sunnuntai 21. lokakuuta 2018

Ja vielä kolmas joulukalenteri!


Kirjoittelin jokin aika sitten postauksen liittyen kosmetiikan joulukalentereihin. Kyseisessä postauksessa esittelin teille The Body Shopin joulukalenterin, jonka mieheni oli mulle ostanut lahjaksi. Mainitsin myös pohtineeni pitkään minkä kalenterin itse tänä vuonna ostaisin ja päädyin tosiaan lopulta TwistBe:n luonnonkosmetiikkaa sisältävään kalenteriin. Kaksi kalenteria olisi riittänyt mulle enemmän kuin hyvin, sillä aiemmat vuodet olen mennyt yhden kalenterin kanssa ja sekin on ollut mulle aivan riittävästi. Nyt tilanne on kuitenkin se, että mulla komeilee kotona vielä yksi joulukalenteri - Lookfantasticin Joulukalenteri vuodelle 2018!


Sain tämän Lookfantasticin joulukalenterin itselleni pr-näytteenä eli en ole tästä siis itse maksanut. Multa löytyi LF:n kalenteri pari vuotta sitten ja sisältö oli silloin erittäin hyvä. Viime vuoden kalenteri oli edellistäkin huikeampi ja vaikka tästä vuoden 2018 kalenterista onkin liikkunut myös niitä pettyneitä mielipiteitä, uskon olevani itse kalenterin sisältöön tyytyväinen. Tämä punainen kalenteri on ulkoasultaankin jo ihan superjouluinen enkä millään malttaisi odottaa, että pääsen availemaan kalenterin luukkuja! Mä en siis kalenterin sisältöä ole etukäteen katsonut, mutta muutamien tuotteiden suhteen olen tosin ehtinyt spoilaantua. Ei anneta sen kuitenkaan haitata, sillä suurimmaksi osaksi sisältö tulee olemaan mulle yllätys.


Kalenterilla on hintaa 109 euroa, mutta sen sisältämien tuotteiden yhteisarvo on yli 325 euroa! Kalenteri pitää tuotekuvauksen mukaan sisällään niin meikki- ja hiustuotteita kuin myös ihonhoitoa. Uskoisin brändien olevan melko pitkälti samoja kuin mitä LF:n verkkokaupassakin on myynnissä, mutta toki yllätyksiäkin voi löytyä. Mulle tämä kalenteri on mieluinen ihan siitäkin syystä, että mulla on nyt ollut myös parin vuoden tauko LF:n Beauty Boxin tilaamisesta, joten on ihan mukavaa päästä taas testailemaan vähän vieraampiakin tuotemerkkejä! En tiedä miten maltan odottaa näiden kalenterieni kanssa joulukuun alkuun, onneksi sitä TwistBe:n kalenteria en ole vielä kotiin saanut, ettei kiusaus avata luukkuja etukäteen kasva ihan liian suureksi kolmen kalenterin kanssa. Oon myös iloinen siitä, että kaikki kolme kalenteriani ovat jokseenkin erityylisiä, vaikka kosmetiikkaa toki kaikki sisältävätkin.

Tästä linkistä Lookfantasticin Joulukalenteriin. (En hyödy linkin klikkaamisesta.)

Onko joulukalenterihankinnat jo tehty tälle vuodelle? :)

12 kommenttia:

  1. Mulla on ollut noita LF:n kalentereita, ja minusta ne toistavat itseään, joten nyt en sellaista hankkinut, vaan hankin Glossyboxin kalenterin sen sijaan. Asosin kalenteri olisi ollut hyvä kakkosvaihtoehto, mielenkiintoista sisältöä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan joo toistavatkin, se on tylsää näissä kalentereissa :/ Samaa oli pitkään myös esim. The Body Shopilla! Glossyboxin kalenteri houkutteli muakin, sisältö on varmasti mahtava! <3

      Poista
  2. Tosi kiva päästä seuraamaan mitä tästä kalenterista tulee, kun mulla oli mietinnässä myös tämä kalenteri jos en The Body Shopin yksilöä ois ostanut :) Jos toi TBS toistaa itseään ja siinä on paaaljon samoja mitä viime vuonna (tosin nyt katsoin että siellä olis uusia eikä samoja tuotteita) niin ehkä mä ens vuonna uskallan jättää TBS:n ja kokeilla jotain muuta, kuten esimerkiksi tätä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. TBS on kyllä viime vuosina jonkin verran toistanut itseään, mutta tää vuosi vaikutti sen suhteen oikeenkin hyvältä :) Toivottavasti kaikissa kalentereissa olis nyt sitä vaihtelua! Ymmärrän hyvin, miksi oot nyt niin monena vuonna päätynyt just TBS:n kalenteriin, ne tuotteet on ihania<3 :)

      Poista
  3. Sulla on tosi kivat joulukalenterit tälle vuodelle, jään innolla seuraamaan mitä yllätyksiä niistä paljastuu :) en ole vielä hankkinut itselleni mitään kalenteria, mutta ehkä vielä päädynkin hankkimaan jonkun kalenterin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, mäkin oon hurjan innoissani noista! Toivottavasti löydät jonkun ihanan just sulle sopivan kalenterin, jos sellaisen päätät ostaa<3 :)

      Poista
  4. Mä pyysin tän mieheltä synttärilahjaksi ja ajattelin et ostan jonku pienen ehkä vielä lisäksi.
    Tätä kyllä odotan kovasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti mies kuuntelee sun toiveita ja saat tämän<3 Mä odotan myös todella paljon tältä kalenterilta!

      Poista
  5. Mä maltan tuskin odottaa sun postauksia näistä kaikista kolmesta joulukalenterista! :) Mä klikkasin just äsken omaan ostoskoriin Nyxin joulukalenterin. Mietin kyllä pitkään, että ostanko Lumenen, Nyxin vai Body Shopin kalenterin, mutta päädyin kuitenkin lopuksi tuohon Nyxiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en malta odottaa, että pääsen näitä luukkuja availemaan<3 :D NYX vaikuttaa tänä vuonna kyllä superhyvältä, varsinkin jos joukkoon mahtuu nyt jotain muutakin kuin pelkkiä huulimeikkejä! NYX oli viime vuonna mulle yksi vaihtoehto kalenteriksi, mutta lopulta en tosiaan ostanut mitään kalenteria itselleni vaan sain Lumenen kalenterin mieheltä lahjaksi :) Toivottavasti NYX:n kalenteri on sulle mieluinen<3

      Poista
  6. Oi vitsit mitkä joulukalenterit sulla on täksi vuodeksi, en malta odottaa, että päästään näkemään mitä kaikkea näistä paljastuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näissä tosiaan riittää myös postattavaa, mutta ai vitsit miten innoissani mä oon tästä mun kalenterikolmikosta! :D

      Poista

Kiitos kommentista!