maanantai 6. elokuuta 2018

Lip Monthly - Heinäkuu 2018


Heinäkuun Lip Monthly saapui mulle poikkeuksellisesti jo heinäkuussa, sillä yleensähän nämä pussukat pääsevät Suomeen asti vasta seuraavan kuun puolella. No parempi näin, sillä johan tätä oli odotettukin! Muistatteko vielä, kuinka sain toukokuun pussukan kahteen kertaan parin viikon välein toisistaan, vaikka maksoin kuitenkin vain yhdestä? Nyt mietin tulenko saamaan tämän heinäkuunkin pussukan kahteen kertaan, sillä olen saanut sähköpostiini kaksi eri toimitusvahvistusta tästä pussukasta, vaikka edelleenkään en ole maksanut kuin yhdestä pussukasta. Mielenkiinnolla jään odottelemaan, tupsahtaako parin viikon sisään postilaatikosta toinenkin Lip Monthly vai lähtikö toinen toimitusvahvistus mulle vahingossa!


Tässä kuitenkin heinäkuun Lip Monthlyn sisältö. Tuttuun tapaan neljä huulimeikkituotetta, joiden joukosta löytyy kolme huulipunaa ja yksi huultenrajauskynä. Kaikki tuotteet tai vähintään sävyt olivat mulle uusia, mistä iso plussa! Sävyjen puolesta pussukka ei ehkä ihan ollut suosikkini, mutta siitä lisää tuonnempana jokaisen tuotteen esittelyn kohdalla. Joukkoon mahtui myös yksi mulle uusi brändi, mistä olin enemmän kuin innoissani.


Bellápierre Cosmeticsin Gel Lip Liner tuli sävyssä Nude. Tämä huultenrajauskynä on nimensä mukaisesti sävyltään vaaleanpunertava nude eikä mulla tällaista sävyä entuudestaan löytynytkään. Rajauskynä liukuu huulia pitkin helposti ja väri tarttuu huulille vaivattomasti. Kaikkein kermaisin kynä tämä ei ole, mutta pigmenttiä riittää omaan makuuni tarpeeksi. Kiva tuote ja ehdottomasti tämän pussukan parhaimmistoa! Mä oon tosi huono ostamaan itse itselleni uusia huultenrajauskyniä, mutta varsinkin juuri Lip Monthly on kartuttanut mun huultenrajauskynäkokoelmaani melkoisesti ja tämäkin yksilö oli enemmän kuin tervetullut osaksi kokoelmaani.
Hinta: noin $18,00.


Seuraavaksi esittelyyn pääsee Estate Cosmeticsin Wet Matte Liquid Lipstick, jonka sain sävyssä Lolly. Brändi oli mulle entuudestaan tuntematon, mutta nestemäiset huulipunat kiinnostavat aina ja tämä oli sävyltään tosi kiva - lämmin ja rusehtavan punainen. Puna levittyi huulille tosi näppärästi ja nopeasti eikä ollut millään muotoa paakkuisen oloinen. Hetken kuluttua se kuivui täysin mataksi, mutta ei missään vaiheessa kuivattanut huulia kovinkaan pahasti. Huulituntuma oli siis nestemäiseksi huulipunaksi oikeastaan todella miellyttävä! Poispesemisessä oli omat haasteensa, mutta helpommin tämä huulilta pois lähti kuin monet muut nestemäiset huulipunat. Sävy on ehdottomasti enemmän syksyyn kuin kesään sopiva, joten täytyy muistaa ottaa tämä käyttöön silloin uudemman kerran, mutta pidin tuotteesta ja olisin voinut kuvitella sen olevan paljon arvokkaampi.
Hinta: noin $10,00.


Lip Monthly Lip Crayon tuli mulle sävyssä 02 ja tämä oli alusta asti pienoinen pettymys. Pääsin jo viime kuun puolella tutustumaan Lip Monthlyn omaan huulipunaan ja olin siitä ihan superinnoissani. Tästäkin varmasti olisin ollut, mikäli tämän sävy ei olisi ollut käytännössä hyvin pitkälti täysin sama kuin siinä viime kuussa saamassani huulipunassa! Oranssihtavan ruskea sävy on tämäkin, mutta tämä huulipunakynä on selkeästi läpikuultavampaa kuin aiemmin saamani huulipuna. Jotain eroa siis näissäkin on, mutta toisaalta ero ei huulilla ole kovinkaan suuri. Tämä huulipuna tuntuu huulilla miellyttävän kermaiselta eikä se kuivata niitä lainkaan. Pysyvyys ei ole parhaimmasta päästä, mutta huulipunaa on toisaalta hyvin helppo lisätä päivän aikana. Sävy onkin ainut syy, miksen tästä tuotteesta jaksanut innostua oikeastaan yhtään.
Hinta: noin $16,00.


Viimeisenä vielä Be a Bombshell Lipstick, joka tuli sävyssä Charmed. Mulla on aiemmin ollut saman brändin mattahuulipuna, joten oli hauska päästä testaamaan tätä kermaisempaa versiota. Charmed on sävyltään sitä samaa oranssinpunaista ruskeaa, mitä edellinen Lip Monthlyn huulipunakynäkin ja olisin toivonut saavani tämänkin huulipunan jossain toisessa sävyssä. No, aina ei voi voittaa ja ainakin löytyy huulipunakavereita lämpimän sävyiselle silmämeikille syksyn tullessa! Tämä huulipuna on koostumukseltaan meillyttävän kermainen, se liukuu huulille kauniisti ja sävy on intensiivinen. Aiemmin saamastani mattaversiostakin pidän, mutta tämä on itselleni hitusen miellyttävämpi. Sävy kun olisi ollut toinen niin olisin ollut enemmän kuin iloinen tästä, mutta eiköhän tämäkin syksyn tultua käyttöön pääse.
Hinta: noin $8,00.


Loppuun vielä swatchit vasemmalta oikealle: Bellápierre Cosmetics huultenrajauskynä, Estate Cosmetics nestemäinen huulipuna, Lip Monthly huulipunakynä ja Be a Bombshell huulipuna. Tämänkertaisen pussukan kokonaisarvo oli noin $52,00 mikä on ihan hyvin siihen nähden, että maksan tästä tosiaan kuukaudessa noin 11 euron verran. Heinäkuun pussukka ei ollut suosikkini, mutta näiden yllätyspussukoiden kanssa tulee väistämättäkin välillä pienoisia pettymyksiä. En tätä varsinaisesti pettymykseksi kuvailisi, mutta tiettyjen tuotteiden sävyt eivät olleet niin mieluisia mulle.

Miltä heinäkuun Lip Monthly näyttää, onko joukossa kiinnostavia tuotteita? :)

18 kommenttia:

  1. Mua itseä ei kiinnosta rusehtavat, eikä oranssit sävyt, joten tällä kertaa ei olisi ihan mun makuinen pussukka. Tosin laatu vaikuttaa ihan kivalta ja pussukka sinänsä monipuoliselta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tossa tapauksessa tässä ei pahemmin olisi sulle kyllä ollut mitään kivaa! Pussukat on nykyään olleet tosi hyviä eikä mulla oo onneksi enää ollut näiden kanssa edes mitään ongelmia :)

      Poista
  2. Vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta pussilta! Oon kyllä vähän uusien huulijuttujen tarpeessa, että varmaan kohta tilaan tämän testiin. Pitää vain valita jokin määräaikainen alkuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uudet huulimeikit kyllä piristää aina! Ja onhan se kiva saada joka kuukausi pieni yllätyspussukka uusia huulimeikkejä<3

      Poista
  3. Alkoi naurattamaan, kun tuomitsen tän aina siksi, että tässä on niin outoja sävyjä mun makuun nudeja ja marjaisia tai violettejä. Tässä kuussa ihan kuin itse olisin noi sävyt valinnut, joten kiinnostavia kaikki. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah noniin kerrankin sävyjä, jotka sua miellyttää! Niin niitä makuja vaan on erilaisia :) Musta tuntuu, että Lip Monthlysta tulee tosi usein vähän outoja sävyjä eikä pahemmin sellasia ihan perinteisiä!

      Poista
  4. Sävyt sopivat ainakin syksyyn ja ainakin itse tulee käytettyä juuri tuollaisia värejä silloin! Oon muuten kans todella huono ostamaan huultenrajauskyniä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on kyllä hurjan syksyisiä, mutta täähän oli vasta heinäkuun pussukka :D Olisin ehkä toivonut näitä sävyjä vasta sitten oikeesti syksymmällä :) Heh, kiva kuulla etten oo ainut! Jotenkin mulla on sellanen olo, ettei ne oo ihan pakollisia enkä sen takia halua laittaa niihin rahaa, vaikka tottahan se on, että se rajaus on monien huulipunien kanssa lähes välttämätön, jos haluaa lopputuloksen säilyvän kauniina mahdollisimman pitkään :)

      Poista
  5. Syksyisiä sävyjä, itse olisin ollut innoissani nudeista :) oranssit ei ole mun juttu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oranssihtavat huulipunat jakaa mielipiteitä varmasti voimakkaasti. Mulla ne menee syksyllä tosi kivasti, mutta ei ehkä ihan näin kesällä vielä :)

      Poista
  6. Mun mielestä ihania loppukesään ja syksyyn sopivia sävyjä tässä :) Elokuu toki kesäkuukausi mutta joka puolella alkaa vilkkua sana syksy joten kyllä sitä hieman alkaa odottelemaan, en kuitenkaan halua kesän olevan ohi :') Todella hyvä pussukka joka tapauksessa tämä, kaikki sävyt oli mun mieleeni ja pääsisi ehdottomasti käyttöönkin! Kuvailusi mukaan tuo Estaten puna vaikuttais aika täydelliseltä nestemäiseltä mattahuulipunalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, oon samaa mieltä! Joo elokuu on kesäkuukausi ja se mua hieman ärsytti, kun tää oli kuitenkin heinäkuun pussukka ja heinäkuu nyt ainakin on niin kesäkuukausi kuin olla voi :D Toi Estaten puna oli tosi positiivinen yllätys :) Sävy voisi olla vähän kivempi, mutta muuten tossa on koostumus ja kaikki muu kyllä just eikä melkeen mun makuuni<3

      Poista
  7. Mun mielestä melko samankaltaisia sävyjä :) Neutraaleja, just tuollaisia sävyjä voi käyttää hyvin vaikka töissä. Toki ois ollut kiva, kun olisi ollut yksi räväkämpikin sävy ;) Mutta nuo sopivat hyvin syksyyn!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin munkin mielestä, vaihtelua olisin kaivannut! Se on hassua, miten nää pussukat on välillä täynnä tosi räväköitä sävyjä ja välillä sitten taas selkeesti neutraalimpaa. Semmonen sekoitus olis aika passeli :)

      Poista
  8. Tykkäsin eniten tuosta huultenrajauskynästä sekä nestemäisestä huulipunasta! :) Itse en oikein osaa käyttää tuollaisia oranssiin taittavia punia, vaikka joidenkin huulilla ne näyttävätkin todella hyvältä :) Harmi tosiaan, että tuossa Lip Monthlyn omassa punassa oli lähes sama sävy, mikä tuli jo aiemmin! :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne kaksi oli munkin suosikkeja<3 Mulle ne sopii ihan kivasti syksyisin jonkun lämpimänsävyisen silmämeikin kanssa, mutta ei ne mun suosikkeja silti ole. Nyt tota samaa sävymaailmaa löytyy ehkä jo vähän liiankin paljon omista kokoelmista :D Joo olis ollut hauska saada tosta joku toinen sävy, kun niitä kuitenkin oli liikkeellä, mutta aina ei voi voittaa :)

      Poista
  9. Ihan kivan oloisia punia, vaikka aikalailla saman sävyisiä :) Ehkä vähän tylsähkö pussi, mutta kyllä mullakin olisi nuo kaikki päässeet käyttöön :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tylsähköksi mäkin tätä kuvailisin! Sävyt on vähän turhan samanlaisia, olisin kaivannut enemmän vaihtelua niihin :) Mutta ei tää huono missään nimessä ollut!

      Poista

Kiitos kommentista!