tiistai 1. joulukuuta 2020

Black Friday 2020 ostokset

Black Friday tuli ja meni taas tänäkin vuonna ja nyt on aika esitellä mun pienet Black Friday ostokseni! Tein yhden ja ainoan tilauksen Lookfantasticille ja senkin jo keskiviikkona, eli varsinaisena Black Fridayna multa jäi shoppailut kokonaan tekemättä. Ja ihan hyvä, ettei tämän enempää tullutkaan osteltua mitään mieliteoista huolimatta, sillä mulla ei tällä hetkellä juurikaan ole tarvetta millekään uudelle. Tässä Lookfantasticin saaliissakin suurin osa tuotteista oli sillä tavalla turhia, että olisin pärjännyt kyllä hyvin ilmankin, mutta kaikille löytyy kuitenkin käyttöä ja iso osa tuotteista oli myös sellaisia, joiden ostoa olin miettinyt jo paljon aikaisemmin. Käydään tilaamani tuotteet vielä läpi hieman tarkemmin!

Sigman F60 Foundation Brush on mulle entuudestaan jo hyvinkin tuttu tuote, sillä omistan tämän meikkivoidesiveltimen jo kahtena kappaleena. Toinen on jo lähes viisi vuotta vanha ja nyt siitä on pikkuhiljaa alkanut puuvarteen kiinnitetty metalliosa heilua ja varresta on lohjennut pois pieni pala puuta. Sivellin on edelleenkin toki käyttökelpoinen, mutta ostin kuitenkin uuden jo varalle. Sigman F60 on mun suosikkimeikkivoidesiveltimeni ja tämä oli siis ehdottomasti tuote, joka pääsee mulla käyttöön. Mulla on monien brändien meikkisiveltimiä, mutta Sigman siveltimet ovat ehdottomasti suosikkejani ja niitä multa löytyy myös kaikkein suurin kokoelma.
Hinta: 13,25 €.

PIXI Glow Tonic on varmasti PIXI:n tunnetuin tuote. Tämä supersuosioon noussut kasvovesi sisältää glykolihappoa, joka tunnetaan tehokkaimpana AHA-happona. Mä olen tätä muistaakseni joskus kokeillut pienemmän pullon verran enkä totta puhuen tainnut liiaksi vakuuttua tästä. Nyt halusin kuitenkin ostaa tämän ihan täysikokoisena ja antaa tuotteelle uuden mahdollisuuden! Päivittäiseen käyttöön en aio tätä ottaa, mutta katsotaan mitä ihoni tästä pitää silloin tällöin käytettynä. PIXI on brändinä muuten todella kiinnostava ja pitäisi päästä enemmänkin testaamaan heidän tuotteitaan.
Hinta: 20,14 €/250 ml.

Seuraavaksi esittelyyn pääsee Shiseidon Full Lash Volume Mascara, joka on mun ehdoton suosikkiripsivärini vuosien takaa. Lopetin tämän käytön siirryttyäni 4,5 vuotta sitten käyttämään pääasiassa cruelty free brändien tuotteita, mutta nyt halusin ostaa tämän itselleni testiin taas kaikkien näiden vuosien jälkeen. En koe päätöksestäni huonoa omaatuntoa, sillä mähän käytän muutenkin jatkuvasti ei-cruelty free brändien tuotteita (esim. Batisten kuivashampoo, Garnierin silmämeikinpoistoaine), vaikka edelleen pääasiassa ostelenkin cruelty free brändien tuotteita. Mutta tosiaan vain pääasiassa - en pelkästään. En myöskään koe tarpeelliseksi asiaa tässä sen enempää avata, sillä nämä(kin) päätökset ovat jokaisen henkilökohtaisia enkä koe olevani tilivelvollinen kenellekään. Joka tapauksessa odotan innolla miten tämä ripsiväri näiden vuosien jälkeen itselläni toimii ja testaan tämän heti huomenna, jotta näen vieläkö tällä saa yhtä kauniit ripset kuin aiemmin!
Hinta: 24,18 €.

Tämä Urban Decayn All Nighter Setting Spray on ollut mun ostoslistallani jo varmaan ainakin vuoden verran, mutta koska mulla on ollut meikinkiinnityssuihkeita, en ole kokenut tarpeelliseksi hankkia uutta. Nyt nappasin tämän kuitenkin ostoskoriin mukaan ja kieltämättä on ihanaa saada tämä taas osaksi meikkikokoelmaa! Mä olen käyttänyt tätä aiemmin yhden pullon verran ennen kuin pakkaus uudistui nykyiseksi. Tämä on mielikuvissani ehdottomasti paras meikinkiinnityssuihke, mitä olen kokeillut, mutta edellisestä käyttökerrasta on tosiaan kulunut jo sen verran paljon, että saa nähdä mitä mieltä tästä nykyään olen. Voisin kuitenkin uskoa, että fiilikset tämän suhteen eivät ole kovin paljon muuttuneet.
Hinta: 25,03 €/118 ml.

Viimeisenä vielä toinen UD:n tuote - Urban Decay Stay Naked Foundation, jonka ostin sävyssä 20NN. Tämä on vedenkestävä mattapinnan jättävä meikkivoide, josta mä olen itse asiassa lukenut/kuullut todella vähän. Bongasin tämän kuitenkin jokin aika sitten juurikin Lookfantasticilta ja nyt meikkivoide lähti testiin. Sävyvalinnan tein käyttäen apuna Findationia, joka on ihan älyttömän kätevä sivusto ja nyt ainakin vaikuttaisi siltä, että sävyvalinta meni nappiin. Mä olisin ilman Findationin ehdotusta valinnut tästä vaaleamman sävyn, mutta onneksi en niin tehnyt ja uskoisin mitä sivusto sanoi. Kiinnostaisiko teitä kuulla lisää tästä meikkivoiteesta, kun olen testaillut sitä?
Hinta: 25,13 €.

Shoppailitteko te Black Fridayna? :)

12 kommenttia:

  1. Kivat ostokset! :) Tuo meikkivoide kuulostaa mielenkiintoiselta, siitä olisi kiva lukea joskus enemmänkin :) Näistä ainut tuttu tuote on tuo All Nighter ja se on mun mielestä ehdottomasti paras meikinkiinnityssuihke! Toivottavasti myös tuo ripsiväri toimii edelleen :)

    Mä odottelin muutamien hankintojen kanssa just Black Fridayta ja sen takia tulikin sitten vähän shoppailtua :D Kosmetiikan osalta tilasin Four Reasonsilta hiustuotteita varastoon, kun siellä oli niin hyvät alet ja sitten Pat McGrathilta tilasin kaksi mattapunaa. Muista tuotteista tilasin vaatteita ja kengät itselle, painopeitot mulle ja miehelle sekä uuden hiiren. Ja miehen kanssa ostettiin vihdoin ja viimein pitkän haaveilun jälkeen robotti-imuri :D Tutkailin tosin tarjoukset tarkkaan läpi, kun monessa paikassa huomasi alen olevan oikeasti aika kehno tai hintojen nousseen juuri ennen Black Fridayta :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Janita! All Nighter taitaa olla monien suosikki, ja tosta meikkivoiteesta kirjoitan ehdottomasti vielä lisää, kunhan saan sen kunnolla testattua :) Oo sähän olet ostanut vaikka mitä kivaa ja ihanaa! Four Reasonsin alet meni mulla ihan täysin ohi, mutta toisaalta mitään akuuttia tarvetta hiustuotteille mulla ei muutenkaan ole, että eipä sen niin väliä :D Robotti-imuri olisi kieltämättä erittäin kätevä meillekin, en vain tiedä mitä kissat siitä sanoisi. Tavallista imuria ne ainakin pelkää kuollakseen :D Joo Black Fridayna ei missään nimessä pidä sokeasti tuijottaa ja uskoa niitä alennuksia, kun kaupat tekee paljon just sitä, että hintoja nostetaan ennen, jotta saadaan alennusprosentit näyttämään suuremmilta. Toi on tosi tylsää, mutta onneksi valveutunut kuluttaja monesti tietää millaisissa hintaluokissa tuotteet liikuu ja osaa siitä päätellä, onko se alennus todellinen vai ei :)

      Poista
  2. Todella kivoja ja varmasti tarpeellisia ostoksia! Mä olen miettinyt todella pitkään myös tuota UD:n meikinkiinnityssuihketta, ihan niin pitkään kun vaan muistan :D Enkä siitäkään huolimatta oo sitä vieläkään ostanut ja kokeillut. Kyllä mä sen vielä joskus ostan, ja veikkaan että se tekee taas sellasen vau-efektin, että jää varmaan pysyvästi mun vakkarituotteisiini :') Sen verran hyviä kokemuksia ja kehuja oon siitä lukenut! Ei varmasti petä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toi UD:n suihke on kyllä ihana<3 Meikinkiinnityssuihkeet on mulle sellaisia tuotteita, joita ilmankin pärjäisin, mutta jotka tuo sitä pientä toivottua extraa kuitenkin siihen meikkiin. Pysyvyyteen mulla vaikuttaa paljon enemmän meikkivoiteen alla oleva primer, mutta noi suihkeet vie tosi hyvin liiallisen puuterisuuden pois, sillä mähän oon kunnon puuterin suurkuluttaja :D Toivottavasti innostut tosta suihkeesta, jos sen jossain vaiheessa hankit testiin<3

      Poista
  3. Tilasin Oletkauniilta muutamia juttuja ja nappasin kummitytöllekin sivellinsetin samalla lahjaksi, säästin muutaman eurosen siinä ja setti oli kuitenkin aika kattava :) Cocopandalle tein myös pienen tilauksen ja siitäkin muutama päätyy kummitytölle. Helppoa nykyään, kun saa vain kysäistä, mitäs haluat lahjaksi :D Ei tarvitse kierrellä ja kaarrella, vaan on sellaisia tuotteita sitten, mitkä käyttöön päätyvätkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa tosi hyvältä sun ostokset! Monet varmasti ostaa just lahjoja Black Fridayn aikana, kun useita tuotteita saa niin paljon edullisemmin :) Haha joo lahjojen hankkiminen kieltämättä on helpompaa, jos tietää mitä lahjansaaja haluaa tai hän kertoo sen jo suoraan :D Mulla on taas se tilanne, että käytännössä kaikki lahjat pitää keksiä itse omasta päästä, kun kaikilta saa kysyttäessä vastauksen "en mä tiedä". Onneksi iso osa lahjoista on kuitenkin jo hankittu tai ainakin oon päättänyt mitä ostan :)

      Poista
  4. Mua kiinnostaisi kuulla tuosta meikkivoiteesta, haluaisin hankkia UD:lta meikkipohjajuttuja kun luomivärejä vaan käyttänyt aina. Mulla oli tuo Glow Tonic joskus ja muistelen että piti käyttää aika säännöllisesti eikä silloin tällöin, jotta iho pysyi kunnossa ja tuloksia näki :) tietysti omaa ihoa kuunnellen, mun iho kestää vahvempiakin tuotteita että epäpuhtaudet pysyisi poissa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. UD:lta löytyy joitain ihan loistavia meikkipohjatuotteita, vaikka kai ne luomivärit on se, mistä brändi on tunnetuin :) Kirjoittelen ehdottomasti myöhemmin lisää tosta meikkivoiteesta! Mä oon nyt koittanut käyttää tota Glow Tonicia säännöllisesti, kun tajusin itsekin ettei se pelkkä satunnainen käyttö varmasti juurikaan saa mitään muutosta aikaan. Vielä ei ainakaan ole iho ärähtänyt, että käyttötiheys olisi ollut liian suuri!

      Poista
  5. Teitpä kivoja löytöjä! Tuosta Shiseidon ripsiväristä olisi kiva nähdä ennen-jälkeen -kuvia, kuulostaa meinaan erittäin houkuttelevalta tapaukselta :)

    Itse shoppailin BF:nä lopulta vain joululahjoja, sillä valitsemisen vaikeus alkoi ahdistamaan liikaa :D Teki mieli tilata kaikkea kivaa ja edullista, mutta pelkäsin, että tulee tehtyä liikaa turhia heräteostoksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse asiassa toi Shiseido ei nyt ihan niin hyvä ollutkaan kuin muistelin, toki se voi johtua vielä siitä, että ripsari on vasta korkattu ja yleensä ne ovat parhaimmillaan mulla vasta viikon-parin käytön jälkeen. Mutta joo olisi kyllä hauska tehdä taas postaus ripsareistani kuvien kanssa! Joskus blogin alkuaikoina sellaisen tein, mutta nyt voisi tehdä tosiaan uudemman kerran. Kiitos ideasta<3

      Joululahjahankinnat on onneksi aina tarpeellisia! Monesti shoppailu saattaakin ns. riistäytyä käsistä, kun niitä alennusmyyntejä on vähän joka puolella. Mäkin meinasin tehdä tilauksen vielä Sephoraan, mutta en sitten tehnyt ja hyvä niin. Näillä pärjätään ihan hyvin :)

      Poista
  6. Tosi hyvät ostokset! Itse kävin vain shoppailemassa Sokoksella paikanpäällä luvattoman aikaisin kun sai -30% tuotteista :D Tuon All nitghterin ostin itsekin vähän aikaa sitten tarjouksesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. -30% ale on kyllä hyvä ja Sokoksella on tosi hyvät valikoimat kaikkea ihanaa! Mua houkuttelisi tosi paljon myös se sun hiljattain hankkima Too Facedin suihke :)

      Poista

Kiitos kommentista!