tiistai 23. lokakuuta 2018

ColourPop Give It To Me Straight


ColourPop on saavuttanut suuren suosion monen suomalaisenkin meikkipussissa, eikä suotta. Brändin tuotteet ovat edullisia ja joukosta löytyy melkoisia helmiä, ja ainut suuri miinuspuoli onkin tilaaminen Jenkeistä ja siitä mahdollisesti koituvat lisämaksut eli verot. Mulle itselleni ColourPop on jäänyt hieman vieraammaksi, vaikka brändin huulimeikkejä ja mm. highlightereita parisen vuotta sitten testasinkin. Mua on kuitenkin jo pitkään houkutellut ColourPopin luomiväripaletit ja kesällähän sain itselleni sellaisen vihdoin ja viimein tilattua! Give It To Me Straight -luomiväripaletti kolahti sävymaailmansa puolesta muhun sillä hetkellä kaikkein eniten ja nyt vihdoin useamman kuukauden jälkeen mun on tarkoitus kertoa teille mielipiteeni tästä paletista.


Give It To Me Straight -paletti sisältää 12 luomivärinappia, joista seitsemän on mattaisia ja loput viisi metallinhohtoisia. Paletin sävymaailma on mielestäni hurjan kaunis ja joukosta löytyy niin kultaista, ruskean eri sävyjä, oranssia, kuparia kuin burgundiakin. Kokonaisuus toimii värien suhteen oikein hyvin ja tässä on mun mielestäni todella hyvässä suhteessa mattaa ja metallinhohtoa sekä myös tummaa ja vaaleaa. Tämä on mulla ollut käytössä lähinnä arkisin, mutta pystyisin kyllä näkemään itseni tekemässä tämän kanssa selkeästi juhlavammankin meikin. Paletti on kooltaan pieni, itse asiassa pienempi kuin mitä odotin, mutta ainakaan tämä ei vie tilaa paljon! Luomivärinapit ovat kuitenkin ihan hyvän kokoisia ja paletin $16,00 hintaan nähden tässä on tavaraa mielestäni todella hyvin.


Luomivärien laatu on hieman vaihteleva, vaikka pääasiassa se onkin kaikissa hyvä ja pigmenttiä riittää. Toiset sävyistä ovat kuitenkin selkeästi jauhoisempia kuin toiset ja sitä jauhoisuutta löytyy niin matta- kuin metallinhohtoisistakin sävyistä. Luomivärit häivyttyvät helposti ja kauniisti, joten pienestä jauhoisuudesta huolimatta niitä on kuitenkin helppo käsitellä. Jonkin verran luomivärit tosin karisevat poskille ja alaluomelle, mutta itse oon saanut hyvin viuhkasiveltimen kanssa ylimääräiset luomivärihiput huiskittua pois, vaikka olen tehnyt meikkipohjan ennen silmämeikkiä. Pidän itse enemmän hieman kermaisemamn koostumuksen omaavista luomiväreistä, mutta hyvin näilläkin saa meikin tehtyä. Paletin sävyt ovat mielestäni todella hyvin syksyyn sopivat ja aionkin ottaa tämän mahdollisimman pian taas kunnolla tehokäyttöön!


Tässä vielä hieman suuntaa-antavat swatchit paletin sävyistä. Pigmenttiä tosiaan riittää oikein mukavasti kaikissa sävyissä ja sävymaailma on kauniin yhteneväinen. Give It To Me Straight oli tosiaan ensikosketukseni ColourPopin luomiväreihin eikä taatusti jää viimeiseksi paletikseni heiltä. Suosittelen ColourPopin luomivärejä henkilölle, joka haluaa todella hyvään hintaan ihan peruslaadukkaita luomivärejä ja jolle Jenkeistä tilaaminen ei ole ongelma. ColourPop toimittaa kyllä suoraan Suomeen, eli mitään välityspalveluita ei tarvita, mutta mahdolliset toimituskulut ja/tai alvit tilauksesta joutuu maksamaan.

Onko ColourPop tuttu? Mitä brändin tuotteita suosittelette? :)

16 kommenttia:

  1. Todella kauniit sävyt! :) Colourpop on tuttu, itse tykkään kovasti esim. Dream Street luomiväripaletista ja Ultra blotted lip punista, mutta koen että Colourpopin vahvuus on juurikin luomiväreissä ja valikoimissa ei taida olla sellaista palettia jota en haluaisi omistaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on samat ajatukset noista luomiväreistä, jokaisen paletin kelpuuttaisin kyllä itselleni :D Dream Street oli vahvana kakkosena mulla itse asiassa, kun lähdin miettimään vaihtoehtoja tätä palettia ostaessani :) Mun pitäisi testailla enemmän noita ColourPopin huulimeikkejä! Niistä löytyy sekä positiivisia että negatiivisia kokemuksia.

      Poista
  2. Ihanat sävyt, oikein nätit<3 Musta tosin tuntuu, että mulla on tuon sävyisiä luomivärejä jo aika liuta, mutta silti niitä tahtoo vaan hamuta lisää, heh;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama homma täällä! Kyllä noita sävyjä paleteista löytyy jo ihan riittämiin, mutta silti sitä iskee silmänsä aina vaan uudestaan tämänsävyisiin luomiväripaletteihin<3 :D

      Poista
  3. Mulla on ColourPopin I Think I Love You -paletti ja vaikka paletti on hieman vähemmälle käytölle jäänyt, tykkään siitä hirveästi. Mun mielestä ColourPopin luomivärit ovat yksiä parhaita hinta-laatusuhteeltaan. Harmi vaan, että suurin osa paleteista ei ole vegaanisia, joten mun tulee tuskin ostettua lisää. ColourPopin huulituotteet ovat mun mielestä ihan huippuja, etenkin Lippie Stixit! Ultra Satin Lips -huulipunista pidän myös, mutta ikävä kyllä ne menevät huonoksi todella nopeasti verrattuna moniin muihin nestemäisiin huulipuniin. Uusi suosikki ColourPopilta on heidän No Filter -peiteaine. Peiteaine on todella peittävää ja hyvän hintaista, joskin sävyn valkkaaminen netistä saattaa olla hankalaa, etenkin kun peiteaine tummuu hieman kuivuessaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä yllätyin hurjan positiivisesti juurikin noiden luomivärien laadusta, hinta-laatusuhde todellakin on kohdillaan! Harmi tosiaan, etteivät paletit ole vegaanisia :( Mulla on yksi Lippie Stix ollut ja se oli kyllä ihan mahtava<3 Pysyvyys oli niin huippu! Mulla ei noita Ultra Satin Lipsejä ole ollut, mutta niitä Metallic -versioita kyllä ja saman huomasin - punat menevät huonoiksi todella nopeasti. Toi peiteaine kuulostaa ehdottomasti testaamisen arvoiselta :)

      Poista
  4. Aivan ihanat sävyt tässä paletissa, syksyiset kuten itsekin sanoit :) Mulle tuo merkki on ihan täysin vieras, en oo tainnut ikinä kuullakaan. Tuo punertavin sävy (tummanruskean vieressä) on aivan ihana, mä oon hullaantunut nyt täysin tuollaiseen punertavaan meikkiin luomilla! :D Johtunee varmaan tästä ihanasta ja värikkäästä syksystä 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä rakastan noita alarivin keskimmäisiä sävyjä molempia<3 Niin kauniita ja sopii hurjan hyvin syksyyn :) Syksyllä on jotenkin niin ihana meikata, kun itse ainakin käytän tosi erilaisia sävyjä mitä kesällä!

      Poista
  5. Pitäa kyllö ehdottomasti tilata itsekkin noita Colorpopin paletteja testiin! Ne kun ei ole hinnalla pilattu ja on kuitenkin ihan hyviä ja moni vielä kehuu niitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen<3 Mäkin kuumeisesti mietin minkä paletin seuraavaksi ostaisin, vaikka tosiasia on, etten tällä hetkellä tarvitsisi yhtään uutta luomiväripalettia :D

      Poista
  6. Mä vaan rakastan ColourPopia ihan yli kaiken <3 :D Niin laadukkaita tuotteita ja halvalla! Mä en oo kokenut näitä paletteja jauhoiseksi, suurimmaksi osaksi ne tuntuu ihanan kermaisilta ja pehmeiltä. Täytyykin mennä swatchailemaan tätä palettia ja katsoa eroaako se muista paleteista jotenkin laadullisesti :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun ColourPop-kokoelma on kyllä jotain ihan mahtavaa<3 Voi toki olla, että mulla on joku maanantaikappale, kun osa napeista tuntuu kovin jauhoisilta :D Osa sävyistä taas ei karise lainkaan vaan on juurikin niin kermaisia kuin säkin sanoit :)

      Poista
  7. Oih ompa kauniit syksyiset sävyt ♥ Tälläisen paletin voisin kotiuttaa hyvin itsekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on ihana syyspaletti<3 Suosittelen kokeilemaan joskus näitä, jos se Jenkeistä tilaaminen ei tosiaan haittaa :)

      Poista
  8. Itsekin olen katsellut noita ColourPopin luomiväripaletteja, mutta tilaaminen tosiaan hieman mietityttää. Tuossa paletissa on kyllä aivan ihanat sävyt, joita itse voisin hyvin kuvitella käyttäväni <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi tilaaminen onkin ainut miinuspuoli :/ Joko maksat postit tai sitten tilaat niin paljon, ettei toimituskuluja tule, mutta alvit joutuu maksamaan Suomessa sitten. Tää paletti on niin ihana<3

      Poista

Kiitos kommentista!