tiistai 15. joulukuuta 2020

Lookfantastic Joulukalenteri 2020 | Luukut 11-15

*Kalenteri saatu ilmaistuotteena Lookfantasticilta

Tänään availlaan Lookfantasticin Joulukalenterin luukut 11-15! Jouluun on enää vain reilu viikko aikaa, joten kalenterinkin availussa ollaan jo menty puolenvälin yli. Tähän mennessä kalenterin sisältö on pääasiassa ollut mulle todella mieluinen ja mitä äsken juuri vertasin tätä sisältöä kahden vuoden takaiseen kalenteriin, on tämä vuoden 2020 kalenteri ehdottomasti parempi. Toki luukkuja on vielä avaamatta, mutta en oikein jaksa uskoa, että mielipiteeni tämän asian suhteen enää muuttuu. Tämä on ihan loistava kalenteri henkilölle, joka haluaa joulukalenteristaan nimenomaan runsaasti erilaisia ihonhoitotuotteita! Mitä luukut 11-15 pitivät sitten sisällään?

Ensimmäinen ei-kosmetiikkatuote! Mä kuulun ehdottomasti siihen kastiin, joka toivoo saavansa kosmetiikkakalenterista nimenomaan kosmetiikkaa, mutten osannut olla pahoillani tuosta unimaskista, sillä mähän käytän sellaista aina, oli kesä tai talvi. Sen lisäksi luukuista tuli Elemiksen täysikokoinen kasvovoide, itseruskettava seerumi, huulipuna sekä C-vitamiiniseerumi. Ihan loistava setti, jonka ehdottomasti kruunaa tuo Elemiksen kasvovoide. Näistä ainoastaan tuo itseruskettava seerumi on sellainen, joka ei mulla itselläni pääse käyttöön, mutta muuten kaikki tuotteet vaikuttivat todella kiinnostavilta.

Luukku 11. Tan-Luxe Super Glow Hyaluronic Self-Tan Serum.

Yhdestoista luukku sisälsi pienen 10 ml kokoisen pullon itseruskettavaa seerumia, joka ilmeisesti sisältää myös hyaluronihappoa. Seerumia on tarkoitus lisätä suoraan kasvoille 4-12 tipan verran, hieroa ihoon ja saada sitä kautta rusketusta iholle. Mä olen monet kerrat yrittänyt käyttää erilaisia itseruskettavia tuotteita lopulta todeten aina, etten jaksa kovinkaan kauaa sellaisia käyttää. Tämä lähtee suoraan eteenpäin, sillä en usko, että saisin tätä otettua käyttöön itselläni, vaikka pieni päivetys tekisi ehkä ihan hyvääkin omalle kalpealle iholleni.

Luukku 12. Illamasqua Loaded Lip Polish sävyssä Vogue.

Kahdennesta toista luukusta paljastui meikkituote - Illamasquan huulipuna. Tuotekuvauksen mukaan tämä on kermainen nestemäinen huulipuna, joka jättää huulille kauniin kiillon ja tahmaamattoman lopputuloksen. Huulipuna onkin huulilla hyvin miellyttävän tuntuinen eikä se kuivahda mattaiseksi, kuten nestemäiset huulipunat yleensä. Sävy on kaunin vaaleanpunainen ja uskoisin tämän sopivan hyvin ihan jokaiseen vuodenaikaan, toki muun meikin värimaailmasta riippuen. Illamasqua on tuttu brändi LF:n joulukalentereissa ja tämä huulipuna oli ihan loistava lisä kalenteriin. Tykkään!

Luukku 13. Glov Eye Mask sävyssä Navy Blue.

Kolmastoista luukku sisälsi kalenterin ensimmäisen ei-kosmetiikkatuotteen, joka oli siis tämä Glovn unimaski. Tämä taisi aiheuttaa joidenkin kohdalla hieman närää ihan ymmärrettävästikin siitä syystä, että näistä kalentereista toivotaan nimenomaan kosmetiikkaa eikä tällaisia oheistuotteita. Mä en kuitenkaan itse osaa olla tästä yhtään harmissani, sillä käytän unimaskeja joka yö nukkuessani vuodenajasta ja valon määrästä riippumatta. Tämä pääsikin mulla heti käyttöön ja olen nyt parin yön ajan nukkunut onnellisesti tämä silmissäni. Mulle on ihan ok, jos kalenterista yksi tällainen ns. oheistuote tuleekin, kunhan koko kalenteri ei ole näitä puolillaan, mitä en usko tämän LF:n kalenterin kohdalla tapahtuvan.

Luukku 14. Elemis Pro-Collagen Oxygenating Night Cream.

Neljästoista luukku sisälsi täysikokoisen yövoiteen Elemikseltä ja tämä taitaa heittämällä olla tähän mennessä arvokkain kalenterista tullut tuote. Anti-age ominaisuuksilla varustettu voide lupaa ennaltaehkäistä ihon ikääntymistä sekä mm. parantaa sen elastisuutta. Elemiksen tuotteet ovat hyviä, mutta näistä ihon ikääntymisen ennaltaehkäisemisistä en osaa sanoa yhtään mitään tämän tai minkään muunkaan brändin voiteen kohdalla. Mulle riittää tällä hetkellä, että yövoide kosteuttaa ihoa riittävästi enkä siis lähtökohtaisesti koe vielä olevani tämän tuotteen parasta kohderyhmää. Todella kiva tämä oli kuitenkin saada ja kosteuttavat yövoiteet kelpaavat aina.

Luukku 15. ECooking Vitamin C Serum.

Viidennestätoista luukusta tuli 10 ml kokoinen C-vitamiiniseerumi, joka sisältää myös hyaluronihappoa. Seerumin tulisi kirkastaa ihoa samalla kosteuttaen sitä ja vähentäen ikääntymisen merkkejä. Tuotekuvauksen mukaan seerumi saattaa aiheuttaa levitysvaiheessa kasvoilla kihelmöintiä ja pistelyä, joten tätä ei suositella herkälle iholle. Oma ihonihan on aina ollut herkkä, joten kokeilen tätä ehdottomasti pienellä varauksella ja aluksi hyvin pienellä määrällä nähdäkseni mitä ihoni tästä sanoo. En missään nimessä aio käyttää tätä, jos tuote on iholleni liian voimakas, mutta muuten C-vitamiiniseerumit kiinnostavat hurjasti, eli sen puoleen haluaisin saada tämän omaan käyttöön. Katsotaan miten käy!

Itseruskettavaa seerumia lukuun ottamatta luukkujen sisällöt olivat mulle hyvin mieluisia. Toivon, ettei C-vitamiiniseerumi ole iholleni liian tujua ja saan senkin otettua käyttöön, muuten se lähtee eteenpäin. Kokonaisuutena sisältö on edelleenkin omasta mielestäni ollut tässä kalenterissa loistava ja odotan innolla, mitä seuraavat luukut sisältävät!

Mitä mieltä olette näistä tuotteista tai ei-kosmetiikkatuotteista kosmetiikkakalentereissa? :)

4 kommenttia:

  1. Tuo huulipuna oli todella kauniin sävyinen ja näistä tuotteista kiinnostavin :) Toisaalta myös tuo Elemiksen voide kuulostaa todella hyvältä! Olen heiltä kokeillut yhtä toista kasvovoidetta, joka oli aivan huippu :)

    Sen sijaan unimaski ja tuo c-vitamiiniseerumi eivät olisi olleet mua varten. Mulla on ennestään yksi kasvonaamio e-cookingilta ja siinä varoiteltiin kans hirveästi siitä, että ihoa voi kuumottaa ja kihelmöidä, niin en ole sitäkään uskaltanut testata :D Unimaskeja en osaa juurikaan käyttää, niin olisi varmaan itselläni lähtenyt eteenpäin.

    Yleisesti ottaen mulle on ihan ok, jos kalentereista tulee jotain siihen sopivia oheistuotteita, kuten hiuspantoja kasvojen pesua varten, meikinpoistoliinoja tai vaikka jotain kynsienkoristeluvälineitä. Mutta esimerkiksi pesusienet, kynsiviilat ja ripsientaivuttimet ovat mun mielestä todella tylsiä. Samoin esimerkiksi tarrat, pakettikortit ja lahjanarut ym mitä sain parin vuoden takaisesta Essencen kalenterista olivat aika tylsiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se sävy oli todella kaunis! Ihana arkipuna<3 Oho, onkohan Ecookingilla siis enemmänkin noita tuotteita, jotka ei herkälle iholle sovellu tai niitä ei suositella :o Brändi on mulle tosi vieras, vaikka kiinnostava onkin, enkä oo tainnut testata heiltä aiemmin kuin jalkavoidetta. Täytyy olla tosiaan siis varovainen ton seerumin kanssa, en todellakaan halua mitään reaktioita omalle iholle, vaikka toki sellaisen voi saada mistä tuotteesta tahansa :D

      Mulle tulee noista ripsientaivuttimista mieleen TBS:n joulukalenterit, kun oon vissiin kaikista ostamistani saanut sellaiset :D Mutta mulla ei toisaalta oo koskaan ollut sitä kalleinta kalenteria ja noi oheistuotteethan monesti kuuluu just edullisempiin kalentereihin. Tai tällainen olo mulla ainakin on ollut. Tollaset pakettikortit sun muut ei mun mielestä kuulu ollenkaan kosmetiikkakalenteriin, en todellakaan itsekään haluaisi sellaisia saada!

      Poista
  2. Minusta nämä ihan ok tuotteet. Ruskettavaa/päivittävää seerumia voisin kokeilla mieluusti, se olisi varmasti mulle sopiva, koska unohdan usein päivittää ihoa ja olen kalpea kuin lakana useimmiten :D Itse nukuin myös monta vuotta tuollainen unimaski päässä kun valot häiritsi. Todennäköisesti nykyisessä asunnossa tulisi tuolle kesällä tarvetta, varmaan pitääkin ihan sellainen taas ostaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha täällä toinen lakana :D Erona vaan se, ettei mua jaksa enää edes tää oma kalpeus kiinnostaa vaan näillä mennään! Toi seerumi voisi kyllä sulle olla hyvä :) Unimaski on mulle oikeestaan ihan tottumiskysymys, vaikka kesällä sille toki on ihan oikeetakin tarvetta. Jotenkin mun on vaikea nukahtaa, jos se ei ole kasvoilla, kun siihen on niin tottunut ja sen takia käytän sitä myös nyt talvella, vaikka on pimeää :)

      Poista

Kiitos kommentista!