maanantai 29. lokakuuta 2018

Boxycharm | Syyskuu 2018


Syyskuun Boxycharmilla kesti tavallistakin pitempään tulla mulle, sillä sain boksin itselleni vasta tässä ihan lokakuun loppupuolella. Tiedä sitten minne paketti oli jäänyt seikkailemaan, mutta pääasia että se lopulta mulle saapui! Toisaalta eipä tässä mikään kiirekään ole ollut, kun oon tosiaan viimeiset kolme viikkoa ollut saikulla, joka jatkuu edelleen eikä postaustahti ole vieläkään palautunut takaisin normaaliksi. Mutta siis, boksin sisältö oli mulla melko pitkälti tiedossa jo etukäteen, kuten joka kuukausi, ja vaikkei tämä paras saamani boksi ole, odotin tätä kuitenkin todella innolla! Miltä sisältö sitten näytti?


Boksista paljastui luomiväripaletti, poskipuna, eyeliner, huulipuna sekä kolme kappaletta silmämeikkisiveltimiä. Ei ollenkaan huono kokonaisuus, jos multa kysytään. Boxycharm kyllä kieltämättä kasvattaa mun luomivärikokoelmaani melkoisesti, mutta ainakin paletit ovat sellaisilta merkeiltä, joita en itse välttämättä muuten päätyisi ostamaan. Paras mahdollinen tämä sisältö ei tosiaan ollut, mutta joukosta löytyi myös todella kiinnostavia tuotteita ja koin kyllä jälleen kerran saaneeni rahoilleni vastinetta.


Pretty Vulgar Nightingale Eyeshadow Palette on 12 sävyn luomiväripaletti ja todella kaunis sellainen. Sävymaailma on pääasiassa melko viileä, mikä on mukavaa vaihtelua, sillä musta tuntuu että jo pitemmän aikaan luomiväripaleteissa on keskitytty todella paljon lämpimiin sävyihin. Sävyjensä puolesta paletti on todella perus, tässä ei pahemmin mitään yllätyksiä tai väripommeja ole, mutta tämä edustaa taas sellaista turvallista arkipalettia, jolla tosin saa tehtyä tarpeen tullen ihan kunnon smokey eye lookinkin. Mä en itse ole näitä luomivärejä vielä testannut, sillä oon vähän kahden vaiheilla annanko tämän suoraan käyttämättömänä eteenpäin jollekulle. Paletissa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta tämä ei millään tavalla ole mun kokoelmassani "uniikki" ja samat sävyt löytyy muistakin paleteista. En siis usko, että mulla olisi tälle paletille niin paljon käyttöä, että mun olisi järkeä pitää tämä itselläni.
Hinta: $35,00.


Seuraavaksi muutama meikkisivellin Alamar Cosmeticsilta. Tämä Ojitos Brush Set sisältää kolme silmämeikkisivellintä, jotka ovat kaikki synteettistä karvaa. Siveltimien karva on pehmeää ja näistä ylimpänä oleva häivytyssivellin oli ehdottomasti joukon kiinnostavin. Siveltimet tuntuvat ehkä hitusen heppoisilta kädessä, mutta käytössä ne toimivat oikein kivasti. Häivytyssivellin on ehkä ihan hitusen turhan "löysä" omaan makuuni, mutta muuten se hoitaa hommansa hyvin. Sen alapuolella oleva tasapäinen, ohut sivellin sopii hyvin esimerkiksi luomivärillä tehtäviin rajauksiin ja alin sivellin toimii värin lisäämisessä liikkuvalle luomelle. Veikkaan, että näistä ainoastaan häivytyssivellin jää mulla ihan vakituiseen käyttöön ja voipi olla, että kaksi muuta lähtee jossain vaiheessa eteenpäin, mikäli en niihin tämän enempää ihastu.
Hinta: $18,00.


Butter London Stroke Of Wow Roll On Liner oli mulle ihan uudenlainen tuote. Kyseessä on siis eyeliner, jonka pää on pyöreä ja pyörivä. Sivellintä on tarkoitus liu'uttaa luomea pitkin, jolloin rajausten teon tulisi olla helppoa ja vaivatonta. No oliko se? Ei mun mielestäni. Mä rajaan silmäni päivittäin meikatessani, joten edellytän todellakin vaivattomuutta, nopeutta ja helppoutta käyttämiltäni tuotteilta. Tämän kanssa silmien rajaaminen ei ollut mitään niistä. Rajausjälki oli haaleaa eikä todellakaan lähelläkään mustaa saati peittävää ja koin muutenkin tuon pyörivän pään todella vaikeakäyttöiseksi ja yksinkertaisesti turhaksi. Mun hermot ei kestä tollasen kanssa räpeltämistä, mutta uskon kyllä, että harjoittelemalla tämänkin voisin saada itselläni toimimaan. Tällä hetkellä kiinnostus siihen harjoitteluun on vain täysin olematon, sillä multa löytyy eyelinereita, jotka toimivat täydellisesti ja joiden kanssa onnistun joka kerta. Näen tämän itse ehkä hieman turhana hifistelynä ja ihan perinteiset sivellinpäät eyelinereissa ovat mulle itselleni paljon parempi vaihtoehto kuin tällainen pyörivä pää.
Hinta: $19,00.


Uudet poskipunat ovat aina tervetulleita kokoelmiini ja tämä Laura Geller Baked Blush-N-Brighten tuli mulle todella kauniissa vaaleanpunertavan korallisessa marmorisävyssä Tropic Hues. Poskipuna on lievästi shimmerinen ja lopputulos poskilla on mielestäni hyvin luonnollinen ja kaunis. Pigmenttiä tässä on juuri sopivasti - värin saa poskilla helposti näkyviin, mutta mitään poskipunaövereitä tämän kanssa ei kovinkaan helposti saa. Tämä oli yksi boksin parhaimmista tuotteista ja tämä pääsee mulla taatusti käyttöön todella usein. Suosin ehdottomasti eniten juuri tällaisia vaaleanpunertavia sävyjä poskipunien kohdalla, joten tällä kertaa sävyvalintakin meni mun kohdallani ihan nappiin!
Hinta: $28,00.


Viimeisenä vielä huulimeikkituote - Hank & Henry Matte Liquid Lipstick, jonka sain sävyssä Petal Pusher. Tämä on täysin mataksi huulilla kuivuva nestemäinen huulipuna, joka sisältää myös E-vitamiinia. Sävy on kuin tehty syksyyn, se on kaunis tumma viininpunainen ja näyttää huulilla todella hyvältä. Mattapunien kohdalla odotan aina jännityksellä kuinka paljon ne kuivattavat huulia, mutta tämä yksilö ei ollut lainkaan pahimmasta päästä. Kyllä sen huulilla tunsi, että kyseessä oli nimenomaan mattainen nestemäinen puna, mutta paljon pahempaakin on koettu. Huulipunan applikaattori on omaan makuuni vähän turhan suuri, mutta ihan kivasti sillä kuitenkin sai punan levitettyä huulille. Tää oli oikein mieluisa yllätys ja pääsee varmasti kovaan käyttöön.
Hinta: $17,00.

Kokonaisuutena boksi toimi mun mielestä oikein kivasti. Ainut tuote, jonka sanoisin itse huonoksi on tuo eyeliner ja sekin ihan siitä syystä, etten jaksa itse nähdä vaivaa opetellakseni sitä käyttämään. Huulipuna, poskipuna sekä häivytyssivellin tulevat olemaan mulla käytössä aivan varmasti. Luomiväripaletin kohdalla vielä hieman arvon mitä teen sillä, mutta vaikken palettia itselläni pitäisi, oon silti hurjan iloinen, että se boksista paljastui. Syyskuun Boxycharmin kokonaisarvo on $117,00 eli ihan kiitettävän paljon taas kerran.

Mikä boksin tuotteista kiinnostaa kaikkein eniten? :)

17 kommenttia:

  1. Tämä oli kiva boksi! Ehkä siveltimet ja Laura Geller olis minustakin olleet parhaat tuotteet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi poskipuna on niin ihana<3 Nousi heti yhdeksi suosikiksi!

      Poista
  2. En minäkään jaksaisi räpeltää tuollaisella eyelinerillä. Vähän liian erikoinen. Tuollaiset ei yleensä helpota hommaa ollenkaan, vaan päinvastoin, ikävä kyllä;)
    Nuo siveltimet on söpönnäköisiä, mutta harmi, jos laatu ei olekaan ihan mieluinen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuntuu, että monesti just tommoset innovatiiviset keksinnöt joiden on tarkoitus helpottaa asiaa, tekee siitä vaan vaikeemman. Tietty tohonkin varmasti oppisi, jos jaksasi yrittää, mutta kun ei jaksa :) Enkä usko, että loppupeleissä toi olis kuitenkaan yhtään sen nopeempaa tai helpompaa kuin ihan tavallisella eyelinerilla rajausten teko, varsinkaan kun se ei tuota mulle itselleni minkäänlaisia vaikeuksia :D

      Siveltimet on tosi söpöjä ja laatukin on varmasti oikeesti ihan hyvä. Mä oon ehkä vaan turhan tottunut Sigman siveltimiin, jotka on selkeesti painavampia ja "jykevämmän" oloisia. Sen takia noi tuntuu vähän heppoisilta!

      Poista
  3. Olipas monipuolinen boxi, etenkin paletti ja tuo poskipuna vaikuttavat tosi ihanilta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on tosi kauniita<3 Ja mäkin tykkäsin tästä tän boksin monipuolisuuden vuoksi!

      Poista
  4. Oi ihana tuo poskipuna, se olis mullekin kelvannut. Itse sain tuon luomiväripaletin ja siveltimet mutta muut tuotteet oli luomiväriprimeri, ruusulle tuoksuva voidemainen highligher ja Violet vossin nestemäinen huulipuna ihan karmeassa värissä :D Mutta olin päällisin puolin tosi tyytyväinen syyskuun boxiin. Minusta taas tuo paletti oli tosi kiva ja monipuolinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääh toi on tylsää jos huulimeikit tulee jossain kamalassa sävyssä! Mä oon onneksi suhteellisen kaikkiruokainen huulimeikkien suhteen, mutta välillä omallekin kohdalle sattuu niitä hirvityksiä, jotka ei ikinä tule päätymään huulille saakka :D Ruusulle tuoksuva highlighter kuulostaa hauskalta, tosin mä itse kartan voidemaisia highlightereita, eli ehkä ihan hyvä etten sitä saanut :)

      Paletti on mustakin oikein kaunis ja nimenomaan monipuolinen, kun siinä on noin laaja sävyskaala tummasta vaaleaan. Mulla vaan on nykyään vähän sellanen periaate, etten halua uusia luomiväripaletteja kokoelmiini, jos niissä ei ole jotain oikeesti "uniikkia" :D Mulla on vähän turhan paljon noita ja pitäisi karsia muutenkin pois paletteja niin parempi antaa tollaset paletit jollekulle toiselle, kun itseltä samanlaisia sävyjä löytyy jo niin paljon :)

      Poista
  5. Hassua, että sulla tää boksi seikkailee aina noin kauan jossain, itse sain taas tämän syyskuun boksinkin ihan ennätysnopeasti, vaikka sillä halvimmalla Shipiton toimitustavalla taas tilasin. Boksi oli mulla jo reilusti syyskuun puolella, oli perillä alle kahdessa viikossa! Mä oon ihastunut tosi paljon tuohon Hank & Henrys huulipunaan, sain sen samaisessa sävyssä ja tänäänkin se on mulla töissä huulilla. Aivan ihana puna ja laatu on ihan 10+ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho! :o Mä saan tän yleensä seuraavan kuun puolessa välissä, nyt meni selkeesti kauemmin. Ikinä en oo saman kuun aikana saanut, oliskin ihanaa jos boksi tulis parissa viikossa :D Mäkin käytän siis aina sitä halvinta vaihtoehtoa, jännä miten noi toimitusajat heittelee noin paljon, mun boksihan siis seikkaili käytännössä kuukauden kauemmin maailmalla kuin sun :D Toi on kyllä superihana huulipuna, huippua että säkin oot siihen ihastunut<3

      Poista
  6. Ihan älyttömän kiva boxi ja mä olisin myös ollut erittäin tyytyväinen tällaisen saatuani. :) Luomiväripaletti sisälsi tosiaan arkeen hyvin sopivia sävyjä, lisäksi toi poskipuna, aivan ihana! Mä kiinnostuin kovasti myös nuista siveltimistä ja olisin ollut iloinen niistä.

    Katsoin yksi päivä erään luomivärinhäivytys vinkkivideon ja sain siitä muutamia uusia hyviä vinkkejä häivytykseen, joka on aina ollut mulle vaikein juttu silmämeikissä. Siinä käytiin myös siveltimiä läpi ja vaikka ne nyt mulla olikin tiedossa kun sulta joskus luin postauksen niistä, niin oli kiva käydä nekin uudestaan läpi muistin virkistykseksi :) Nyt tekisi mieli ostaakin lisää muutamia siveltimiä, etenkin hyviä häivytyssiveltimiä, kun jotenkin se videon katselu antoi lisäboostia meikkailuihin :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Boxycharm on kyllä ihana vaihtoehto, jos haluaa kerran kuussa vähän kartuttaa omia meikkivarastoja :) Suosittelen siis testaamaan ;) Meikkisiveltimiäkin näistä tulee ihan kiitettävän usein!

      Häivyttämiseen kannattaa kiinnittää huomiota ja opetella sen salat ihan rauhassa :) Silmämeikit muuttuu heti mun mielestäni kauniimmiksi, kun muistaa sen huolellisen häivytyksen! Ja hyvät häivytyssiveltimet on ihan a ja o siinä onnistumisessa, niihin panostaisin itse ehdottomasti eniten silmämeikkisiveltimiä hankkiessa :) Sigmaltahan löytyy ihan superhyviä siveltimiä häivyttämiseen (mun suosikki on E35 Tapered Blending) ja vaikka ne vähän kalliimpia onkin, laatu on sitten sitäkin parempi :)

      Poista
  7. Laura Gellerin poskipuna olisi varmasti mun suosikki. Olen aina heikkona baked-tuotteisiin, koska tuo pinta on kauniin eläväinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pinta on tosiaan hurjan kaunis tossa :) Kyllä se meikkituotteiden ulkonäkökin vaikuttaa hurjan paljon siihen, mitä niistä lopulta ajattelee!

      Poista
  8. Nää boxit vaikuttaa kyllä tosi hyviltä :) Tuo luomiväripaletti varsinkin on tosi nätti :) Aika erikoinen toi pyörivällä päällä varustettu eyeliner :D

    VastaaPoista
  9. Itsekin katsoin ensin että se eyeliner on haalea, mutta sitten kun sitä ravisti ennen käyttöä, niin oli kyllä ihan oikeasti mustaa. Kieltämättä hankala käyttää, kuten videollakin sen totesin, mutta ehkä tuonkin oppisi jo harjoittelisi. Tulee vaan todella ohutta jälkeä, joten jos haluaa paksumpaa niin siihen on kyllä aika epäkäytännöllinen. :) Omia lemppareita oli kyllä se poskipuna ja siveltimet!

    VastaaPoista
  10. Onpa tosi kauniin sävyinen tuo poskipuna♡

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!