut Lip Monthlystä ja tykkään sen koostumuksesta kyllä todella paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että, piparmintun tuoksuinen suihke olisi kyllä ihan superihana! Toi sitruksinenkin tuoksu on toki hyvin raikas, mutta luulen että tykkäisin itse enemmän kuitenkin piparmintun tuoksusta :) Jalkasuihkeissa ja -voiteissa tollaset raikkaat tuoksut toimii yleensä hyvin, vaikkei muuten olisikaan kyseisten tuoksujen ylin ystävä!

      Mulla on se sama Manna Kadarin puna, mikä sultakin löytyy ja se on ihana<3 Toi on muuten oikeestaan täysin samanlainen, mutta sävy on vaan eri :) Ei ihme, että oon tohon tykästynyt!

      Poista
  2. Upean punainen huulipuna! Itselleni kaikki tuotteet ihan vieraita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi huulipuna on sävyltään niin kaunis<3

      Poista
  3. Kaikki on tuotteita mitä en koskaan ole kokeillut. Ton meikkipaletin sävyt jaksaa edelleen ihastuttaa mua, ne ovat ihanat :) Jalkasuihke on tosiaan hyvä valinta etenkin töissä ollessa, mä tykkään myös helteellä siitä että se antaa vaan sen viilentävän vaikutuksen. Pidän avonaisia kenkiä joten jalat eivät hikoa mutta pelkkä viilennys passaa hyvin minkä mun piparminttu jalkasuihkeeni ainakin antaa <3 Toi huulipuna antaa mulle sellasia syksyn viboja (apua ei vielä..) en mahda sille mitään kun huulipunat pääsee mulla yleensä käyttöön syksyisin, toi sävy <3 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se viilentävä vaikutus on kyllä niin toivottua näillä keleillä! En tiedä miten oon oikeesti aiemmin pärjännyt ilman tota suihketta :D Piparminttusuihke kuulostaa hurjan ihanalta<3 Haluun myös! Heh joo kieltämättä toi huulipuna on sen verran tumma, että senkin takia sen herkästi mieltää syksyyn :D Mä tavallaan odotan syksyä just niiden erilaisten meikkien ja pukeutumisen takia, mutta toisaalta en millään haluaisi luopua tästä kesästä!

      Poista
  4. Mä jätin tuon jalkasuihkeen testaamatta, koska ajattelin että se on turha tuote. Mutta olisi pitänyt ottaa se tänä hellekesänä käyttöön, koska sukat ovat olleet aika märät :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla toi on toiminut todella, todella hyvin! En edes uskonut, että toi olisi noin tehokas :D

      Poista
  5. Toi luomiväripaletti on mielettömän upea. Voi vitsi, mitkä sävyt<3 <3 <3 Ja kompaktin kokoinenkin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi paletti on ihan hurjan upea ja koko on tosiaan myös näppärä! Tollaset ohuet paletit vie tosi vähän tilaa :)

      Poista
  6. Ziajan kasvosuihke kuuluu myös omiin kesälemppareihin :) Heräteostos Sokokselta kannatti, hinta-laatusuhde on tässä kohdallaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että säkin oot ihastunut tohon suihkeeseen! Se on kieltämättä osoittautunut hurjan hyväksi ja onkin tällä hetkellä mun suosikkikasvosuihkeeni<3

      Poista
  7. Lisäsin ton jalkasuihkeen samantien puhelimen muistioon, että muistan ostaa seuraavalla kauppakerralla :D

    VastaaPoista
  8. Toi Four Reasons tuoksuu ihanalle (etenkin verrattuna tavallisiin hiuslakkoihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tuoksuu<3 Mä olin joskus vuosia sitten ihan hämmentynyt siitä, että hiuslakka voi oikeesti tuoksua noin hyvältä kun olin tottunut just niihin kamalan hajuisiin lakkoihin :D Ton tuoksu on ihana!

      Poista
  9. Mulla oli Manna Kadarilta se huulivoide/kiille mikä tuli silloin betessä vuonna nakki ja muussi mutta ehdottomasti hyvä. Uskon että myös tuo huulituote on laadukas ja mieluinen :) Aion kyllä syksyllä tilata LipMonthyn myös testiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Manna Kadarilta löytyy tosi hyviä huulimeikkituotteita, en oo tainnut vielä yhteenkään niistä pettyä :) Toivottavasti saat Lip Monthlyn tilattua<3

      Poista
  10. Toi jalkasuihke vois olla aika hyvä nyt :D Mut suihkutettava dödö ajaa vähän samaa asiaa ;) Ihana myös tuo huulipuna, niin kaunis sävy <3 Todella kesäiset suosikit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi suihke on antiperspirantti, kuten monet dödötkin niin vaikutus varmaan on aika sama :D Tossa vaan on vielä lisänä se raikas sitruksinen tuoksu<3 Kiitti kommentista Niina!

      Poista
  11. Kannattaa kokeilla dermosilin jalkasuihketta. Ihan paras!! Ei ole tarvetta enää kokeilla mitään muuta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Dermosilin suihketta on aiemminkin kehuttu täällä, se on siis pakko olla hyvää ;D Pitää katsoa josko töissä taas joku pian tilailisi Dermoa<3

      Poista

Kiitos kommentista!