maanantai 25. helmikuuta 2019

The Body Shopin ihanat vartalovoit

*Affiliate- eli mainoslinkki


Näin talviaikaan vartalon iho vaatii kosteuttavia tuotteita ja varsinkin tänä talvella täällä Turussakin ollaan saatu nauttia sen verran kovista pakkaslukemista, että oma ihoni on toisinaan ihan huutanut kuivuuttaan. Mä olen tunnetusti maailman laiskin vartalon rasvaaja, mutta monesti jätän laiskuuden sijaan sen rasvaamisen väliin ihan siitä syystä, että oma atooppinen ihoni reagoi todella, todella herkästi melkeinpä kaikkiin vartalovoiteisiin. Kertakäyttö silloin tällöin ei ehkä aiheuta vielä ongelmia, mutta pitempiaikainen, säännöllinen käyttö saa ihottuman puhkeamaan erityisesti sääriin. Kiristävän kutiseva iho on kuitenkin merkki sen kuivuudesta ja siihenhän ei auta muu kuin ihon kosteutus. Olenkin koittanut kuunnella ihoani parhaan kykyni mukaan, jotta en ärsyttäisi sitä, mutta saisin sen kuitenkin riittävän kosteutetuksi. The Body Shopin vartalovoit* ovat mulla käytössä ennen kaikkea juuri talvipakkasilla ja ajattelin kertoa teille nyt tämän hetken suosikeistani.


The Body Shop Mango Body Butter*. Joulukalenterista tuli pienempi 50 ml koko tätä ihanaa mangolta tuoksuvaa vartalovoita ja ai että mä pidän tämän tuoksusta! Mango on ehdottomasti yksi suosikkisarjojani TBS:ltä ja pysyvästi valikoimasta varmasti paras. Mangonsiemenöljyä ja kaakaovoita sisältävä vartalovoi kosteuttaa ihoa hurjan tehokkaasti. Tämä on koostumukseltaan hieman notkeampaa kuin osa TBS:n vartalovoista ja itse pidänkin tästä koostumuksesta enemmän. Kesäksi ajattelin hankkia tästä vartalojogurtin, sillä kuten sanoin, käytän näitä vartalovoita pääasiassa vain talvella. Kesällä suosin kevyempiä voiteita.


The Body Shop Almond Milk & Honey* on myös yksi mun suosikeistani TBS:n pysyvästä valikoimasta. Mantelimaitoa ja hunajaa sisältävät tuotteet tuoksuvat ihanan rauhoittavilta ja sarja onkin mun mielestäni mukavaa vaihtelua kaikkiin The Body Shopin marjaisiin ja hedelmäisiin tuoksuihin. Almond Milk & Honey sarjan tuotteet on kehitetty soveltumaan erittäin herkällekin iholle ja näitä voiteita mun oma atooppinen ihoni kestääkin hitusen paremmin kuin vartalovoiteita yleensä. Mulla on ollut tästä myös hieman kevyempi vartalovoide ja kesällä voisin harkita tästäkin sitä vartalojogurttia.


Mulla on tänäkin vuonna pannuprojektissa yksi täysikokoinen vartalovoi, tällä kertaa The Body Shop Early-Harvest Raspberry. Ihana vadelmalta tuoksuva vartalovoi tekee koko kehosta marjaisan tuoksuisen samalla totta kai kosteuttaen ihoa tehokkaasti. Mulla on ihan kamala ikävä tämän sarjan suihkugeeliä ja täytyykin pitää silmät ja korvat auki, jos tämä taas piakkon tulisi myyntiin. TBS:n vadelmasarja on ilmeisesti myynnissä hieman kausiluonteisesti eikä tätä esimerkiksi tällä hetkellä ole heidän valikoimissaan. Jos multa kysytään, saisi tämä tulla ihan pysyvästi heidän valikoimiinsa, mutta aina ei voi voittaa.


Viimeisenä vielä joulukalenterista tullut täysikokoinen ihanuus - The Body Shop Coconut Body Butter*. Tämä kookoksen tuoksuva vartalovoi sisältää luonnollisestikin kookosöljyä ja on koostumukseltaan hyvin paksua. Tässä huomaa hyvin sen eron vaikkapa tuon mangovartalovoin ja tämän kookoksen kanssa, sillä koostumukset ovat hyvin erilaiset. Kyllä tämä kookosvoidekin iholle levittyy, sulaa ja imeytyy hyvin, mutta itse pidän siitä kevyemmästä ja notkeammasta koostumuksesta silti enemmän ihan tuntuman takia. Tässä voiteessa parasta onkin ehdottomasti tuoksu! Kookos on tuoksuna hyvin voimakkaasti mielipiteitä jakava, mutta mä oon vuosi vuodelta oppinut pitämään siitä yhä enemmän ja enemmän. Kookoksen maku ei ehkä niin ole mun mieleen, mutta ai että miten rakastan kookoksen tuoksua kosmetiikassa.

Mikä on teidän suosikkisarjanne The Body Shopilta? :)

14 kommenttia:

  1. Oi toi vadelmainen vartalovoide kuulostaa hyvältä :). The Body Shopin vartalovoiteet ovat kyllä yksiä parhaimpia ja niin kivoissa purkeissa aina :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi vadelmasarja on hurjan ihana<3 TBS:n tuotteissa ylipäätään on musta tosi kivat purkit! Ihanaa väriloistoa :)

      Poista
  2. Sain joululahjaksi sitä piparminttu-kausisarjaa ja rakastuin täysin. Kävin alen loppuhinnoilla hamstraamassa pari purkkia vartalovoita ja suihkusaippuaa, että saan tuoksua piparminttukarkille ainakin koko kevään :D Toivottavasti sitä tulee ensi joulunakin. TBS:n myyjä/kauppias naureskeli että oon varsinainen Piparminttu-Pipsa kun kannoin vihreitä purnukoita kassalle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh ihana<3 :D Se piparminttusuihkugeeli on tosi ihanaa! Niistä voiteista en itse niin innostunut, kun jotenkin se tuoksu muuttuu iholla mun nenässäni jotenkin, no ei niin miellyttäväksi. Toi piparminttu taisi kuitenkin olla suurimman osan suosikki noista kolmesta jouluisesta sarjasta :) Mä toivoisin ens talveksi takaisin sitä Glazed Applea, jota myytiin muutama vuosi sitten. Se on mun ehdoton suosikkini<3

      Poista
  3. Mäkin haluaisin tuota vadelmaa jälleen. Mä oon joskus ajat sitten ostanut tuon body butterin ja nyt tekisi mieli sitä suihkugeeliä itsekin, jopsa se kesällä tulisi vaikka TBS:n valikoimiin, kun vattu on jotenkin just kesänen 8) Mulla on tuo Almon milk & honey body lotion nyt käytössä ja mustakin se on ihanaa vaihtelua sellaisten marjaisten, makeiden ja voimakkailta tuoksuvien rasvojen jälkeen. Pitäis muistaa silloin tällöin, etenkin talvisin, ostaa sitä :) Mä en oo aikoihin päässyt kunnolla shoppailemaan TBS:lle kun oon elellyt joulukalenterien sisällön voimin, mutta nyt aion ne käytellä loppuun (matkakoot tosin säästän matkoille) ja tänä vuonna en kalenteria osta, joten pääsen itse pitkästä aikaa valitsemaan sit tuotteita 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan, että toi vadelmasarja tulisi pian taas myyntiin! Mä oottelen innolla mitä kesäisiä sarjoja TBS tänä vuonna tuo markkinoille, vai tuleeko ollenkaan mitään uutta :) Kausisarjat on aina niin ihania<3 Kiva että säkin oot tykännyt tosta Almond Milk & Honeysta, se on kyllä niin ihanaa ja tosiaan kivaa vaihtelua muille sarjoille. Noniin äkkiä vaan ne varastot sitten tyhjiksi, niin pääset taas kauppaan hypistelemään niitä tuotteita ja valitsemaan ne kaikkein kivoimmat mukaan<3 ;)

      Poista
  4. Mä tykkään käyttää vartalovoita tosi paljon yökäsivoiteena, vartalolle koen nämä liian tuhdeiksi, paitsi jaloille. Mä taidan tykätä eniten English Rosesta, mutta toi Mango on myös ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaloille oon kuullut monien näitä käyttävän, mutta toi yökäsivoide oli ihan uusi! Miksen oo itse koskaan ajatellut tota? :D Täytyy pitää mielessä toi :)

      Poista
  5. Tuo vadelmantuoksuinen täytyy ostaa joku kerta. Mä tykkäsin siitä jouluisesta berries-tuoksusta tosi paljon ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin nappaisin tosta suihkugeelin mukaani heti, kun sitä vaan taas saataisiin myyntiin<3 Mäkin tykkäsin siitä, se oli ehkä jopa mun suosikkini niistä kolmesta sitten loppujen lopuksi :)

      Poista
  6. The body shopin vartavoit tuoksuu aivan ihanilta, mutta ihan liian harvoin niitä tulee käytettyä :( Mä pidän enemmänkin bodylotioneista, nuo voit on aika paksua kamaa :D Jalkavoiteena oon kuitenkin saanut niitä käytettyä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, sitä nää on - paksua kamaa :D Kesällä ei oo puhettakaan, että voisin itsekään näitä käyttää. Hellekeleillähän nää ei imeytyis millään! Ne kevyemmät vartalovoit on ihania, ja niitä vartalojogurtteja haluisin tosiaan kesällä ostaa testiin :) Mäkin oon käyttänyt nyt jalkavoiteena myös näitä ja hyvin toimii<3

      Poista

Kiitos kommentista!