torstai 14. maaliskuuta 2019

Paul Mitchell Super Skinny Serum

*Affiliate- eli mainoslinkki


Tiedättekö sen tunteen, kun löydätte jonkin kosmetiikkatuotteen, josta tiedätte jo heti ensimmäisten käyttökertojen aikana että siitä ette tule koskaan luopumaan? Näin kävi mulle kesällä 2016, kun testasin ensimmäisen kerran Paul Mitchellin Super Skinny Serumia*. Tämä hiusseerumi on siitä lähtien kulkenut mun matkassani ja vaikka olen muitakin hiusseerumeita ja -öljyjä testannut, vielä ei ole löytynyt  Super Skinny Serumin voittanutta.


Super Skinny Serum* on hiusten pörröisyyttä vähentävä ja pintaa silottava seerumi. Seerumi sisältää silikoneja, joiden on tarkoitus sulkea hiussuomuja, jolloin hiukset myös pysyvät sileinä seuraavaan pesuun asti. Silikonit antavat hiuksille myös kiiltoa ja tiivistävät niiden rakennetta. Seerumin tulisi lisäksi kosteuttaa hiusta sekä lyhentää sen kuivumisaikaa. Kuivumisajan lyheneminen ei ole mulle oleellinen asia, mutta se silottava vaikutus on ehdottomasti se, jota seerumeilta kaipaan. Ja siinä tämä onnistuu tosiaan paremmin kuin mikään muu koskaan käyttämäni hiusseerumi tai -öljy! Öljyt tekevät monesti hiuksista hieman lähmäisen tuntuiset, jos sitä erehtyy laittamaan hitusenkin liikaa, mutta tämä seerumi ei ole sellaista tunnetta saanut mun hiuksiini kertaakaan.


Super Skinny Serumia myydään useammassakin koossa - 25 ml matkakoossa sekä suuremmissa 150 ja 250 ml pakkauksissa. Itse olen suosinut näitä 150 ml kokoja ja yksi pullo kestää mulla suunnilleen vuoden ajan. Yksi tai kaksi painallusta riittää mulle hyvin eli tämä on todella riittoisaa tavaraa. Pesen hiukseni pääsääntöisesti joka toinen päivä ja käytän tätä pyyhekuivien latvojen silottamiseen. Sillon tällöin levitän tätä hieman myös hiusten pituuksiin, mutta pääasiassa käytän tätä pelkästään latvoille.  Hiukset ovat kuivuttuaan todella pehmeät ja sileät eikä karkeasta tai huonokuntoisesta latvasta ole tietoakaan. Toki tiedän, ettei tämä seerumi niitä vaurioita hiuksissa korjaa, mutta koska mulla saattaa hiustenleikkuuväli venyä välillä vähän turhan pitkäksi, saa tämä seerumi hiukset edes näyttämään paremmilta. Käytän tätä kyllä ihan riippumatta siitä millaisessa kunnossa latvani ovat enkä tosiaan enää osaisi olla ilman. Tämä on ehdottomasti yksi harvoista hiustuotteista, joiden voin sanoa olevan mulle holy grail asemassa.


Super Skinny Serumia myyvät verkkokaupoista mm. Cocopanda* sekä eleven*. Kivijalkamyymälöistä tätä myy esimerkiksi Sokos. Seerumin hinta vaihtelee melko paljon ostopaikasta riippuen, hintaero voi olla useitakin euroja ja itse olen viimeisimmän Super Skinny Serumini ostanut nimenomaan Cocopandasta.

Onko Super Skinny Serum tuttu? Käytättekö jotain silottavia tuotteita latvoihin tai hiuksiin muuten? :)

14 kommenttia:

  1. Mäkin käytin tätä aikoinaan monta vuotta putkeen ja oli yksi luottotuotteista :) Nyt viime vuosina tuote on unohtunut, kun oon enemmän hieronut hiuksiin öljyjä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käytin taas öljyjä ennen kuin löysin tän! Nyt oon niin hurahtanut tähän ja ylipäänsä seerumeihin, että ne öljyt on jääneet aika pitkälti käyttämättä.

      Poista
  2. Mulla on nyt semmonen vastaava siloittava tolta balmainilta, se on joku silk parfume että saa nähdä toimiiko se. ostin sen vastikään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi en malta odottaa, että kerrot miten se toimii! Toivottavasti saadaan siitä siis lukea jossain vaiheessa sun blogista ;)

      Poista
  3. Itse rakastan kyseistä tuotetta. :D millään en oo saanu niin sileitä hiuksia kun tolla ja vaalennettu hius kuivuu nopeammin kun tuota käyttää. Siis niin ihana tuote. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon täysin samaa mieltä<3 Tää on ollut omille hiuksille ihan täydellinen tuote enkä hevillä tästä luopuisi :D

      Poista
  4. Siis kuulostaa todella lupaavalta tuotteelta ja tuli ehkä hyvään aikaankin. Mä kriiseilen kovasti mun hiuksista koska ne ovat niin pörröiset ja huonokuntoiset. Eilen ahdistuin kun ennen oon rakastanut mun hiuksia, mutta en enää pitkään aikaan kun tuntuu että ne ovat menneet huonoon kuntoon, huonompaan kuin ennen, vaikka oon pidentänyt pesuväliä, käynyt kampaajalla pari kertaa vuodessa värjäten ihan todella miedoilla aineilla. Ne vaan ovat menneet todella huonoon kuntoon ja ohentuneet varmaan puolella ja mä en käsitä että miksi, kun oon periaatteessa antanut niille vähemmän mitään käsittelyjä mitkä niitä tekisi huonommaksi! :D Tänään on kampaaja, ihan varmana lyhenee ja reilusti, koska tää hamppukasa, mä vihaan sitä. Unelmoin pitkistä ja paksuista hiuksista, mutta paksuus on tosiaan kaukana ja kunto mennyt vuodessa ihan hirveeksi.

    No mutta aiheeseen.. Mä todennäköisesti tuun kokeilemaan tätä tuotetta, ensi kerralla kun teen tilauksen Cocopandalta, niin tää lähtee ehdottomasti testiin! :D Hirvee stoori tuli, pakko oli purkaa kun tässä nyt oli tuote mikä ehkä hivenen auttaisi :') Hauskaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääh tosi tylsää, että sun hiukset on menneet huonoon kuntoon, vaikka oot yrittänyt olla niille paljon hellävaraisempi :/ Mulla aina kampaaja ihmettelee, että miten mun hiukset voi kaiken värjäysrumban jälkeen olla näinkin pitkät ja hyväkuntoiset, mutta viikko sitten napsaistiin näistäkin joku 6-7 cm pois. Ja tuli kyllä tarpeeseen se! Sun instasta näinkin, että hiukset taisi lyhentyä sulla nyt ihan reilusti, mutta lopputulos oli hurjan upea<3 Ja josko se hius nyt jaksaisi taas kasvaa vahvempana ja parempikuntoisena :)

      Cocopandalta tätä saa lähes aina alennettuun hintaan, joten kannattaa ehdottomasti pitää tää mielessä kun tilausta lähdet seuraavaksi sinne tekeemään<3 Mulla tää ainakin huijaa ne latvat kauniimman näköisiksi ja tuntuisiksi :) Samoin sulle ihana<3

      Poista
  5. Oon ite tykännyt käyttää just hiusöljyi, mutta tää on ollu ostoslistalla pitkään kun oot kehunut tätä niin paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öljyt ei toimi mun hiuksissa nykyään enää yhtä hyvin kuin tää seerumi, tai voi olla että toimiskin, mutta oon vaan niin ihastunut tähän<3 :D Suosittelen kokeilemaan tätä, uskon että voisit tykätä tästä :)

      Poista
  6. I know, itsekään en tuota enää pois vaihtaisi! Seerumia tulee tosiaan käytettyä aina hiustenpesun jälkeen kosteisiin hiuksiin, ja uskoisin että sen ansiosta myös hiusteni kunto on pysynyt tavallista parempana :) Plussaa tosiaan siitä, että sitä inhottavaa lähmäisyyden tunnetta ei tuosta tule! Ihan luottotuote <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä niin superhyvä tuote<3 Mulle just se, ettei tää tee lainkaan lähmäistä tunnetta on tosi tärkeä ominaisuus. Liian usein jotkut vastaavat tuotteet saa hiukset näyttämään likaisilta ja rasvaisilta + tuntumaan inhottavilta, jos niitä laittaa hitusenkin liikaa. Ei kai tätäkään pullotolkulla kannata kerralla päähän laittaa, mutta övereitä en oo koskaan vielä saanut tän kanssa vedettyä :D

      Poista
  7. Mun on pitänyt ostaa tää testiin jo ties miten pitkään, mutta aina se vain jotenkin unohtuu :D Tän postauksen jälkeen pitää ehdottomasti siirtää tää ostoslistan kärkeen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä suosittelen kyllä niin lämpimästi tätä! Mulla on tällä hetkellä toinenkin tosi hyvä seerumi NOAH:lta, mutta tää on paremmin saatavilla ja hitusen sitä parempi :) Mä en voisi elää ilman näitä seerumeita, mun hiukset rakastaa näitä<3

      Poista

Kiitos kommentista!