lauantai 9. helmikuuta 2019

/Skin Regimen/


Sain jo useita kuukausia sitten verkkokauppa Stoorlalta testiin Italiasta lähtöisin olevan /Skin Regimenin/ Cleansing Creamin sekä kasan pieniä näytepussukoita. Putsari jäi joksikin aikaa odottelemaan käyttöönottoa, sillä mulla oli syksyllä todella, todella monta kasvoputsaria avattuna ja halusin saada edellisiä käytettyä loppuun ennen uusien korkkaamista. Nyt olen kuitenkin testaillut tätä putsaria jo jonkin aikaa ja vihdoin saan kerrottua tästä teille mielipiteeni. Näytepussukat päätyvät näytepussukkaprojektiini, joka on saamassa jatkoa ihan piakkoin. Niistä siis lisää hieman myöhemmin!

*Tuote saatu blogin kautta pr-näytteenä


/Skin Regimen/ Cleansing Cream/Anti-Pollution Face Wash* on vaahtoava puhdistusvoide, joka on tehty poistamaan kasvoilta meikki, lika ja muut siihen päivän aikana kertyneet epäpuhtaudet. Putsarin tulisi lisäksi suojata kasvoja ilmansaasteiden vaikutuksilta eli tämä on sen puolesta omiaan erityisesti kaupunkiolosuhteissa asuville ihmisille. Puhdistusvoiteen sisällöstä lähes 89% on luonnollista alkuperää ja se saa tuoksunsa erilaisista eteerisistä öljyistä (mm. kataja, ruusu- ja seetripuu). Tuoksu onkin suhteellisen voimakas ja hyvin samantyylinen kuin monissa luonnonkosmetiikan tuotteissa. Puhdistusvoidetta on tarkoitus annostella käsille ja lisätä joukkoon pieni määrä vettä. Tällöin putsari alkaa hieman vaahdota ja kasvojen puhdistus voi alkaa. Tuotetta ei suositella käytettäväksi herkälle iholle eikä tämä sovi silmämeikinpuhdistukseen. Itsellänihän on suhteellisenkin herkkä iho, mutta lähdin siitä huolimatta tätä testaamaan, sillä ihoni reagoi välillä herkällekin iholle suunatuille tuotteille enkä siis osaa sen takia pelätä näitä "ei herkälle iholle" varoituksia.


Itselläni tämä puhdistusvoide toimii parhaiten kaksoispuhdistuksen toisessa vaiheessa eli sen jälkeen, kun olen esimerkiksi öljyllä poistanut kasvoilta meikin. Kyllä tälläkin meikit sai ihan suhteellisen hyvin pois, mutta siihen tarkoitukseen mulla on parempiakin tuotteita. Loput meikkijämät ja varsinaisen ihonpuhdistuksen tämä puhdistusvoide hoitaa oikein hyvin eikä miselli- tai kasvovesilappuun jää tämän käytön jälkeen lainkaan meikkijämiä tms. Silmämeikeille käytän itse joka tapauksessa ihan eri ainetta, joten mua ei haittaa ollenkaan, ettei tämä niiden puhdistukseen sovellu. Tuotteen puhdistustehossa ei ole siis mitään valitettavaa, mutta tuoksu on itselleni jokseenkin epämiellyttävä. Monet rakastavat sitä yrttistä ja voimakasta tuoksua, mikä tässäkin tuotteessa vallitsee, mutta itse nyrpistelen yhä edelleen nenääni sille. Tuoksusta huolimatta olen tätä käyttänyt, mutta veikkaan että mulla kestää aika pitkään ennen kuin saan koko tuubin tyjäksi. En itse lähtisi tätä ostamaan uudestaan, mutta mikäli ette ole yhtä rajoittuneita tuoksujen suhteen kuin minä, kannattaa tämä pitää mielessä!
Hinta: noin 28,00 €/150 ml.

Onko /Skin Regimen/ brändinä tuttu? Entä millaiset ihonpuhdistustuotteet ovat teidän suosikkejanne? :)

10 kommenttia:

  1. Ihan ekaa kertaa kuulen tuotemerkistä ja itseasiassa putsari etsinnässä, joten mielenkiintoista oli lukea tätä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pidä tää mielessä, jos yhtään alkoi kiinnostaa! :)

      Poista
  2. Mä oon tykännyt tästä putsarista nimenomaan myös kaksoispuhdistuksen toisessa vaiheessa. Meikkejä tää ei kauhean hyvin puhdista joten kaipaa kaverikseen toisen puhdistustuotteen. En oo myöskään tän luonnonkosmetiikkamaisen tuoksun fani, mutta aamulla käytettäessä tuoksu virkistää ihan kivasti! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en osaa enää muutenkaan käyttää vain yhtä putsaria ihonpuhdistuksessa :D Ennen kuin kokeilin itse kaksoispuhdistusta välillä jopa ihmettelin, miksi ihmiset kokevat sen tarpeelliseksi. Nyt ymmärrän hyvin itsekin :D Toi tuoksu on joo jokseenkin epämiellyttävä, kiva että sä kuitenkin pidät sitä mukavan virkistävänä kaikesta huolimatta :)

      Poista
  3. Musta tässä on aivan ihana ulkonäkö ja tuotekin on toimiva, mutta mä en pysty käyttämään tätä hajun takia. Mähän rakastan yrttisiä tuoksuja, mutta tässä ei mun nenään tuoksu en vaaan nenääni tää haisee aivan joltain bensalta tai polttoöljyltä, koitin päästä tosta hajukynnyksestäni eroon, mutta en vaan pystynyt. Sen verran pöllähti aina pestessä nenään toi haju. :D Olen kuitenkin miettinyt, että pitäisi kokeilla sarjasta jotain muuta, ehkä niissä ei ole samanlaista hajua. ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho :o Mun nenä ei tässä noita samoja tuoksuja erota, onneksi :D Silloin en varmasti itsekään pystyisi lainkaan käyttämään tätä putsaria. Mä oon myös koittanut totuttaa nenääni tohon tuoksuun, mutten oo onnistunut. Mä odotan mielenkiinnolla noiden näytepussukoiden testaamista ja just sitä, onko niissä tuoksu erilainen :)

      Poista
  4. Brändi ei ole tuttu! Kaikki ruusun-tuoksuiset ihonhoitojutut on musta ihania. Mutta liian voimakkaana se voi olla vähän turhan voimakas. Ois kiva päästä testaamaan tuotetta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ruusu on tuoksuna kyllä mielipiteitä jakava :) Toiset tykkää ja toiset taas ei ollenkaan!

      Poista
  5. En ole ennen kuullutkaan tästä, kyllä sitä paljon nykyään törmää erilaisiin tuotteisiin ja brändeihin. :D Mä käytin aiemmin peräkkäin kaksi vaahtoavaa putsaria ja tykkäsin kovasti, mutta sitten kun niiden jälkeen siirryin takaisin ihan geelimäiseen, niin oon vaan sitä mieltä että vaahtoavat eivät oo niin hyviä vaikka siis kyllähän ne toimii! :D Oon ajatellut ostaa miselliveden ja lisääväni sen siis meikinpoistorutiineihini. Kun käytän kasvovettä puhdistuksen jälkeen, niin joskus meikinjämiä irtoo edelleen ja pesen taas kasvot. Jospa misellivesi veis loputkin jämät 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh joo, niitä uusiakin putkahtelee vähän väliä enkä itsekään ollut tästä brändistä kuullut ennen kuin sain tuotteen itselleni testiin :D Geeliputsarit on monesti supertehokkaita eikä sen takia sovikaan niin hyvin esim. kuivalle iholle kuten mulla on. Suosittelen kokeilemaan misellivettä! Se kuitenkin puhdistaa kasvoja myös ja meikkijämätkin pitäisi irrota :)

      Poista

Kiitos kommentista!