keskiviikko 13. helmikuuta 2019

Ensikosketus Neal's Yard Remediesin luonnonkosmetiikkatuotteisiin

*Affiliate- eli mainoslinkki


En olekaan täällä blogin puolella tainnut aiemmin mainita, että sain mieheltäni marraskuussa vuosipäivälahjaksi kolmen kuukauden Jolie Boxit*. Mähän olen itsekin miettinyt monet kerrat tämän kyseisen luonnonkosmetiikkaa sisältävän kauneusboksin tilaamista, ja saatoinkin antaa miehelle pienen vinkkauksen lahjatoiveesta. Nyt oon saanut itselleni kaksi ensimmäistä boksia ja helmikuun boksi mulle on vielä tulossa. Blogissa en ole boksien sisältöjä sen kummemmin esitellyt, enkä oikeastaan edes tiedä miksi, sillä ei bokseissa mitään vikaa ole ollut. Joulukuun boksi ei ihan ollut täysin mun mieleeni, mutta tammikuun boksi oli jo hurjan ihana. Päätinkin sitten ottaa blogissa pikkuhiljaa esittelyyn boksien kiinnostavia tuotteita ja ensimmäisenä arvostelun kohteeksi pääsee Neal's Yard Remediesin kuvassa näkyvä kaksikko.


Englannista lähtöisin oleva Neal's Yard Remedies on siis luonnonkosmetiikkabrändi, jonka tuotteet pohjautuvat eteerisiin öljyihin sekä kasviöljyihin. Tammikuun Jolie Box sisälsi NYR:n Calendula Cleanser -puhdistusvoiteen sekä Bee Lovely Hand Cream -käsivoiteen. Kumpaakin olen nyt testannut jonkin aikaa ja nyt haluan kertoa tästä kaksikosta teille. Brändi ei ollut mulle entuudestaan tuttu, mutta kuten olen monesti sanonut, rakastan testata uusien brändien tuotteita ja luonnonkosmetiikan tuotteita on muutenkin aina mukava testata.


Neal's Yard Remedies Calendula Cleanser* on jojobaöljyä ja kehäkukkaa sisältävä puhdistusvoide, joka on tarkoitettu erityisesti kuivalle ja herkälle iholle. Sen tulisi paitsi puhdistaa kasvoilta lika ja meikki, myös rauhoittaa ja pehmentää mahdollisesti ärtynyttä ihoa. Voide tulisi lisätä kuivalle iholle joko suoraan tai vanulapun kautta ja puhdistaa pois esimerkiksi musliiniliinan kanssa. Itse olen poistanut putsarin pelkästään vedellä ja hyvin se on toiminut niinkin, vaikka toki musliiniliina varmasti tehostaisi putsarin tehoa. Tuote on vegaaninen.


Käytän itse kaksoispuhdistusta aina meikkejä poispestessäni ja tämän olen valikoinut yleensä kaksoispuhdistuksen ensimmäiseen vaiheeseen. Vaihtelen vähän tuotteesta riippuen sitä, onko voidemainen putsari parempi ihonpuhdistuksen ensimmäisessä vai toisessa vaiheessa, mutta tämä on sen verran tehokas, että saan tämän kanssa helposti meikit pois. Koostumukseltaan voide on paksuhkoa ja meikit on miellyttävä poistaa sen kanssa. Tuoksussakaan ei ole valittamista ja oonkin enemmän kuin hyvilläni siitä, ettei tässä ole sitä monille luonnonkosmen tuotteille tyypillistä tuoksua. Mitenkään maatamullistavan ihmeellinen tämä ei ole, mutta mä olen tykännyt tätä käyttää. Voisin hyvin kuvitella ostavani tämän uudemmankin kerran, kun saan ensimmäisen tuubin tyhjäksi. Meikit lähtevät tällä pois hyvin eikä tämä ole kuivattanut ihoani tai aiheuttanut mitään muutakaan epämiellyttävää tunnetta. Tehokas ja itselläni hyvin toimiva puhdistusvoide siis näin yksinkertaisesti sanottuna.
Hinta: noin 26,00 €/100g.


Neal's Yard Remedies Bee Lovely Hand Cream* on hunajaa sekä appelsiinin eteeristä öljyä sisältävä tehokkaasti kosteuttava käsivoide. Voiteen tulisi myös tehdä ihosta pehmeäpi sekä suojata ja ravita sitä. Tuoksunsa käsivoide saa juurikin siitä appelsiinin eteerisestä öljystä ja ai että miten piristävä se tuoksu on! Oon tykännyt käyttää tätä erityisesti aamulla juurikin pirtsakan tuoksun takia, mutta kosteutustehoiltaan tämä sopisi kyllä ehkä hitusen paremmin iltakäyttöön. Voide on paksuhkoa ja imeytymisessä kestää tovi. Kädet jäävät kosteutetun ja pehmeän tuntuisiksi ja käsistä tuntee kyllä pitemmänkin aikaa sen, että niille on rasvaa laitettu. Tunne ei ole tahmainen, rasvainen tai sinänsä epämiellyttävä, mutta täysin tämä ei ihoon samantien humahda.


Näin talviaikaan hyville käsivoiteille on todellakin tarvetta, sillä kuten monilla muillakin, myös mulla kuivuu kädet ihan älyttömästi kylmällä ja tuulisella kelillä. Tämä Bee Lovely käsivoide osoittautui yllättävänkin positiiviseksi uudeksi tuttavuudeksi. Kosteutustehot ovat loistavat näin talvikeleille eikä rasvaa tarvitse olla lisäämässä käsiin jatkuvasti, sillä voide todella lukitsee sen kosteuden ihoon. Ihanasta tuoksusta tulee toki vielä plussaa ja vaikka tämä onkin ehkä mun makuuni vähän turhan hintava käsivoiteeksi, voisin ehdottomasti käyttää tätä vielä useammankin tuubin. Kerralla tätä ei tarvitse kuin pienen nokareen, joten saan onneksi nauttia tästä käsivoiteesta vielä pitkään!
Hinta: noin 15,50 €/50 ml.



Ovatko Neal's Yard Remediesin tuotteet tuttuja? :)

10 kommenttia:

  1. Kivoja tuotteita! Mä oon miettinyt jotain uutta kauneusboxia Betten tilalle, siksi näitä on niin kiva lukea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jolie Box kannattaa pitää mielessä! Mä sain eilen käsiini ton helmikuun boksin ja ai että se oli hyvä<3 Voi hyvin olla, että munkin pitää tää tilata jossain kohtaa itselleni ;)

      Poista
  2. Kuulin tän merkin tuotteista I Love me- messuilla ja silloin ne vaikutti tosi kiinnostavilta. Mua itteeni kiinnostaa nää tuotteet juuri niiden sisältämien raaka-aineiden ansiosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Raaka-aineet näissä on tosiaan hurjan kiinnostavia ja myös laadukkaita. Ei ihme, että kiinnostus heräsi! Toivottavasti pääset näitä myös testailemaan<3

      Poista
  3. Mulla on ollut merkiltä suihkugeeli sekä sellainen pieni, metalliseen rasiaan pakattu balmi joka soveltui esim. huulivoiteeksi. Mun mielestä merkki on sympaattinen ja arvostan heidän arvomaailmaansa, näistä mehiläistuotteista meni ainakin joskus rahaa mehiläistensuojeluun <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi joku suihkugeeli olisi varmasti hurjan ihana! Menee yhä edelleenkin tietty summa vuodessa mehiläistensuojeluun heiltä rahaa, mikä on oikeesti hurjan hieno juttu :)

      Poista
  4. Jälleen uusi brändi, mitä en oo muistaakseni ainakaan vielä kuullut koskaan ennen. :D Vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta ja kyllä voisin ehdottomasti kokeilla joskus, just kuten Viivikin kommentoi, niin nimenomaan etenkin tuotteiden sisältämien raaka-aineiden takia heräsi kiinnostus kokeilla :)

    Musta ois myös mielenkiintoista nähdä mainitsemasi boxienkin sisällöt, mä itse tykkään kovasti lukea kosmetiikka- ja kauneusboxien sisältö postauksia joten jatkossa tulevat boxit ois hauska nähdä jos sulla vaan intoa riittää niistä postata ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, näitä putkahtelee nyt enemmänkin mun blogistani<3 :D Harmi kun en silloin joulukuussa kirjoittanut koko boksista. En saanut silloin mitään infolappua tuotteista, joten se oli varmaan suurin syy sille, etten boksia esitellyt kun en jaksanut erikseen etsiä jokaisesta jotain tietoa. Plus tietty se, ettei se sisältö ollut ihan paras mahdollinen mulle. Katsotaan jos näitä joskus vielä tilaan, niin ehdottomasti otan nää boksit blogiin esittelyyn!

      Poista
  5. Bee Lovely on ihan mun suosikkisarja Neal´s Yard Remediesieltä, sarjasta löytyy myös pari loistavaa seerumia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihan mahtavaa kuulla! Täytyy pitää noi mielessä<3

      Poista

Kiitos kommentista!