maanantai 28. syyskuuta 2020

Project 10 Uses Roulette | Kolmas katsaus

*Saatu ilmaistuote

Project 10 Uses Roulettessa tehdään nyt jo kolmas katsaus eli projekti on jatkunut mulla nyt kolmen kuukauden ajan! Mun on tarkoitus valita tässä arpomalla meikkikokoelmasta aina kymmenen tuotetta, joiden kanssa mun pitäisi saada kymmenen käyttökertaa korkeintaan kolmen kuukauden aikana. Kun kymmenen käyttökertaa tulee täyteen, tuote poistuu projektista ja sen tilalle arvotaan uusi. Arpominen tapahtuu aina joka kuun 28. päivä ja sen yhteydessä kirjoitan nämä katsaukset. Projekti on ollut mulle todella hyvä tapa saada käyttöön sellaisia tuotteita, joihin ei ehkä muuten tulisi tartuttua. Lisäksi olen joutunut joidenkin tuotteiden kohdalla astumaan hieman mukavuusalueeni ulkopuolelle, mikä on aina pelkästään hyvä asia. Seuraavaksi katsotaan mitkä tuotteet sain projektista syyskuun aikana pois, mitkä jäivät ja mitkä arvoin tilalle!

Kymmenen käyttökertaa tuli täyteen seuraavilla tuotteilla:

  • Ace Beaute French Vanilla Eyeshadow
  • Appeal Cosmetics Luxurious Lipstick - Vamp
  • Lumene Nordic Seduction Creamy Lipstick - 18 Summer Bouquet
  • Laura Geller Baked Blush-N-Brighten Tropic Hues
  • Illamasqua Beyond Powder Highlighter OMG Burst*
  • ColourPop Give It To Me Straight - Matter Of Fact
  • Urban Decay Naked 3 - Nooner
Sain siis yhtä tuotetta lukuun ottamatta pois kaikki viime kuussa arvotut tuotteet! Ei ollenkaan huonompi saavutus, mutta toisaalta viime kerralla arpaonni suosi ja mukaan valikoitui verrattain aika helppoja tuotteita. Kolme tuotetta jäi projektiin ja niistä kolmesta kaksi on siis sellaisia, jotka mun on saatava pois lokakuun aikana.


1. Essence Matt Liquid Lipstick Date Proof*
Tämä nestemäinen huulipuna on päätynyt mun huulille nyt kuudesti ja tämä on tosiaan nyt kolmatta kuukautta mukana projektissa. Loput neljä käyttökertaa on siis saatava syyskuun aikana ja uskon sen kyllä onnistuvankin ihan helposti. Päätin tosiaan viime kuussa keskittyä enemmän Lumenen hyvinkin samansävyiseen huulipunaan ja jätin tarkoituksella tämän essencen vähemmälle käytölle. Sävy sopii kuitenkin loistavasti syksyyn, joten en usko tämän tuottavan mulle vaikeuksia.


2. Appeal Cosmetics Liquid Eyeshadow - Rose Gold
Tämä kultainen nestemäinen luomiväri on ollut käytössä viisi kertaa. Mä olen itse asiassa melko pettynyt itseeni, sillä olen käyttänyt tätä koko syyskuun aikana vain kerran. Tiesin että loman jälkeen arkeen palaaminen saattaa herkästi tehdä sen, etten muista tätä käyttää, sillä arkipäivisin en ehdi tai halua nestemäisten luomivärien kanssa säätää. Nyt täytyy ottaa tämä viikonloppuisin tehokäyttöön, jotta saan vielä ne puuttuvat viisi kertaa lokakuun aikana. Tämäkin tuote on siis ollut projektissa jo kaksi kuukautta, eli nyt alkaa se kolmas ja viimeinen.


3. Figs & Rouge Hydra-Pore Velvet Cream
Primer on ollut mulla käytössä kuusi kertaa. Mä olen todella yllättynyt ja vähän ylpeäkin itsestäni, että olen saanut noinkin monta käyttökertaa tällä! Tämä ei siis ole suosikkiprimerini, mutta mukavan kosteuttava kuitenkin ja varsin kelpo tuote arkikäyttöön. Mulla on vaan niin paljon ihania primereita tällä hetkellä meikkipöydällä, etten vapaaehtoisesti tähän todennäköisesti tarttuisi, eli ehkä on ihan hyvä, että "joudun" nyt käyttämään tätä tämän projektin takia. Uskon saavani neljä puuttuvaa käyttökertaa lokakuun aikana ja tuotteen pois projektista kahdessa kuukaudessa.

Seuraavaksi 28.9.2020 projektiin arvotut tuotteet:


4. OFRA Liquid Lipstick - Verona
Ruskean sävyinen nestemäinen huulipuna, jonka hylsy on vielä OFRA:n vanhaa mallia. Ruskeansävyiset huulipunat ovat mulle mieluisia varsinkin syksyisin, mutten kuollaksenikaan muista onko tämä kyseinen huulipuna mun mieleeni vai ei. Todennäköisesti on, kun en ole sitä poiskaan karsinut. Tämä tulee todennäköisesti olemaan projektissa ainakin parin kuukauden ajan.

 
5. Urban Decay Vice Lipstick - Anarchy
Heti perään toinen huulipuna! Tämä onkin sitten sävyltään ihan erilainen - kirkas ja räikeä fuksia. UD:n huulipunat ovat mulle mieluisia, mutta tämä on jostain syystä jäänyt aika vähälle käytölle. Missään nimessä tämä ei ole sellainen sävy, jota itse suosisin kun mennään pitemmälle syksyyn, mutta saanpahan taas hieman haastaa itseäni. Tämäkin tulee varmasti pysymään projektissa ainakin sen pari kuukautta, jos ei jopa sitä kolmea.


6. Too Faced Natural Eyes Eyeshadow Palette - Nudie
Projektiin arpoutui mukaan myös Too Facedin luomiväri, joka on kuvassa ympyröitynä. Nudie on vaaleahkon ruskea mattasävy ja hyvinkin käyttökelpoinen rusehtavan sävyisissä silmämeikeissä, joita suosin ihan varmasti aina syksyisin tai oikeastaan ihan ympäri vuoden. Tämä tulee olemaan mulle varmasti yksi helpoimmista tuotteista tällä kertaa, sillä sävy on tosiaan niin tavallinen. Voi kuitenkin olla, että tämän kanssa mennään toiselle kuukaudelle, sillä koitan tällä hetkellä pannuttaa toisissa projekteissa hieman erisävyisiä luomivärejä, joten en tiedä tulenko tekemään ruskeansävyisiä silmämeikkejä ihan kymmentä kertaa lokakuun aikana. Kiva tuote kuitenkin!


7. Flesh to Flesh Highlighting Powder Certain
Kaunis vaaleanpunainen highlighter, joka on itse asiassa myös yksi mun uusimpia highlightereitani. Kovinkaan montaa käyttökertaa tällä ei siis vielä ole, mutta olen kovasti tästä pitänyt. Kiva siis saada tämä mukaan projektiin niin pääsen sen varjolla ihan kunnolla tätä käyttämään! Vaaleanpunaiset highlighterit eivät ehkä ole suosikkejani tähän vuodenaikaan, mutta eiköhän tälle käyttöä kuitenkin löydy. Toivon, että saan tämän pois jo ensimmäisen kuukauden jälkeen ja yleensä highlighterit on mulle sen verran helppoja, etten usko tämänkään yksilön tuottavan mulle sen suurempia ongelmia.

 
8. theBalm Nude'tude Eyeshadow Palette - Seductive
Toinen projektiin arpoutunut luomiväri on tämä theBalmin paletin sävy Seuductive, jonka olen ympyröinyt kuvasta. Shimmerinen tummanruskea sävy on kaunis ja itselleni varsin helppokäyttöinen sävy. Tähän palettiin en olekaan ihan vähään aikaan koskenut, joten olen oikeinkin tyytyväinen saatuani yhden sävyn mukaan tästä paletista. Toki yhdistelen sitä varmasti myös muiden palettien rusehtaviin sävyihin, mutta enköhän mä saa tehtyä kokonaisia lookeja ihan tämänkin paletin kanssa. Veikkaisin kuitenkin, että tämä luomiväri on projektissa ainakin kaksi kuukautta.


9. Physicians Formula Murumuru Butter Lip Cream - Acai Berry*
Kolmas huulipuna projektiin tässä kuussa! Tai no tarkemmin sanottuna tämä on sävyttävä huulivoide, mutta sävyä löytyy tästä kuitenkin sen verran paljon, että olen laskenut tämän huulipunien mukaan. Kaunis marjaisan punainen sävy on mitä loistavin syksyyn ja tämä oli sen puoleen ihan nappivalinta itselleni. Veikkaan, että tämäkin saattaa kuitenkin olla sen pari kuukautta projektissa, mutta voihan se olla, että saan tämän jo ensimmäisen kuukauden jälkeen pois. Katsotaan!


10. Betty Boop x Ipsy Cheek To Cheek Blush Palette - Heartbreaker
Viimeisenä vielä poskipuna tästä Ipsy Plussan mukana tulleesta kolmen sävyn paletista. Projektiin arpoutunut sävy on kuvassa ympyröity ja se onkin paletin ainut mattasävy ja itse asiassa mulle mieluisin. Sävy on kaunis ja uskoisin saavani sen kanssa helposti kymmenen käyttökertaa, vaikka yritänkin tällä hetkellä kovasti saada yhtä toista poskipunaa pannutettua. Se on kuitenkin sävyltään täysin erilainen kuin tämä, joten eiköhän tällekin käyttöä löydy! Katsotaan pääsenkö tästä eroon kuukaudessa vai meneekö kaksi.

Nyt mulla on selkeästi sellainen olo, ettei seuraavassa katsauksessa kuukauden kuluttua tule olemaan kovinkaan montaa tuotetta, joiden kanssa olisi se 10 käyttökertaa tullut täyteen. Totta kai nuo projektissa jo nyt kaksi kuukautta olleet kaksi tuotetta pitää saada pois, mutta ei varmasti päästä samoihin lukemiin kuin tässä katsauksessa, kun projektista poistui jopa seitsemän tuotetta. 

Mitä veikkaatte kuinka monta tuotetta poistuu ensi kerralla? Saanko yhtään tällä kertaa mukaan arvottua tuotetta pois? :)

4 kommenttia:

  1. Oho sä olet todella ahkeroinut tuon projektin kanssa kun sait noin monta tuotetta vaihtoon! Hyvä Linda :)

    Tuo sun uusi projektissa mukana oleva Physicians formula huulipuna on aivan ihanan kosteuttava ja tykkään koostumuksesta vaikka se onkin vähän lämmöstä sulavaa sorttia ja lähtee helposti sotkemaan yli huulten. Maltilla käytettynä kuitenkin aivan upea. Mulla on tuo sama mutta eri sävyssä vain ja se taitaakin kohta loppua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tässä kuussa mentiin aika vauhdilla eteenpäin, mutta nyt varmaan vähän väkisinkin tulee himmailtua :D Toi huulipuna on kyllä huippu ja tuntuu huulilla tosi miellyttävältä<3 Huulipunien loppuminen tuo aina muuten ihan mahtavan fiiliksen, ainakin mulla, kun niitä loppuu niiin harvoin :D

      Poista
  2. Sä olet kyllä sinnikäs ja ahkera näiden kanssa. Mä jos yrittäisin tällaista, mulla iskisi epätoivo jo parissa päivässä, kun huomaisin, etten saa mitään käytettyä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh joo oon nyt ehkä omasta mielestä vähän liikaakin panostanut näihin kun tajusin, että otin viime kuussakin hirveetä stressiä siitä kuinka monta tuotetta saan pois projektista :D Ja se nyt ei ehkä ole tän projektin idea, saati sitten meikkaamisen ylipäätään.. Nyt koitan vähän himmailla, kyllä se kolme kuukautta kuitenkin on pitkä aika eikä kaikkea tarvitse saada heti ensimmäisen kuukauden jälkeen pois :)

      Poista

Kiitos kommentista!