tiistai 26. toukokuuta 2020

Goodiebox | Toukokuu 2020


Toukokuun Goodiebox tuli mulle noudettavaksi Postista aiemmin tänään ja halusin heti tulla esittelemään boksin sisällön teillekin! Olin itse asiassa nähnyt jo yhden variaation boksin sisällöstä eräässä toisessa blogissa, mutta sain itse asiassa itse hieman erilaisen boksin, eli en onnistunutkaan ihan täysin spoilaantumaan. Goodiebox on luopunut boksien mukana tulleista tuotekorteista ja nykyään samainen kortti löytyy sähköisenä versiona. Sen pitäisi tulla myös tilaajien sähköpostiin, mutta itse en ole nyt kumpanakaan kuukautena sitä saanut. Onneksi sähköinen tuotekortti on löydettävissä myös Goodieboxin omien sivujen kautta, mutta helpompaahan se olisi, kun sisältö tulisi mullakin suoraan sähköpostiin. Mitä toukokuun Goodiebox piti sitten sisällään?


Boksista paljastui hiustenhoitoa, meikkejä, vartalonhoitoa, tuoksunäyte sekä meikkisivellin. Sisältö vaikutti ensivilkaisulta mielenkiintoiselta ja erityisesti huomioni kiinnittyi tuohon kauniiseen meikkisiveltimeen! Tiesin heti boksin avattuani, että kaikki tuotteet eivät tule omaan käyttööni pääsemään, mutta iso osa kuitenkin ja se on tietysti positiivinen asia. Täysikokoisiakin tuotteita oli taas todella runsaasti ja siitä Goodiebox saa multa yhä edelleen kiitosta.


Aloitetaan esittely tällä Nirén Radiant Blush Brushilla, joka oli ehdottomasti yksi boksin kiinnostavimpia tuotteita. Vain Goodieboxin tilaajille valmistettu poskipunasivellin on ulkonäöltään hurjan kaunis ja siveltimen karva tuntuu erittäin pehmeältä. Multa löytyy jo entuudestaan yksi Nirén sivellin ja se on ainakin myös laadullisesti todella hyvä, joten odotan samaa myös tältä. Mä rakastan kauniita meikkisiveltimiä ja tämä on ihan loistava tuote mun sivellinkokoelmiini! Mulla on poskipunasiveltimiä melko paljon, eli mitään akuuttia tarvetta mulla ei uudelle ollut, mutta ehdottomasti otan tämän käyttöön mitä pikimmiten.
Hinta: noin 16,00 €.


Herbina Hoitava Muotoiluvoide 3in1 oli myös kiinnostavan oloinen tuote. Kyseessä on hiusten muotoiluun tarkoitettu voide, joka sisältää myös mm. lämpösuojan ja hiuksia hoitavia ainesosia. Tätä on tarkoitus levittää pyyhekuiviin hiuksiin, jolloin tuote helpottaa hiusten muotoilua halutunlaisiksi. Mä tykkään levittää hiusteni pituuksiin tämäntyylisiä tuotteita lähes joka kerta ne pestyäni, eli tällekin kyllä löytyy käyttöä. Vaihtoehtoisena tuotteena tälle oli ilmeisesti saman sarjan shampoo, mutta olen itse ihan tyytyväinen, että omassa boksissani oli juuri tämä muotoiluvoide. Tuote tuli täysikokoisena.
Hinta: noin 4,90 €/100 ml.


Vihdoin niitä toivottuja meikkituotteita! Tämä Pixin Shea Butter Lip Balm tuli sävyssä Natural Rose. Tämä on huulia kevyesti sävyttävä huulivoide, jonka itse miellän ennemminkin kevyeksi huulipunaksi. Multa löytyy tämä kyseinen sävy jo entuudestaan, joten sen takia en ollut tästä ihan niin innoissani, mutta nämä Pixin huulivoiteet ovat olleet mulle mieluisia. Voide sisältää huulia hoitavina ainesosina mm. E-vitamiinia ja sheavoita. En vielä tiedä annanko tämän eteenpäin vai otanko omaan käyttöön ja laitan vanhan yksilön pois, sillä sillä alkaa olla ikää jo aika monta vuotta. Kiva tuote joka tapauksessa, Pixiä olisi mukava saada jatkossakin näistä bokseista! Tämä tuli täysikokoisena.
Hinta: noin 13,60 €.


Bellápierre Mineral Blush Amaretto oli boksin toinen meikkituote ja tämä on melko tummansävyinen irtomuodossa oleva poskipuna. Mä olen tosiaan toivonutkin näitä meikkituotteita Goodieboxeihin ja ihan mahtavaa, että niitä vihdoin boksiin laitettiin. Valitettavasti mun kohdallani ei mennyt tämä tuote ihan nappiin, sillä mä en juurikaan käytä irtomuodossa olevia poskipunia, sillä koen nämä hitusen vaikeakäyttöiseksi, vaikka yleensä näissä onkin laatu ja pigmenttisyys kohdillaan. Tämän annan siis varmasti suosiolla eteenpäin, sillä vaikka tuote periaatteessa onkin kiva, ei mulla kuitenkaan ole tälle käyttöä. Tuote tuli täydessä koossa.
Hinta: noin 19,00 €.


Myös tämä Huygensin Verveine D’Huygens Body Scrub vaikutti kiinnostavalta tuotteelta. Tämä on vartalolle tarkoitettu mekaanisesti ihoa kuoriva kuorinta-aine. Tuotteen tulisi poistaa vartalolta kuolleet ihosolut ja muut epäpuhtaudet samalla pehmentäen ja kiinteyttäen ihoa. Kuorinnassa on melko voimakas tuoksu, mutta se ei mua itseäni haittaa, sillä kuorinta on tarkoitettu nimeomaan vartalolle, josta se kuitenkin huuhdellaan pois. Kuorinta-aineita on aina mukava saada ja olin erityisen iloinen siitä, että tämä oli nimeomaan vartalokuorinta eikä kasvoille tarkoitettu, joita bokseista yleensä tuppaa tulemaan. Tämä tuli 100 ml koossa.
Hinta: noin 25,00 €/250 ml.


Bokseihin oli pakattu ilmeisesti ainakin paria erilaista tuoksunäytettä ja itse sain tämän Lanvin Modern Princess Blooming EdT -tuoksunäytteen. Tuoksuina tässä on mm. sitrus, greippi, mandariini sekä vesimeloni. Mä en normaalisti perusta näistä kauneusboksien mukana tulevista tuoksunäytteistä, mutta tähän ihastuin ihan täysin! Ajattelin tuoksun olevan nimen perusteella itselleni liian kukkainen, sillä en yleensä perusta kukkaistuoksuista, mutta tässä oli riittävästi makeutta mulle. Ihanaa saada kerrankin tuoksunäyte, johon ihastun näin paljon!
Hinta: noin 36,00 €/30 ml.


Boksin turhin, tarpeettomin ja tylsin tuote jäi esittelyssä viimeiseksi. Tämä Sui Avan Solvej Hair Clip on siis kaikessa yksinkertaisuudessaan hiusklipsi, jolle mulla itselläni ei ole mitään käyttöä. Klipsin ulkonäkö ja väri eivät miellytä mua lainkaan, mutta totta puhuen mä tuskin käyttäisin tällaista, vaikka se olisikin ulkonäöltään jollain tavalla enemmän itseäni miellyttävä. Eteenpäin lähtee! Tämä oli ilmeisesti myös vaihtoehtoinen tuote, sillä ainakin osa tilaajista oli saanut tämän tilalle hiuspannan.
Hinta: noin 15,00 €.

Boksi oli kokonaisuudessaan toimiva ja tuotteet pääasiassa hyvin mielenkiintoisia. Sivellin oli tämän boksin ehdoton helmi ja olen myös tyytyväinen, että löysin tätä kautta itselleni uuden mieluisan hajuveden! Hiusklipsi oli turhake, joita en bokseihin toivo, mutta onneksi sisältö oli muuten runsas ja mieluinen mulle niin sekin meni siinä sivussa.

Mitä mieltä te olette toukokuun Goodieboxista? :)

10 kommenttia:

  1. Mulle tuli boxin esittelyvideo s.postiin ja tottakai kävin sen jo katsomassa, koska en jaksa ikinä odottaa niin kauan että saisin oman laatikkoni :)
    Mulla on siis täysin identtinen boxi kuin sullakin. Ihan ok, muotoiluvoiteen tilalle olisin mieluummin ottanut shampoon, mutta eipä tuo iso asia ole.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi ettet sitä shampoota saanut, mutta hyvä jos boksi muuten on kuitenkin ihan mieluinen sulle! Sitä shampoota olisi ihan hauska kyllä kokeilla, mutta mulla pursuaa kaapit muutenkin jo erilaisista shampoista niin oon sen takia tyytyväinen, että sain tän muotoiluvoiteen :)

      Poista
  2. Ai kauhea tuota hiusklipsua🙄😂 suoraan sanottuna ihan järkyttävä. Miksi Oi miksi näihin bokseihin pitää tunkea näitä ihme härpäkkeitä kun voisi keskittyä olennaiseen eli kosmetiikkaan... Sen mun saama hiuspantakin oli ihan täysin turhake.

    Vitsi tuo hajuvesi kuulostaa ihanalta. Mulla oli eri mutta olisin niin mieluummin halunnut tämän testiin. Kuulostaa ihanalta kesätuoksulta ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanopa se :D Toi klipsi ei oo yhtään mun tyylinen, olis edes ollut musta tai vaikka ruskea niin olisin ehkä voinut harkita säästäväni ton! Se pantakaan ei olisi ollut mulle mieluinen, kun ei mulla ole sellaisellekaan käyttöä. Itse toivoisin myös, että kosmetiikkaboksista tulisi nimenomaan sitä kosmetiikkaa. Satunnaiset extratuotteet ei mua haittaa, vaikka ne olisikin jotain muuta kuin kosmetiikkaa, mutta toi klipsikin oli kuitenkin ihan kunnon tuote.

      Poista
  3. Ai tuota tuoksuakin oli erilaista...mulla oli Kenzon tuoksu. Tuo hiushärpäke oli kieltämättä erikoinen, mullehan tuli se panta...mutta oli mieluinen boksi, mie tykkäsin <3

    https://charmingnails.blogspot.com/2020/05/goodiebox-toukokuu-2020.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kenzolta löytyy myös tosi hyviä tuoksuja! Niitä on vaan tullut Betten mukana aikoinaan sen verran monta, että tää Lanvin oli senkin takia mulle mieluisampi. Ja en ookaan ihan hetkeen tuoksutellut mitään noin hyvää hajuvettä<3 Kiva että boksi oli mieluinen sulle! :)

      Poista
  4. Tää oli kyllä kiva boksi :) Mä ihastuin myöskin tuohon Lanvinin hajuveteen kovasti! Todella miellyttävä ja kiva tuoksu, joka sopii myös kesään täydellisesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis toi on mitä ihanin kesätuoksu<3 Vinkkasin heti miehelle, että tän voi halutessaan joskus ostaa mulle lahjaksi, kun tulee synttärit tai jotain muuta :D

      Poista
  5. Sain äitin klipsin, tätä boksia ei mulle tullutkaan enää :) Jotenkin ei niin mun mieleen, mutta silti kiva kun oli välillä myös tuttuja tuotteita taas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä oli tosi kiva, että boksiin laitettiin kotimaista Herbinaa! Mä kuitenkin pidin Bettessäkin siitä, että sieltä tuli Herbinaa, Lumenea yms. suomalaisten brändien tuotteita ja Herbina harvoin pettää<3

      Poista

Kiitos kommentista!