sunnuntai 13. syyskuuta 2020

Lookfantastic Beauty Box | Syyskuu 2020

*Boksi saatu ilmaiseksi Lookfantasticilta

 
Moikka! Tänään kurkistetaan syyskuun Lookfantasticin Beauty Boxiin, joka on samalla heidän tämän vuoden synttäriboksinsa. Synttäriboksilta tilaajat varmasti odottavat jotain hieman erilaista ja spesiaalimpaa, joten oli enemmän kuin innoissani saatuani tämän yllättäen pr-näytteenä Lookfantasticilta! Vielä suurempi yllätys oli, kun hain heti seuraavana päivänä postista Lookfantasticin Joulukalenterin, joka on tosiaan nyt tilattavissa ennakkoon Lookfantasticin sivuilta. Kalenterilla on hintaa 95 euroa, mutta Beauty Boxin tilaajat saavat tilattua boksin alennettuun 80 € hintaan! Nyt jos koskaan kannattaa siis laittaa Beauty Box tilaukseen, ja yhden boksin hintahan on valitun tilausjakson pituudesta riippuen 15,50-20,00 €/boksi. Boksi on siis verrattain myös todella edullinen ja mitä pitemmän tilausjakson valitsee, sitä halvemmalla boksin itselleen saa. Mikäli LF:n joulukalenteri kiinnostaa, pääsette ennakkotilaamaan sen itsellenne tästä. (Linkit eivät ole mainoslinkkejä.)

Mutta sitten itse asiaan eli syyskuun boksin sisältöön, joka näyttää mun silmääni ihan loistavalta. Mä olin nähnyt boksin sisällön jo etukäteen Maikun blogista, mutta parista boksin tuotteestahan oli liikkeellä muutama eri varitaatio, eli ihan tarkalleen en oman boksini sisältöä siis voinut tietää ennen avaamista. Boksista paljastui Jade Roller, meikkisivellin, highlighter, huultenrajauskynä, tehohoito hiuksille ja kasvovoide. Erityisesti sivellin, highlighter ja rajauskynä kiinnittivät mun huomioni, sillä meikit ja meikkausvälineet ovat mulle bokseissa lähes aina niitä kiinnostavimpia tuotteita. Jade Roller olisi ollut ihan mahtava yllätys, mutta vastaava rullahan tuli juuri elokuun Goodieboxista, joten tämän yksilön annan suoraan eteenpäin. Ehdottomasti mulle välittyi tästä boksista sellainen pieni synttärifiilis ja erityisen suuren kiitoksen boksi saa noista meikkituotteista. Beauty Boxit ovat monesti nimenomaan ihonhoitopainotteisia, mutta tässä boksissa myös meikit olivat edustettuina ihanasti!

Aloitetaan esittely tällä Luxie 209 Large Shaderilla, joka on suurehko luomivärisivellin. Siveltimellä on tarkoitus pakata luomiväriä liikkuvalle luomelle, ja multahan itse asiassa löytyy tämä samainen sivellin - hieman eri värisenä tosin. Luxien siveltimet ovat aina olleet mun mieleeni ja tämä sivellin oli hurjan iloinen yllätys siitäkin huolimatta, että tosiaan omistan tämän jo. Hyviä meikkisiveltimiä ei koskaan voi olla liikaa ja ilahduin myös siitä, että boksissa oli juuri tällainen silmämeikkisivellin eikä vaikkapa häivytyssivellintä, joita bokseista monesti saattaa tulla. Tosi kiva tuote, Luxien siveltimiä saisi tulla bokseista enemmänkin!
Arvo: noin £15,00.

Illamasqun Beyond Powder Highlighterin sain itselleni sävyssä OMG. Tämä minikokoinen highlighter oli ihan mahtava yllätys, sillä mähän rakastan highlightereita ja tätä kyseistä sävyä mulla ei Illamasqualta vielä ollutkaan. Illamasquan highlighterit ovat laadultaan todella hyviä, näillä saa kasvoile todella kauniin hehkun ja hohteen, mutta lopputulos ei kuitenkaan ole överiglitterinen. Jokaisesta boksista löytyi highlighter, mutta osa sai theBalmin Mary-Lou Manizerin tai Mary-Dew Manizerin. Itse asiassa mun mielestä tämä Illamasquan sävy OMG muistuttaa hyvin paljon Mary-Louta ja Mary-Dewhän on hyvin pitkälti samaa sävymaailmaa, mutta vain nestemäisenä versiona. Kaikki highlighterit tulivat bokseista minikokoisina, mutta se ei mua haittaa, sillä tämä on mitä näppärin otettavaksi laukkuun mukaan. Mulla kulki aiemmin laukussa mukana essencen yksi pienehkö highlighter, mutta tällä hetkellä se on mulla töissä pienessä meikkipussukassa. Tästä highlighterista saan sille siis erinomaisen korvaajan.
Arvo: noin £10,00.

Elemis Pro-Collagen Marine Cream on anti-age ominaisuuksilla varustettu kasvovoide. Voiteen tulisi tehostaa ihon omaa kollageenintuotantoa häivyttäen kasvoilta pieniä juonteita ja ryppyjä. Mä en koe vielä ehkä olevani täysin tällaisten voiteiden kohderyhmää, tai ainakin haluan uskotella itselleni etten ole, mutta Elemis on brändinä mulle todella mieluinen ja innolla lähden tätä voidetta testaamaan! Tällä hetkellä mulla on avattuna niin monta kasvovoidetta, että tämä yksilö pääsee hetkeksi odottelemaan käyttöönottoa, mutta viimeistään loppuneiden yhteydessä tulette myöhemmin kuulemaan mielipiteeni tästä. Tuote tuli 15 ml matkakokona.
Arvo: noin £30,00.

Boksista paljastui Diego Dalla Palman Lip Liner sävyssä 80 Antique Pink. Koen monesti erilaiset rajauskynät tylsiksi, oli ne tarkoitettu sitten silmille tai huulille, mutta tämän huultenrajauskynän sävy on todella kaunis ja pääsee varmasti käyttöön! Bokseista tulevien rajauskynien suurin "ongelma" on monesti ainakin omalla kohdallani se, että sävyt eivät ole ollenkaan sellaisia, mitä itse käyttäisin, mutta tämän tumman roosan kanssa ei ole sitä ongelmaa. Tämä pääsee varmasti käyttöön. Mulla ei ole mitään aiempaa kokemusta Diego Dalla Palman meikeistä, joten senkin puoleen oli tosi kiva saada tämä huultenrajauskynä testiin. Ties vaikka ihastuisin tähän niin, että hankkisin muutaman muunkin kynän heiltä kokoelmiini!
Arvo: noin £9,00.

Tämä ESPAn Pink Hair and Sculp Mud on hiuksille ja hiuspohjalle tarkoitettu tehohoitava naamio, jonka tulisi hoitaa ja ravita hiuspohjaa. Tuote sisältää mm. punaista savea, aprikoosinkiviöljyä ja vesikrassia. Naamio tulisi antaa vaikuttaa hiuksissa ja hiuspohjassa 20 minuutin ajan ja huuhdella sen jälkeen pois. Mä olen melko huono käyttämään tällaisia tuotteita hiuksissa, sillä 20 minuuttia on todella pitkä aika odotella tuotteen vaikutusta. Mutta enköhän mä tämänkin saa pois käytettyä, sillä hiuspohjaa hoitavat tuotteet kiinnostavat aina! Tämä oli kuitenkin mulle boksissa se vähiten kiinnostava tuote ja bokseissa oli eri variaatioita näistä ESPAn tuotteista. Tämä tuli 30 ml matkakokona.
Arvo: noin £5,10.

Viimeisenä vielä Brushworksin Jade Roller, joka on jadekivistä tehty kasvoille tarkoitettu rulla. Tällä on siis tarkoitus rullailla kasvoja pitkin päivittäin joko yksinään tai vaikkapa imeyttäen kasvovoiteen tai seerumin rollerin avulla ihoon. Mä olisin ollut tästä erittäin innoissani, jos en juuri olisi saanut vastaavanlaista tuotetta Goodieboxista. Hyvä tuote tämä kuitenkin on ja ihan mahtavaa, että myös Beauty Boxista tuli tällainen! Mulla tämä lähtee kuitenkin eteenpäin, sillä en tee kahdella mitään ja ilahdutan tällä sitten jotain ystävääni.
Arvo: noin £10,00.

Jade Roller lähtee eteenpäin, sillä omistan jo sellaisen, mutta muuten kaikki tuotteet pääsevät omaan käyttöön. Tämä synttäriboksi oli omasta mielestäni todella onnistunut ja edelleen olen todella iloinen siitä, että boksissa oli näinkin paljon meikkituotteita! 

Mitä mieltä te olette syyskuun Beauty Boxista? Mikä tuote on/olisi ollut mieluisin? :)

10 kommenttia:

  1. Tää boksi oli tosi kiva! :) Ja jotenkin tosi monipuolinen. Tuo Elemiksen voide on mun mielestä todella hyvää, kun sitä olen joskus testaillut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Monipuolinen tää oli munkin mielestä! Hei ihan mahtava kuulla, että tykkäsit tosta voiteesta :)

      Poista
  2. Musta tää boxi oli pitkästä aikaa tosi kiva. Kaikki olisi jääneet jopa mulla käyttöön. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli munkin mielestä yksi parhaimpia sisältöjä pitkään aikaan<3 :)

      Poista
  3. Joko sulle saapui postissa lf joulukalenteri? Luulin että niitä aletaan toimittaa vasta lokakuussa :O itse tilasin oman ennakkoon, sitä odotellessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis sain kalenterin ilmaiseksi pr-näytteenä, vaikka normaalit tilaukset aletaankin toimittaa vasta lokakuussa! Ihanaa että säkin päätit tilata kalenterin<3 :)

      Poista
  4. Voi kuinka vaarallista on aina lueskella sun blogia, kun nyt niin kovasti tekisi mieli ostaa se kosmetiikka joulukalenteri :') Silti pysyn nyt tiukkana päätökseni kanssa, fiilistelen sit sun blogissasi tuota lf:n kalenteria :D

    Eniwei tän boxin sisältö on kyllä ihan mahtava, kieltämättä olis kyllä jokainen tuote lähtenyt käyttöön täälläkin. Tuon huulikynän sävy on aivan ihastuttava! Lisäksi tykkäsin tuosta highlighterista, pitäisi itsellekin ostaa toiseksi tuollainen vaalea :) Voiton vei toi kuitenkin tuo jade roller, se olis ollut mieluisin. Sen hankkimista oon kans miettinyt kovasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ens vuonna ehtii sitten harkita uudemman kerran, josko silloin hankkisit jonkun kalenterin<3 Ihana kuulla että tää boksi olisi ollut sulle mieluinen! Tää oli melkeinpä paras Beauty Box, mitä oon vähään aikaan nähnyt :)

      Poista
  5. Nuo luxien siveltimet ihan huippu-ihania! Myös halvemmasta päästä vaikka we care iconin siveltimetkin myös melko kauniita ja laadukkaita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep niin on! Täytyykin pitää noi We Care Iconin siveltimet mielessä. Mä käytin joskus muutamia vuosia sitten jonkin verran heidän meikkejä, mutta siveltimiä en muista testanneeni :)

      Poista

Kiitos kommentista!