tiistai 29. joulukuuta 2020

Project 10 Uses Roulette | Viimeinen katsaus

*Saatu ilmaistuote


Moikka! Tänään tehdään viimeinen katsaus mun Project 10 Uses Rouletteen, jonka aloitin kesäkuun lopulla eli puoli vuotta sitten. Tässä projektissa mun on ollut tarkoitus saada arpomalla käyttöön kymmenen eri meikkituotetta, joita jokaista tulisi kolmen kuukauden kuluessa saada käytettyä kymmenen kertaa. Projekti on auttanut mua saamaan meikkikokoelmastani käyttöön myös sellaisia tuotteita, joihin ei muuten ehkä olisi tullut tartuttua, ja projekti on ollut mulle mieluinen. Päätin kuitenkin keskeyttää kaikki pannuprojektit vuoden 2021 alkaessa, joten myös tämä projekti jää ainakin tauolle. Nyt kerron kuitenkin vielä millaiseen lopputulokseen projekti jäi. Tai no, keskenhän tämä siltä osin jäi, ettei kaikille mukana olleille tuotteille suinkaan kertynyt vielä sitä kymmentä käyttökertaa, mutta tähän on nyt tyytyminen.

Kymmenen käyttökertaa tuli täyteen seuraavilla tuotteilla:

  • Urban Decay Vice Lipstick - Anarchy
  • Violet Voss Essentials Vol 2. Palette - Chocolate Brown
  • Too Faced Natural Eyes Eyeshadow Palette - Cashmere Bunny
  • GOSH LUMIlips 001 BFF*
Tällä kertaa sain vain neljä tuotetta projektista pois, mutta se ei sinänsä yllätä, sillä projektissa oli mukana niin paljon luomivärejä ja huulipunia, jotka eivät olleet tällä kertaa mulle helpoimpia mahdollisia tuotteita. Huulipunien käyttö on vähentynyt mulla huomattavasti nyt, kun töissäkin täytyy käyttää maskia koko ajan. Luomiväreissä "ongelmana" taas on ollut oikeastaan koko syksyn ajan se, että olen samaan aikaan koittanut keskittyä pannuttamaan Anastasia Beverly Hillsin Modern Renaissancea ja se on ollut mun ehdoton ykkösprioriteettini luomivärejä valitessa. Mutta katsotaan vielä millainen lopputulos kuudella muulla tuotteella oli!


1. Appeal Cosmetics Luxurious Lipstick - Vamp
Tämä huulipuna on kahden kuukauden aikana päätynyt mulla käyttöön kolme kertaa. Mitään vikaahan tässä ei ole, päinvastoin tämä on yksi mun suosikkipunistani, mutta sävy on vain ollut täysin väärä mulle nyt, kun olen pannuttanut ruskeita ja oransseja luomivärejä. Ihan niin rohkea meikkaaja mäkään en ole, että laittaisin violettia huulipunaa oranssin silmämeikin kaveriksi. Tiukkaa olisi tehnyt saada tälle puuttuvat seitsemän käyttökertaa, mutta toisaalta nyt ei tarvitse sitäkään murehtia, kun projekti ei enää jatku.


2. Dose Of Colors Liquid Matte Lipstick - Date Night
Tätä huulipunaa olen kättänyt nyt viisi kertaa ja täytyy sanoa, että tähän tulokseen olen tyytyväinen! Kaikki viisi käyttökertaa on nimittäin tulleet edellisen katsauksen jälkeen, sillä mähän en käyttänyt tätä marraskuussa kertaakaan. Nyt jouluna varsinkin tämä osoittautui mulle hyvinkin mieluisaksi ja tätä tulen varmasti suosimaan myös jatkossa, kun haluan huulilleni punaista huulipunaa.


3. Anastasia Beverly Hills Jackie Aina - Lituation
Tätä luomiväriä olen käyttänyt kuusi kertaa. Ottaen huomioon, että tämä ja kaikki muut seuraavaksi esitellyt tuotteet ovat olleet mukana vasta kuukauden, olen tähän kuuteen käyttökertaan enemmän kuin tyytyväinen. Jackie Aina on muutenkin palettina aivan ihana enkä malta odottaa, että pääsen tällä meikkaamaan nyt ensi vuoden puolella enemmänkin, kun ei tarvitse murehtia mitään pannuprojekteja sun muita!


4. Urban Decay Born To Run - Riff
Tämä punertavan ruskea luomiväri päätyi mulla käyttöön seitsemän kertaa. Olisin varmasti halutessani saanut vielä ne puuttuvat kolme käyttökertaa täyteen, mutta en toisaalta viitsinyt turhaan pitää kiirettä tämän kanssa. Sävy toimi hyvin yhteen ABH:n Modern Renaissancen kanssa ja samalla tätä koko palettia tuli käytettyä taas pitkästä aikaa.


5. Huda Beauty The New Nude - Fantasy
Huda Beautyn upea vaaleanpunainen luomiväri oli mulla käytössä neljä kertaa. Olin itse asiassa kuukausi sitten melko vakuuttunut siitä, että saattaisin saada tälle jopa ne kaikki kymmenen käyttökertaa täyteen, mutta toisin kävi. Olen tähänkin tulokseen kuitenkin varsin tyytyväinen, ehkä senkin takia, että sain kuitenkin noille kahdelle edellä mainitulle luomivärille ihan kiitettävän määrän käyttökertoja.


6. Estate Cosmetics X Bailey Sarian Venice Fling - Venice Fling
Tätä todella tummanpuhuvaa luomiväriä käytin vain kaksi kertaa. Odotinkin lopputuloksen olevan jotain tätä luokkaa, sillä arkimeikeissäni harvemmin suosin ihan näin tummia sävyjä. Mitään vikaahan tässä ei ole ja paletti on kokonaisuudessaan aivan upea, mutta mulle valikoitui ehdottomasti yksi paletin vaikeimmista sävyistä. Ei jäänyt harmittamaan, etten tämän enempää projektin tiimoilta ehtinyt tätä sävyä käyttää!

Tällä kertaa ei tosiaan enää arvottu uusia tuotteita, sillä projekti päättyy tähän - ainakin toistaiseksi. Katsotaan josko jossain vaiheessa taas herättelen tämän henkiin :)

6 kommenttia:

  1. Näistä kaikista paleteista oli aika kivasti samansävyiset värit, joten niitä varmaan toivottavasti sai yhdisteltyä :) Tuo vamp on kyllä ihanan liila! Itselläkin on nyt yksi liila huulituote jota tulee käytettyä aivan liian vähän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä olisi kyllä saanut tosi kivasti yhdisteltyä keskenään, mutta yhdistelin tätä lopulta lähinnä ABH:n Modern Renaissancen kanssa, ja onneksi sain silläkin tavalla näille niitä käyttökertoja! Lila huulimeikki sopii sulle kyllä hurjan hyvin<3

      Poista
  2. Hyvin sait näitä käytettyä, vaikka kaikkien kanssa ei sitä kymmentä tullutkaan täyteen :) Tämä on siitä kiva projekti, että tulee tutustuttua siihen omaan meikkikokoelmaan vähän paremmin ja samoin käytettyä sellaisia tuotteita, joita ei niin usein tule käytettyä. Mulla ainakin jää monissa paleteissa jotkut sävyt tosi vähälle käytölle tai jopa kokonaan käyttämättä, niin tällaisen kautta pääsisivät nekin sitten käyttöön. Mä en aio ensi vuonna jatkaa koko vuoden pannuprojektia, joten täytyy suunnitella riittäisikö mulla innostus tällaiseen projektiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis tää on ihan mahtava tapa saada käyttöön myös niitä tuotteita, joihin ei muuten tulisi tartuttua! Just se, että vaikka jotain luomiväripalettia käyttäisikin paljon niin yleensä jokaiseen palettiin mahtuu joku sävy, johon ei kuitenkaan tule tartuttua. Ja tän kautta oon itse ainakin saanut projektiin just niitä sävyjä, eli sen puoleen on käynyt hyvä tuuri :D

      Poista
  3. Toi puna on kyllä upea, mutta ei sellainen, että sitä ihan joka päivä käyttäisi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, toi sävy on todella kaunis, mutta varsinkin nyt kun kasvomaski saattaa kuitenkin sotkea sen huulimeikin, oon jättänyt työpäivisinkin noi värikkäimmät punat suosiolla pois. Sitä aikaa odotellessa, kun saadaan luopua maskeista!

      Poista

Kiitos kommentista!