tiistai 10. syyskuuta 2019

Bette Box | Syyskuu 2019


Syyskuun Bette Boxia odottelin hieman ehkä pelonsekaisin tuntein, sillä edellinen elokuun Bette ei oikein ollut mulle mieluinen. Toivoin, että kesäbettejen jälkeen puhaltaisi taas uudet tuulet boksien sisällön suhteen ja odotuksen sen takia tälle syyskuun boksille olivat kovat. Mähän sain tämän boksin itselleni ilmaiseksi pisteillä eli omaa rahaa mulla ei tähän mennyt. Oon kuitenkin jo jonkin aikaa miettinyt omaa kohtaloani Betten tilaajana, sillä boksit eivät taas viime aikoina ole olleet ihan sitä, mistä haluaisin välttämättä maksaa 16 euroa kuukaudessa. Jotenkin boksista luopuminen tuntuu kuitenkin samaan aikaan myös vaikealta ja lopulta päädyn aina vaan katsomaan taas yhden kuukauden eteenpäin. Miltä syyskuun boksi sitten näytti?


Sisältö oli jokseenkin sekavan oloinen, sillä boksista paljastui taas melkoinen kasa erilaisia näytteitä. Niiden joukosta löytyi kuitenkin myös todella kiinnostavia tuotteita! Ensisilmäyksellä syyskuun boksi oli huomattavasti elokuun boksia parempi eli ainakin siinä oltiin tällä kertaa onnistuttu. Tämä siis mun näkemykseni mukaan, sillä totta kai ymmärrän sen, että vaikka mä en elokuun boksista pitänyt, oli se varmasti monille mieluinen. Mutta pidemmittä puheitta tehdään seuraavaksi taas tarkempi katsaus jokaiseen boksin tuotteeseen:


Dermosilin Rise and Shine Mascaraa kuvaillaan tuuheuttavaksi ripsiväriksi, joka tekee ripsistä myös kaarevat. Tuotekuvauksen mukaan ripsiväri on kerrostettavissa ja lopputulos on intensiivisen musta. Mä testasin tätä heti alaripsilleni eikä ainakaan tämä testikerta saanut mua vakuuttuneeksi. Väri tarttui ripsiin sinänsä ihan hyvin, mutta erotteli ne omaan makuuni vähän turhankin hyvin. Mähän siis en halua ripsiini sellaista sadan ripsen kauniisti eroteltua viuhkaa, sillä omissa silmissäni se ei ole riittävän näyttävän näköistä. Mun ripsiäni ei myöskään yksikään ripsiväri kaarra kuin korkeintaan alaspäin, joten ripsientaivuttimiin joudun turvautumaan tämänkin kanssa, kunhan pääsen tätä kunnolla testaamaan myös yläripsiini. Pelkään, että tämä ei tule mulla toimimaan, mutta mahdollisuuden haluan tälle toki antaa.
Hinta: noin 9,80 €.


Boksin toinen täysikokoinen meikkituote oli tämä uudistunut Lumene Blur 16H Longwear Foundation, joka tuli mulle sävyssä 0 Light Ivory/Valon Hehkua. Mä en ole koskaan päässyt Lumenen meikkivoiteiden makuun, sitä ihanaa CC-voidetta lukuun ottamatta, mutta kieltämättä tämä ihohuokosia ja muita ihon virheitä blurraava meikkivoide on mua kiinnostanut. Lopputuloksen tulisi olla puolimatta ja kestää kasvoilla aina 16 tunnin ajan. Tämä lähtee ehdottomasti testiin ja toivon, että sävy on itselleni sopiva!
Hinta: noin 16,90 €/30 ml.


Bio2You Face, Body, Hair Oil All In One on useaa eri öljyä sisältävä tuote, joka on tarkoitettu niin kasvoille, vartalolle kuin hiuksillekin. Tuote sisältää mm. tyrni-, oliivi-, argan- ja jojobaöljyjä, ja sen on tarkoitus kosteuttaa tehokkaasti niin hiuksia kuin ihoakin. Tuoksu tässä oli aivan ihana! Hieman makeahko ja itselleni hurjan mieluinen, varsinkin kun ehdin hetken jo pelätä, että tuoksu olisi yrittisen voimakas, kuten joissain öljysekoituksissa on. Bio2You on muutenkin itselleni todella mieluinen brändi ja mulla odottelee muutama muukin brändin tuote testaamista, eli tämä oli todella kiva saada boksista. Toivon, että saan käytettyä tämän kasvoöljynä, mutta katsotaan mihin tämä parhaiten soveltuu. Boksista tuli 50 ml koko.
Hinta: noin 22,00 €/100 ml.


Pitkäaikaistilaajille tuli 15 ml kokoinen tuubi Yon-Ka HYDRA N°1 CREME:sta. Tämä on kasvovoide, joka sisältää mm. hyaluronihappoa, aloe veraa sekä savanniruohoa. Voiteen tulisi kosteuttaa kasvojen ihoa tehokkaasti ja imeytyä myös nopeasti, jolloin tuote toimisi hyvin myös meikin alla. Brändi oli itselleni ihan vieras ja ensimmäinen ajatukseni olikin, että plaah mikä tylsä pienikokoinen voide. Mutta luettuani tuotekuvauksen kiinnostukseni heräsi, sillä uskoisin tämän olevan todella hyvä omalle kuivalle iholleni! Mielenkiinnolla odotan mitä tästä pidän, mutta ihan vielä en tätä aio avata, sillä mulla on taas kerran ihan liikaa kasvovoiteita avattuna. Hinta tässä ainakin on sen verran kova, että voisi kuvitella voiteen olevan laadukasta.
Hinta: noin 59,00 €/50 ml.


Boksista tuli myös toinen kasvovoide - Ziaja Acai Berry Day Cream 10 ml koossa. Vaihtoehtoisena tuotteena osa sai Ziajan Jasmiinisarjan voiteen. Itselleni tämä Acai Berry -sarjan kasvovoide on tuttu jo entuudestaan ja tämä onkin yksi suosikkivoiteistani Ziajalta. Ihanaa siis saada taas pieni koko tästä käyttöön! Voiteen tulisi auttaa ehkäisemään iholla ilmansaasteiden haittavaikutuksia ja ikääntymisen ensimerkkejä. Lisäksi se myös kiinteyttää ihoa tehden siitä kuulaan näköisen. Mulla tämä toimii parhaiten päivävoiteena, sillä tämä on melko kevyttä ja nopeasti imeytyvää. Vähän ehkä ihmetyttää, että boksiin oltiin laitettu kaksi kasvovoidetta, mutta onneksi molemmat ovat sentään itseäni kiinnostavia.
Hinta: noin 9,90 €/50 ml.


Lopuksi vielä kaikki boksin extra- ja näytetuotteet. Joukkoon mahtui Kenzon tuoksunäyte, Jordanin hammastahna, Formula 10.0.6 mustapäälappu, teetä sekä proteiinipatukka. Luojan kiitos hammastahnaa ei oltu listattu varsinaiseksi tuotteeksi, sillä mulle on jäänyt varmaan ikuiset traumat niiltä ajoilta, kun hammastahnaa tuli näistä bokseista tyyliin joka toinen kuukausi.

Boksin kokonaisarvo oli tässä kuussa noin 58,00 € eli melko paljon enemmän kuin mihin tässä on taas lähiaikoina totuttu. Sisältö oli mulle itselleni mieluinen ja parannus elokuun boksiin oli huikea! Tällä hetkellä fiilikset boksin tilaamisen suhteen ovat taas astetta positiivisemmat ja lokakuun boksin ainakin aion vielä katsoa.

Mitä mieltä te olette syyskuun boksista? :) 

14 kommenttia:

  1. Ihan kiva, ei missään nimessä Betten parhaimmistoa muttei pahimmasta päästäkään.
    Lumene, Bio2you ja Yonka ehdottomasti kivoimpia, näytteitä ehkä jopa turhan paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näytteitä oli munkin makuun vähän liikaa, varsinkin kun aluksi ne oikeesti vei niin paljon "tilaa" tosta boksista tai katse kiinnittyi ensimmäisenä just johonkin hammastahnaan ja tuoksunäytteeseen. Onneksi muukin sisältö oli kuitenkin runsas!

      Poista
  2. Mä en tiedä kärsinkö niin suuresta boksi ähkystä vai mikä on, mutta mun mielestä tässä boksissa ei ollut oikein mitään kiinnostavaa. Dermosilin meikit ei mun mielestyä yleensä ikinä toimi käytännössä vaikka heidän suihkutuotteet hyviä onkin. Ja onkohan tuo Lumenen blur se sama vanha missä pakkaus vain muuttunut vai onko tämä joku uus tuote hmm?
    Ehkä kiinnostavin tuote tässä boksissa oli tuo bio2you öljy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään myös ehdottomasti enemmän Dermosilin suihkutuotteista kuin meikeistä! Tosin en oo niitä meikkejä hirveesti testannutkaan, muuten kuin just boksien kautta tulleita tuotteita. Ilmeisesti toi Blur on joku vähän uudisteltu/paranneltu versio siitä vanhasta :) Bio2Youn öljy oli munkin mielestä ehdottomasti yksi kiinnostavimpia tuotteita!

      Poista
  3. Mä oon tykänny Dermosilin "38-ripsareista" eli lämpimällä vedellä poistettavista. Ihan ekoilla kerroilla massa ei oo parhaimmillaan, mut loppua kohti vaan paranee! Minäkään en käytännössä koskaan saa millään ripsivärillä mainosten ripsiviuhkaa, jossa jokainen ripsi on eroteltu ja sitä tulosta ei tosiaan näillä Dermosilin ripsareillakaan saa. Suosittelisin siis, että palaat ripsariin vaikka parin viikon päästä uudelleen avaamisesta. :D Massa paranee! Toki en juuri tuota Rise and shine - ripsaria oo käyttäny, niin en voi mennä takuuseen tästä. :D Lumenen Blurrista kokeilin Pirkka-lehden välissä tulleen näytteen ja ei, se ei edelleenkään sovi minulle. Hyvä boksin sisältö tuota Lumenea lukuun ottamatta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en siis edes halua sitä eroteltua ripsiviuhkaa, nimenomaan päinvastoin eli sen puoleen ihan hyvä, jos nää ei sitä tee :D Eilen vaan alaripsiin kokeillessa se väri vaan nimenomaan näytti tarttuvan ripsiin erotellen ne kaikki oikein kauniisti, mutta yläripsissä en oo tätä kokeillut. Kokeilen ehdottomasti tätä uudemman kerran, toivottavasti saan ripsivärin toimimaan! Harmi ettei Lumenen meikkivoide sovi sulle, mielenkiinnolla odotan miten se mulla itselläni toimii vai toimiiko ollenkaan :)

      Poista
  4. Oli kyllä tässä kuussa loppujen lopuksi ihan kivoja tuotteita. Mulle tuli just samat. Öljyn käytän hiuksiin ja meikit jää oottelee avaamattomien joukkoon. Tosin mietityttää kun (tyhmtylsässä) hammastahnassa oli päiväyksenä 20190101 että täh onko se menny jo päiväykseltä vai lukisko tuubissa muka pelkkä tekopäivä... onko samaa nro tuubin saumassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on sama numero näköjään kuin sulla. Mä en osaa yhtään sanoa voiko tossa tosiaan lukea vain se tekopäivä vai onko ainut päiväys automaattisesti vanhenemispäivä. Pitäisi päästä katsomaan jotain toista Jordanin hammastahnaa, mun Pepsodenteissa ei ollut samalla tavalla päiväystä kirjattuna :D Toivottavasti toi on tekopäivä!

      Poista
  5. Tää kuukausi oli mun mielestä tosi hyvä :) Etenkin tuohon viime kuun boksiin verrattuna :D Tuota Yon-Kan voidetta multa löytyy tuollainen samanlainen pikkutuubi, mutta sitä olen kans säästellyt talveksi, kun kuulosti niin hyvältä ja kosteuttavalta :D Meikkivoide vaikutti ainakin mulle hyvältä sävyltä. Toivotaan että myös sulle sopii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo talvea varten mäkin aattelin ton säästää! Voide kuulostaa ihan mielettömän hyvältä ja toivottavasti onkin sitä<3 Sävy on ainakin tarpeeksi vaalea, tosta pohjasävystä en oo vielä varma, kun en oo tota päässyt kasvoilla vielä testaamaan :)

      Poista
  6. Missä oli pitkäaikaistilaajille luvattu hieno extra juttu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai pitikö sellainenkin olla? :D Oliskohan se sitten toi Yon-Kan kasvovoide..? Ei tässä mitään muuta eroa tainnut olla pitkäaikaistilaajien ja muiden boksien välillä.

      Poista
  7. No voi peppu suoraan sanottuna :D Nimittäin mun silmääni ihan todella hyvä boxi ja etenkin ton elokuisen pettymyksen jälkeen olisin tän ihan mielelläni ottanut vastaan :D Vaikka ripsiväri oiskin multa jäänyt käyttämättä ja kasvovoiteita oli hassusti kaksi, mutta se ei ois kyllä missään nimessä haitannut näin talven tullessa. Ihan harmittaa, kun elokuun boxi oli niin laimee ja tämä syyskuun olis ollut nyt ihan super ihana. Tuo öljykin olisi ollut mulle just todella tarpeen, kun vauvamasua saa öljyillä aamut ja illat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta jotenkin tuntuu, ettei kesäajan boksit oo lähtökohtaisesti ollenkaan niin hyviä kuin muut. Kesäkuun boksista pidin, vaikka sekin taisi monien mielestä olla vähän floppi. Elokuun boksi olikin sitten jo todella suuri pettymys ja niin eri tasoa tän syyskuun boksin kanssa! Harmi että just nyt tuli se hyvä ja sulle mieluinen boksi, kun lopetit jo tilauksen :/

      Poista

Kiitos kommentista!