torstai 3. syyskuuta 2020

Pan That Palette Summer Edition | Lopputulos

Noniin nyt on aika katsoa kuinka mun kesän pannuprojektini on sujunut! Valitsin kesäkuun alussa pannutettavaksi theBalmin Voyage Vol. II paletin, joka on siis matkustusteemainen monitoimipaletti. Paletti sisältää yhdeksän luomiväriä, kaksi puuterista ja kaksi voidemaista poskipunaa, aurinkopuuterin sekä highlighterin. Paletti on niin vanha, etten sen voidemaisiin tuotteisiin halua enää koskea, joten pannuttaminen koski tällä kertaa vain puuterisia tuotteita. Aika nopeasti kävi selväksi, etten kovin montaa pannua ehtisi saamaan paletista näkyviin, sillä theBalmin puuteriset tuotteet eivät ole yhtä helposti pannutettavissa kuin vaikkapa ABH:n luomivärit. Viime kuun puolessa välissä toivoin saavani pannun näkyviin yhdestä luomiväristä, kun olin jo saanut paletin highlighterin pannutettua. Miten kävi, onnistuinko?

Onnistuin! Vasemmalla kuva paletista kesäkuun alussa ja oikealla elokuun lopussa. Sain tosiaan jo kesän alkupuolella pannutettua paletin highlighternapin ja sen pannua olen jonkin verran myös kasvattanut. Uutena tässä on valkoisen mattaluomiväri Welcomen pannu, joka on omasta mielestäni myös ihan mukavan kokoinenkin! Aurinkopuuteri on ollut mulla käytössä koko kesän joka kerta, kun olen meikannut, mutta siinä ei ole vielä edes minkäänlaista huomattavaa painaumaa. Myös paletin poskipunia ja vaaleimpia/rusehtavia luomivärejä olen käyttänyt ahkerasti, mutta kuten sanoin - tämä paletti ei ole se helpoin mahdollinen pannutettava. Ei varsinkaan, kun olen koko kesän halunnut keskittyä myös muihin luomiväripaletteihin.

Mä olen itse lopputulokseen varsin tyytyväinen, vaikka salaa ehkä toivonkin, että olisin saanut vielä yhdestä luomiväristä pannun näkyviin, mutta toisaalta en tehnyt likimainkaan tarpeeksi työtä sen eteen, joten turha sitäkään on surra. Olen itse asiassa aloittanut nyt syyskuussa uuden koko loppuvuoden kestävän pannuprojektin, jossa palaan erään suosikkipalettini pariin taas pitkästä aikaa! Tästä kuitenkin lisää hieman myöhemmin.

Onko veikkauksia minkä paletin otan pannutettavaksi nyt loppuvuoden ajaksi? :)

10 kommenttia:

  1. Joku AHB? Kivasti onnistuit tämän kanssa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahdollisesti ;) Mä oon itsekin tosi tyytyväinen<3

      Poista
  2. Vain yhdessä luomivärissä näkyy pannua, mutta onhan tuolla noita dippejä! :) Hyvä lopputulos ja varsinkin tosi kiva saada vanhempaan palettiin käytön jälkeä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo theBalmin napit on sen verran "tiivistä" tavaraa, että tiesin aika nopeasti etten mitenkään ehdi pannuttaa useampaa luomiväriä, kun en kuitenkaan halunnut keskittyä pelkästään tähän palettiin! Oon itsekin tosi tyytyväinen, vaikkei pannuja lopulta tullutkaan kuin kaksi<3 :)

      Poista
  3. No kesällä ne luomivärit valuu vaan hikoillessa veks, et ei oo kovin monta päivää kun itsekään laittaisin luomivärejä vaan ripsarin ja CC-voiteen voimilla tuli mentyä aika paljonkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei onneksi hikoillessa valu, kun pohjustukset on kunnossa! Mutta ymmärrän täysin ettei kesällä kaikkia huvita luomivärejä käyttää ja muutenkin meikki on aika minimissään :)

      Poista
  4. Hyvää työtä tän paletin kanssa! :) Mullakin on ollut Panning Solitaire -projektissa sävyt Tervetuloa ja Wilkommen työn alla ja oon täysin samaa mieltä, että theBalmin luomivärit ovat huomattavasti vaikeampia pannuttaa kuin vaikka ABH tai BH Cosmetics, joista mulla on myös pnnutuskokemusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo nää on pressattu niin tiukkaan, että kestää tosi kauan saada sävyistä pannut näkyviin. BH Cosmeticsin sävyjä en oo ite koskaan pannutellut, mutta voisinkin harkita joskus jotain heidän palettiaan projektiin :)

      Poista
  5. Ihan todella hyvä lopputulos mun mielestä! Onhan nuita todella vaikea pannuttamalla pannuttaa, etenkin jos keskittyy myös muihin paletteihin välillä ja on vielä kesä, jolloin ei ehkä välttämättä meikkaile niin usein :D Niin kiva olis kokeilla tällaista pannutus haastetta, mut kun mä tuun aina niin surulliseksi, jos jostain alkaa pannu näkyä :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli tiedätkö joskus vuosia sitten ihan sama, että fiilis oli pelkästään surullinen, jos joku luomiväri tms. pannuttui :D Nyt oon vaan innoissani! Joo tuli ainakin huomattua, ettei theBalmin paletteja kannata ottaa näin lyhytkestoisiin projekteihin, jos niistä haluaa todella saada useampia sävyjä pannutettua.

      Poista

Kiitos kommentista!