maanantai 7. joulukuuta 2020

Testissä korealainen Dewytree

*Saatu ilmaistuote

Korealainen kosmetiikka tuntuu vievän mun sydämen mitä enemmän pääsen uusia tuotteita ja brändejä testaamaan. Kirjoittelin teille joitain viikkoja sitten COSRX:n tuotteista, jotka sain Beautykolta testiin ja nyt olen suureksi ilokseni saanut heiltä testiin myös paketillisen Dewytreen kosmetiikkaa! Dewytree on siis yksi Beautykon maahantuomista korealaisen kosmetiikan brändeistä ja tuotteita pääsette ostamaan siis Beautykon verkkokaupasta. Dewytree on perustettu Koreassa vuonna 2010. Brändin ideologiaan kuuluu valmistaa laadukkaita ihonhoitotuotteita, joissa on hyödynnetty myös luonnosta saatavia ainesosia. Dewytree ei ollut itselleni aiemmin tuttu, mutta olin jo päättänyt hankkia brändin tuotteita testiin, kunhan taas olisin seuraavaksi tarvinnut (korealaisen kosmetiikan) ihonhoitotuotteita itselleni. Nyt sain siis kuitenkin ihanan tilaisuuden päästä testaamaan Dewytreetä, kun Beautyko lähetti minulle paketillisen brändin tuotteita! Mitä boksista sitten paljastui?

Paketti sisälsi ihan mielettömän ihanan kattauksen Dewytreen tuotteita! Siellä oli neljä kappaletta kangasnaamioita, paketillinen silmänympärysnaamioita, etanasarjan seerumi ja silmänympärysvoide sekä kirsikkana kakun päällä öljypuhdistusaine. Tuo kyseinen öljyputsari on ollut mun ostoslistallani jo todella pitkään, mutta se on valitettavasti aina ollut Beautykon varastosta loppu, kun olen heille mennyt tilauksia tekemään. Voitte siis uskoa kuinka iloinen olin tuon putsarin nähdessäni! Ja tällä hetkellä sitä siis on Beautykolla myös varastoissa, jos ja kun toivottavasti joku teistäkin siitä kiinnostuu. Iso kiitos tästä paketista Beautykolle! Seuraavaksi vielä tarkemmat esittelyt kaikista boksin tuotteista:

Aloitetaan tällä Dewytreen The Clean Lab Cleansin Oililla*, josta siis olin ehdottomasti eniten innoissani pakettia avatessani. Kyseessä on mm. koivunmahlaa ja lukuisia eri öljyjä sisältä puhdistusöljy, joka toimii loistavasti kaksoispuhdistuksen ensimmäisessä vaiheessa. Mähän vannon kaksoispuhdistuksen nimeen ja suosittelen sitä ehdottomasti kaikille, jotka käyttävät kasvoillaan meikkiä. Tämä öljyputsari emulgoituu kasvoilta pois pelkän veden kanssa eli tämä ei välttämättä tarvitse parikseen toista puhdistusainetta, jotta kasvoille ei jäisi öljyistä tunnetta. Pidän itse eniten juurikin tällaisista putsareista, vaikka kaksoispuhdistuksen lähes aina teenkin, jolloin toisen vaiheen puhdistusaine viimeistään vie sen öljyisyyden kasvoilta pois. Dewytreen öljyputsarissa on mieto, raikas tuoksu ja se poistaa kasvoilta meikit erinomaisesti. Öljyputsarit ovat ehdottomasti parhaimpia meikinpoistossa ja tämä toimi itselläni juuri niin hyvin kuin odotinkin. Korealaisen kosmetiikan öljyputsarit ovat mun ehdottomia suosikkejani, sillä tämän lisäksi rakastan mm. Coxirin ja SKINFOODin öljyputsareita. Suosittelen!
Hinta: noin 30,00 €/200 ml.

Korealainen kosmetiikka on tunnettu etanatuotteistaan, joita tämä Dewytree Ultra Vitalizing Snail Serum* myös edustaa. Tämän seerumin sisällöstä jopa 78% on etanaseerumia, joka tunnetaan mm. sen ihoa kosteuttavista, korjaavista ja hoitavista vaikutuksista. Seerumi on koostumukseltaan geelivoidemaista ja se imeytyy ihoon melko nopeasti. Seerumi toimii hyvin niin päivä- kuin iltakäytössä ja se kosteuttaa ihoa tehokkaasti. Etanatuotteet olivat mulle melko vieraita ennen kuin sain ensikosketukseni COSRX:n etanaseerumituotteisiin, mutta Dewytree jatkaa ehdottomasti samaa hyvää linjaa näiden etanatuotteiden kanssa. Oma kuiva ihoni rakastaa näitä ja tämäkin seerumi on päätynyt mulla käyttöön lähes päivittäin sen jälkeen, kun tuotteet itselleni sain. Etanatuotteiden koostumus on monesti melko venyvää ja suoraan sanottuna limaista, mutta tässä seerumissa sitä ei juurikaan havaitse. Erittäin hyvä tuote, joka nousi nopeasti yhdeksi mun tämän hetken suosikkiseerumikseni.
Hinta: noin 30,00 €/70 ml.

Dewytree Ultra Vitalizing Snail Eye Cream* on etanaseerumia sisältävä ihoa uudistava ja korjaava silmänympärysvoide, jonka tulisi myös auttaa häivyttämään sy-alueen pieniä juonteita. Ensinnäkin mun on pakko sanoa, että tässä on todella upea, joskin säilytyksen kannalta hitusen epäkäytännöllinen pakkaus. Mun mielestäni on ihanaa, kun kosmetiikkatuotteiden pakkauksiinkin panostetaan ja tässä sy-voiteessa suippomainen kullanvärinen korkki kruunaa itse tuotteen. Silmänympärysvoide itsessään on koostumukseltaan melko paksua ja hyvin kosteuttavaa. Itselläni tällaiset voiteet toimivat parhaiten iltakäytössä, sillä aamuisin suosin nopeammin imeytyviä ja kevyempiä silmänympärysvoiteita. Mulla on tällä hetkellä muutama muukin sy-voide avattuna ja mietin pitkään otanko tätä vielä käyttöön, mutta päätin ottaa eikä ole tarvinnut katua. Tämän pakkaushan on ihan valtava, sillä tuotetta on tässä yhteensä 40 ml, kun yleensä silmänympärysvoiteet ovat noin 15 ml kokoisia. Tämä tulee siis varmasti riittämään mulla todella pitkään, sillä kerralla tätä ei kulu kuin pienenpieni määrä. Hinta-laatusuhde ainakin on kohdillaan!
Hinta: noin 19,00 €/40 ml.

Mitä olisi korealainen kosmetiikka ilman sheet maskeja! Boksi sisälsi kaksi kappaletta Dewytreen Help Mask Aloe Soothing* -kangasnaamioita ja toiset kaksi kappaletta Aqua Deep Maskeja*. Aloe Soothing -naamiot sisältävät totta kai nimensä mukaisestikin aloe veraa, joka rauhoittaa ja kosteuttaa kuivaa ja herkkää ihoa. Aqua Deep Maskeista taas löytyy ihoa hellävaraisesti kuorivaa papaijaa sekä rauhoittavaa laventelia. Molempien naamioiden olisi tarkoitus kosteuttaa ihoa tehokkaasti ja se onkin mulla itselläni aina pääasiallinen tavoite kangasnaamioiden kanssa. Näitä en ole itse vielä kokeillut, mutta mulla on todella vahva luotto korealaisen kosmetiikan sheet maskeihin, joten toivottavasti en joudu näihinkään pettymään.
Hinta: noin 3,00-5,00 €/kpl.

Viimeisenä vielä Dewytree Real Gold Black Pearl Eye Patch*, joka on 60 kpl paketti silmänympärysnaamioita. Hydrogeelistä tehdyt naamiolaput sisältävät kosteuttavaa kaviaaria sekä rauhoittavaa ja kirkastavaa helmiuutetta. Yhdessä naamioiden on tarkoitus kosteuttaa ja hoitaa silmänympärysihoa, ja viilennettyinä laput auttavat myös vähentämään sy-alueen mahdollista turvotusta. Mä kärsin itse tummista silmänalusista, mutta turvotusta mulla ei pahemmin sillä alueella ole. Käytänkin tällaisia naamioita siis lähinnä kosteuttamaan sy-aluetta ja siinä nämä toimivat oikein mukavasti. Laput tosin tuntuivat valuvan aika tehokkaasti alaspäin, joten oli parempi mennä makuuasentoon näiden kanssa, jotta laput pysyivät oikeilla paikoillaan. Se valuminenkin johtui puhtaasti siitä, että näissä oli seerumia todella runsaasi, mikä taas on pelkästään positiivinen asia. Noin 10 minuutin vaikutusajan jälkeen iholle jäi vielä runsaasti seerumia, joka totta kai kannattaa hieroa ihoon, jotta saa naamioista kaikki tehot irti. Mulla oli jokin aika sitten Kocostarilta vastaavanlainen naamiopakkaus, mutta nyt olen mennyt pitkään ihan satunnaisilla yksittäispakatuilla naamioilla. Tämä pakkaus tuli siis ehdottomasti tarpeeseen ja varmasti nämä tulee käytettyä pois. Suosin monesti mieluummin koko kasvoille laitettavia kangasnaamioita, mutta kiireettöminä aamuina nämä silmänympärysnaamiotkin ovat ihania.
Hinta: noin 30,00 €/60 kpl paketti.

Musta tuntuu, että aina uusia korealaisia kosmetiikkatuotteita esitellessäni olen kaikkiin tuotteisiin vain todella tyytyväinen ja niin olen ollut näihinkin. K-kosmetiikka tuntuu toimivan itselläni poikkeuksellisen hyvin enkä pysty nimeämään kovinkaan montaa tuotetta, joihin en olisi ollut tyytyväinen. Dewytree oli ehdottomasti mielenkiintoinen ja positiivinen uusi tuttavuus. Puhdistusöljy oli juuri niin hyvä kuin toivoinkin ja etanaseerumia sisältävät tuotteet ovat nousseet nyt loppuvuodesta muutenkin mun suosiooni. Dewytreetä pääsette tosiaan tilaamaan itselleni Beautykosta, joka on myös brändin maahantuoja.

Onko Dewytree tuttu? Entä käytättekö te ylipäätään korealaista kosmetiikkaa? :)

4 kommenttia:

  1. Tää on mulle aivan tuntematon brändi, joten oli tosi kiva lukea tuotteista :) Mä tykkään kans tosi paljon korealaisesta kosmetiikasta ja tosi harvoin on itsekään tarvinnut pettyä mihinkään. Näistä tuotteista erityisesti tuo öljyputsari ja etanaseerumi jäivät kiinnostamaan. Mulla on kans joitakin etanaseerumia sisältäviä tuotteita käytössä ja se on kyllä loistava ainesosa kuivalle iholle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Etanaseerumituotteet on ihania<3 Ja parastahan niissä on se, että ne sopii niin monen eri ihotyypin tarpeisiin! Toi putsari on tosiaan ollut myös ihan loistava. Se on ehkä vähän "vetisemmän" oloista kuin monet muut öljyputsarit, mutta toimii kuitenkin ihan yhtä hyvin :)

      Poista
  2. Ihan tuntematon merkki, etanatuotteet etoo ajatuksena mutta jotain etana sheet maskia olen varmasti käyttänyt jo :) Tuo Black Pearl Eye Patch näyttää hauskalta kun on tuo piirros pakkauksessa. Tosi hyvä että on tuollainen reilu pakkauskoko. Siinä on parille hintaa kuitenkin vain euro ilmeisesti, joten varmasti kiva käyttää ajan kanssa rauhakseltaan pois vastaavaa hankintaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et varmasti ole ainut, joka vähän kammoksuu noita etanatuotteita, mutta nääkin oli oikeesti molemmat sellaisia, ettei koostumuksesta ikinä huomaisi, että tuotteissa sitä etanaseerumia on :D Joo tällaset isommat koot on yleensä lopulta huomattavasti yksittäispakattuja edullisempi vaihtoehto! Tossa purnukassa on tosiaan se 60 kpl eli yhteensä 30 käyttökertaan :)

      Poista

Kiitos kommentista!