maanantai 21. joulukuuta 2020

Lookfantastic Joulukalenteri 2020 | Luukut 16-20

*Kalenteri saatu ilmaistuotteena Lookfantasticilta

Tänään availlaan Lookfantasticin Joulukalenterista luukut 16-20, mikä tarkoittaa että tämän jälkeen on vuorossa enää yksi kalenteripostaus, jonka julkaisen teille joulupäivänä 25.12. Mähän mietin tänäkin syksynä pitkän aikaa hankiko kalenteria lainkaan, mutta onneksi sain tämän LF:n kalenterin itselleni pr-lahjana, sillä onhan tämän availu vaan tuonut ihan älyttömästi sitä joulufiilistä! Viime vuonnahan mulla ei ollut joulukalenteria lainkaan, mutta ensi vuonna aion ehdottomasti hankkia ainakin yhden kalenterin, sillä kyllä nää kalenterien availut vaan on ihan mun juttuni. Mitä Lookfantasticin kalenterista tällä kertaa paljastui?

Luukkujen 16-20 sisältö näyttää tältä. Mukaan mahtui tällä kertaa pari meikkituotetta, kaksi vartalonhoitotuotetta sekä kasvoille tarkoitettu puhdistava naamio. Ei ollenkaan hullumpi kokonaisuus, vaikkei tämä kyllä ihan vedä vertoja viiden edellisen luukun sisällölle. Monet ovat toivoneet enemmän meikkejä tähän kalenteriin ja nythän niitä oli jopa kaksi kappaletta, eli toivottavasti ihmiset ovat ilahtuneet niistä! Seuraavaksi taas tarkempi katsaus jokaiseen tuotteeseen:

Luukku 16. This Works Deep Sleep Body Cocoon.

Kuudestoista luukku piti sisällään 100 ml kokoisen vartalovoiteen, jota suositellaan käytettäväksi erityisesti iltaisin ennen nukkumaanmenoa. This Worksillähän on erilaisia tyynysuihkeita sun muita, joiden tulisi auttaa rauhoittumaan ja rentoutumaan ennen nukahtamista, mutta mulla on näiden tuotteiden kanssa yksi iso ongelma - niiden tuoksu tuntuu turhan usein olevan voimakkaasti laventelinen. Ja mähän en koe laventelia millään tavoin rauhoittavana tuoksuna, sillä inhoan sitä. Tämäkin voide sisältää laventeliöljyä, toki monien muiden ainesosien lisäksi, mutta veikkaan tuoksun olevan itselleni sen verran epämieluisa, etten lähde turhaan tätä edes avaamaan. Tämä lähtee siis eteenpäin!

Luukku 17. Omorovicza Silver Skin Saviour.

Seitsemännestoista luukku sisälsi 10 ml matkakoon rasvoittuvalle ja epäpuhtaalle iholle tarkoitettua kasvonaamiota. Naamio sisältää mm. niasiiniamidia sekä glykoli- ja salisyylihappoja, joiden tulisi puhdistaa iho ja ihohuokoset tehokkaasti samalla tasoittaen ihoa ja häivyttäen laajentuneita huokosia. En ehkä itse ole ihan tämän tuotteen kohderyhmää oman kuivan ihoni kanssa, mutta tykkään silloin tällöin kuitenkin käyttää myös puhdistavia naamioita. Tämä pakkaus oli kalenterissa hieman vuotanut, mutta onneksi se oli kääritty kuplamuoviin, jonka sisälle sa valunut naamio oli myös jäänyt eli mitään suurempaa sotkua ei päässyt syntymään. Tämä pääsee testiin viimeistään kesällä, sillä nyt ihoni on sen verran kuiva, etten viitsi naamiota korkata.

Luukku 18. Sleek MakeUP Hydrating Primer.

Kahdeksannestatoista luukusta tuli täysikokoinen Sleekin kosteuttava primer, joka oli ilmeisesti vaihtoehtoinen tuote brändin toisella mattaprimerille. Sleek on mulle itselleni tuttu oikeastaan vain highlighterien ja poskipunien osalta, joten näistä primereista mulla ei ole ennestään kokemusta. Vaikka mulla on kuiva iho, käytän yllättävän vähän kosteuttavia primereita, mutta eiköhän tälle käyttöä tule löytymään siitä huolimatta. Mulla on kuitenkin suurin osa nykyisistä primereista nimenomaan jotain muuta kuin kosteuttavia ja nyt talvella tällaisetkin ovat toki tarpeellisia. Katsotaan mitä pidän, jos ei toimi omalla iholla niin annan sitten eteenpäin!

Luukku 19. Anastasia Beverly Hills Lash Brag Volumizing Mascara.

Yhdeksästoista luukku sisälsi matkakokoisen ripsivärin ABH:lta. Monet mun lukijani varmasti tietävät, että ABH on yksi mun suosikkibrändeistäni mitä meikkeihin tulee, joten tästä ripsiväristä olin todella innoissani! Toisaalta mulla on se pienoinen "ongelma" ripsivärien kanssa, etten saa suurinta osaa toimimaan ripsissäni halutulla tavalla, mutta toivottavasti tämä toimisi hyvin. En aio tätä ihan heti korkata, sillä mulla on nyt jo riittävän monta ripsaria käytössä, mutta tämä oli joka tapauksessa todella kiva yllätys. Vielä kivempi olisi totta kai ollut saada tämä täysikokoisena, mutta kyllä tästä 5 ml ripsiväristäkin saa hyvin jo testattua sopiiko se itselle vai ei.

Luukku 20. Mio Clay Away Body Cleanser.

Kahdeskymmenes luukku piti sisällään 30 ml kokoisen suihkugeelin/naamion vartalolle. Tämän on ilmeisesti tarkoitus puhdistaa ja kirkastaa vartalon ihoa ja sitä voi käyttää joko suihkugeelin tavoin tai jättää naamion tapaan hetkeksi vaikuttamaan iholle. Tuote sopii erityisen hyvin esimerkiksi vartalon mahdollisten epäpuhtauksien ja finnien kanssa taisteleville, sillä se sisältää puhdistavaa savea. En ole koskaan aiemmin tainnut käyttää mitään vastaavaa tuotetta, mutta kuulostaa kiinnostavalta. Luulen että meillä tämä lähtee miehen testiin ja voihan se olla, että jossain vaiheessa kokeilen tätä itsekin.

Näistä luukuista olin eniten innoissani molemmista meikkituotteista sekä puhdistavasta kasvonaamiosta. Vartalovoiteen annan eteenpäin, sillä en usko pitäväni sen tuoksusta, mutta toivottavasti löydän jonkun, joka siitä pitää. Edelliset viisi luukkua olivat kokonaisuutena mulle mieluisammat, mutta mulla on vahva usko siihen, että kalenterin viimeisimmät luukut sisältävät jotain todella hyvää! Niistä lisää joulupäivänä.

Mitä mieltä olette sisällöstä? Entä oletteko saaneet itse omista kalentereistanne mielenkiintoisia tuotteita? :)

4 kommenttia:

  1. Näistä olisin ehdottomasti eniten ollut innoissani Anastasia Beverly Hillsin ripsarista! Tosi kiva tuote kalenteriin :) Mun on kans vaikea löytää toimivia ripsareita, mutta tykkään testata kaikkia erilaisia :D Muutenkin tää viisikko näyttää kiinnostavalta :) Omoroviczan naamio kuulostaa tosi hyvältä, mutta harmi että oli vuotanut. Onneksi ei kuitenkaan mennyt kokonaan hukkaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mikä siinä onkin, ettei niitä hyviä ripsivärejä meinaa millään löytyä, vaikka kuinka testailisi :D Mä kyllä myönnän olevani tosi vaativa ripsarini suhteen, kun mulle ei riitä, että siitä tulee vaan vähän väriä ripsiin. Esimerkiksi ripsari, jolla saa ihan kivan lopputuloksen, mutta jonka kanssa kestää mun makuuni turhan kauan sen lopputuloksen saamiseksi, ei pääse mulla jatkoon :D Tossa naamiossa oli purnukka tosiaan vaan vähän lähmäinen, ei onneksi mitään sen vakavampaa ollut sattunut :)

      Poista
  2. Primeri ja ripsari tosi kivat tuotteet, just vastaavia tästä kalenterista toivoisi kuka vain :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Veikkaan, että aika moni on sun kanssa samoilla linjoilla ja olihan noi munkin suosikkini tästä viisikosta<3

      Poista

Kiitos kommentista!