torstai 21. toukokuuta 2020

Huulimeikit tehokäyttöön | Toukokuu 2020

*Saatu ilmaistuote


Moikka! Tänään jatketaan taas pienen tauon jälkeen tätä huulimeikkiprojektiani, jossa siis valitsen kuun alkaessa itselleni muutaman eri huulipunan tai -kiillon, joita koitan tehokäyttää mahdollisimman hyvin kyseisen kuukauden ajan. Tämän tarkoituksena on ennen kaikkea ollut se, että saisin keskityttyä tiettyihin huulimeikkeihin enemmän ja kaivettua esille myös sellaisia tuotteita, joita en ole vähään aikaan käyttänyt. Toukokuu alkaa kohta lähestyä jo loppuaan, mutta nyt sain vihdoin esiteltyä teillekin nämä tämän kuun meikkivalinnat, jotka siis näette ylläolevassa kuvassa.


Milani Color Statement Orange Gina on yksi mun ehdoton suosikkini keväisin ja kesäisin! Tämä kultaisella shimmerillä varusteltu oranssi huulipuna on todellinen piristys persikkaiseen tai muuten oranssihtavaan meikkiin yhdistettynä. Puna on sen verran räikeä, että tämän kanssa voi huoletta jättää silmämeikinkin vähän neutraalimmaksi, mutta itse asiassa tykkään itse yhdistää tämän eniten sellaiseen oranssinsävyiseen näyttävään silmämeikkiin. Kultahiput punassa tekevät tästä vielä astetta ihanamman! Tällä huulipunalla alkaa olla ikää jo aika monta vuotta, mutta vielä tässä ei ole tuoksu, koostumus tai huulituntuma muuttunut, joten voin tätä käyttää. Luulen kuitenkin, että seuraavan karsinnan yhteydessä tämä olisi syytä laittaa pois ja ostaa tilalle uusi. Tätä olen käyttänyt muutaman kerran toukokuun aikana.


Bite Beauty Amuse Bouche Lipstick Sangria on mitä kaunein pinkin/fuksian sävyinen huulipuna. Tämä tuli aikonaan jonkin kauneusboksin mukana ja ihastuin punaan välittömästi. Puna on kermainen ja levittyy huulille kuin unelma. Se pysyy paikoillaan pitkään ja sävy on hurjan kaunis ja myös sellainen, mitä suosin nimenomaan keväisin. Mä olin itse asiassa unohtanut tämän huulipunan olemassaolon ihan kokonaan, joten olikin jo korkea aika saada tämä taas käyttöön. Edellisen kerran taisin käyttää tätä viime kesänä. Käyttökertoja tämän kanssa ei ole ollut kuluneen kuukauden aikana vielä kuin kaksi, mutta toivottavasti saan tämän huulilleni vielä ainakin kerran ennen kuin toukokuu loppuu.


GOSH LUMI Lips Lip Gloss 002 BTW* oli yksi viime vuoden suosikkini huulikiilloista. Tämä kevyesti kimaltava vaalea nude kiilto toimii meikin kuin meikin kanssa. Se kruunaa kevyen ja simppelin meikin sekä myös voimakkaamman meikin, jolloin huomio kiinnittyy huulten sijasta silmiin. Huulikiillon yhdestä sivusta löytyy peili ja applikaattorissa on automaattisesti syttyvät valot, joiden kanssa huulikiiltoa on helppo lisätä käytännössä missä tahansa. Itse en totta puhuen niin välitä niistä valoista, sillä valoisassa paikassa tuotteen omat sinertävät valot ovat hieman häiritseviä, mutta ideana valot ja peili on mielestäni todella hyvä. Tämä huulikiilto on ollut mulla käytössä muutaman kerran toukokuun aikana.


Mirabella Modern Matte Lipstick Crimson on kaikkien aikojen suosikkihuulipunani nimenomaan punaisista huulipunista. Sävy on itselleni täydellinen ja kuten kuva kertoo, puna vetelee käytännössä jo viimeisiään. Sen takia olenkin ottanut sitä ahkerasti mukaan tähän projektiin, sillä haluan todella saada tuon punan loppumaan. Jään varmasti kaipaamaan sitä ja mun täytyy etsiä itselleni uusi täydellinen punainen mattahuulipuna, mutta huulipunien loppuminen tuo mulle myös aina iloa. Ne kun eivät ole mulle niitä helpoimpia tuotteita saada loppumaan. Tämä on siis huulilla erittäin pitkäkestoinen, mutta hyvin mukavan tuntuinen mattapuna, jonka kirkkaanpunainen sävy on todella kaunis. Puna on ollut mulla toukokuun aikana käytössä ehkä nelisen kertaa ja määrä toivottavasti kasvaa vielä.


Luna Lip Gloss Titania on myös ollut tässä projektissa jo aiemmin, mutta otin sen taas kerran mukaan ihan siitä syystä, että tämä on mulle niin mieluinen tuote. Ruskean sävyinen metallinhohtoinen huulikiilto on todella helppo- ja nopeakäyttöinen ja sillä saa huulista todella kauniit. Mä rakastan ruskeita sävyjä huulilla, mutta näin keväisin suosin monesti myös kevyempiä huulimeikkejä, joten juurikin tämä Lunan huulikiilto on ollut mulla usein käytössä. Tämä on helppo valinta aamuisin ruskeansävyisen silmämeikin kaveriksi ja kiilto myös pysyy huulilla yllättävän pitkään. Olen käyttänyt tätä ehkä neljä tai viisi kertaa ja uskon, että toukokuun loputtua tämän on ollut mun huulillani useammin kuin mikään muu täksi kuuksi valitsemani huulimeikkituote.

Millaisia huulimeikkejä te suositte keväisin? :)

8 kommenttia:

  1. Mulla on yksi Clarinsin kiiltopuna ja MACin nudepuna olleet tehokäytössä viikkotolkulla. Kyllästyin kuitenkin ja nyt otin Estee Lauderin ja Buxomin glitteriä sisältävät kiillot käyttöön, vähän vaihtelua välillä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaihtelu virkistää! Ja glitteriset kiillot kuulostaa ihan täydellisiltä tähän vuodenaikaan<3

      Poista
  2. Mä tykkään tällä hetkellä tosi paljon huulikiilloista ja Clarinsin ei matoista punista. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Clarinsin punat on aivan ihania ja todella laadukkaita!

      Poista
  3. Ihania tuotteita ja niin kauniita sävyjä! Biten tuotteita oon halunnut tosi kauan testata, mutten ole raaskinut tilata :D Goshin huulikiillosta olen itsekin tykännyt ja se peili on mun mielestä huippuidea siinä! Huulikiiltoa tarvitsee kuitenkin aika usein päivän aikana lisätä, niin kätevää liikkeessäkin lisätä sitten :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niin ihastunut tohon Biten huulipunaan, eli suosittelen jos joskus lähdet tilaamaan<3 Toi Goshin kiillon peili on tosi kiva, mutta toisaalta toi mun kiiltoni on sen verran vaalea, että sitä pystyy onneksi sipaisemaan huulille ilman peiliäkin :D

      Poista
  4. Oon käyttänyt huulirasvaa, ehkä vielä enemmän semmoista vaselinia oikeastaan, niin se on kai huulikiillon omainen efekti. Jotenkin kevät on kuivattanut mun ihon kauttaaltaan :/ Pyrin kyllä nykyisinkin käyttämään noita huulivärejä ja punia pois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti sun ihon kunto paranisi nyt, kun saadaan kunnolla lämpöä tännekin<3 Mäkin oon monena päivänä mennyt taas ihan vaan huulivoiteen kanssa, kun se on niin helppo ja siitä saa tosiaan kuitenkin pientä kiiltoa huulille!

      Poista

Kiitos kommentista!