sunnuntai 1. syyskuuta 2019

Loppuneet Kosmetiikkatuotteet | Heinäkuu & Elokuu

*Saatu ilmaistuote


Taas on aika esitellä parin edellisen kuukauden loppuneet kosmetiikkatuotteet! Tällä kertaa kahdessa kuukaudessa kertyi tyhjiä purkkeja mun mittakaavallani sellainen aika keskivertomäärä. Enemmänkin olisi saanut loppua, mutta oon kyllä tyytyväinen jo tähän kasaan. Varsinkin meikkituotteita loppui taas ihan mukava määrä, mikä ilahduttaa aina! Alla taas tuttuun tapaan lyhyet miniarviot jokaisesta tuotteesta sekä tieto siitä, ostaisinko tuotteen uudestaan vai en.

Meikit:


Clarins Rouge Eclat Lipstick sävyssä Chestnut Brown. Yksi kaikkien aikojen suosikkipunistani! Tämä on juuri sopivasti kimalletta sisältävä ruskean sävyinen huulipuna, joka pysyi hyvin huulilla olematta lainkaan kuivattava. Mulle tuli täytenä yllätyksenä, että tämä edes alkoi lähennellä loppuaan, mutta toisaalta en ihmettele, sillä tämä on tosiaan mun kestosuosikkini. En tiedä myydäänkö tätä enää eikä Clarins valitettavasti ole cruelty free, mutta jos nii olisi, menisi tämä ehdottomasti jatkoon.

Illamasqua Hydra Veil Rehydrating Gel*. Hyytelömäinen primer, joka kasvoille levitettäessä kuitenkin suli iholle ja levittyi tasaisesti. Tämä jätti todella hyvän pohjan muille meikeille tehden ihosta hitusen tahmean tuntuisen. Meikkipohja pysyi sen päällä todella hyvin eikä mulla ole tästä mitään huonoa sanottavaa. Jatkoon.

Ben Nye Translucent Powder*. Todella hyvä irtopuuteri, joka kiinnitti meikin loistavasti ja ehkäisi myös kasvojen kiiltelyä hyvin. Purnukka on hurjan kätevä sen pienen koon vuoksi, mutta tämä vaatii erillisen alustan, jolle puuteria voi ripotella ja josta sitä saa napattua siveltimeen. Se ei kuitenkaan ole mulle mikään ongelma, jatkoon menee.


It Cosmetics Superhero Elastic Strenght Volumizing Mascara. Todella hyvä ripsari, jolla sai ennen kaikkea näyttävyyttä ja tuuheutta ripsiin! Aluksi tämä oli vähän turhan märkää ja sai ripset herkästi hieman paakkuisiksi, mutta parin viikon jälkeen massa oli juuri täydellistä. Jatkoon.

NYX Matte Liquid Liner. Ehdottomasti mun tämänhetken suosikkieyeliner (yhdessä vinyyliversion kanssa). Tällä saa pysyvän, intensiivisen ja pikimustan rajausjäljen helposti ja nopeasti. Tässä on mun makuuni vähän turhan "löysä" ja pitkä sivellinosa, mutta muuten tää on ihan loistava! Jatkoon menee.

NYX Vinyl Liquid Liner. Kuten edellä mainitsin, nämä NYX:n eyelinerit on mun ehdottomia suosikkeja eikä tässäkään ole mitään muuta valitettavaa kuin se hitusen liian löysä sivellinosa. Senkin kanssa tulen kuitenkin toimeen ja jatkoon menee totta kai tämäkin.

Hiukset:


Mádara Nourish and Repair Conditioner. Luonnonkosmetiikan hoitoaine, joka selvitti hyvin takut ja jätti hiukset pehmeiksi. Tätä kului kuitenkin kerralla aika paljon ja tämä myös teki hiuksistani jollain tavalla hieman lättänät. Ei sillä, etteikö mulla hiukset nuolisi muutenkin päänahkaa seuraavana aamuna pesun jälkeen, mutta tämä sai hiukset tuntumaan jo suihkussa todella ohuilta. Ei jatkoon.

Briogeo Don't Despair, Repair! Strenght + Moisture Leave-In Mask. Ihanan tuoksuinen jätettävä hoitoaine, joka auttoi hyvin pyyhekuivien hiusten harjaamisessa ja mahdollisten takkujen selvittämisessä. Jatkoon menee.

Four Reasons Black Edition Shimmering Spray*. Ihana kevyt shimmersuihke hiuksille! Tämä jätti hiuksiin kauniin ja terveen kiillon, mutta ei kuitenkaan mitään glitterhippuja tai vastaavia. Ehdottomasti menee jatkoon.


Batiste Dry Shampoo Fresh, Blush & Floral. Suosikkini, jota olen kylläkin pyrkinyt vähentämään aika paljon - nämä kolme vain sattuivat loppumaan nyt samoihin aikoihin, mutta ei mulla kolmea pulloa siis kahdessa kuukaudessa kulu. Freshiä käytän eniten, mutta Blush on myös omaan nenääni riittävän miedon tuoksuinen. Floral taas oli jo vähän turhan voimakas, mutta käytin sitä vain kotioloissa. Jatkoon.

Kasvot:


Mádara Pihlaja Daily Defence. Monitoimivoide, jota itse käytin kasvovoiteena. Voide kosteutti todella hyvin ihoa ja tämä onkin ehdottomasti paras kasvovoide, mitä olen Mádaralta kokeillut. Jatkoon menee ihan ehdottomasti!

Ziaja Acai Berry Face and Neck Cream*. Sekä päivä- että yövoiteeksi soveltuva kasvovoide, jota käytin itse pääasiassa meikittöminä päivinä päivävoiteena ja muulloin yövoiteena. Kosteutti mukavasti ja tykkään hurjan paljon näiden Acai Berry tuotteiden tuoksusta. Jatkoon.

Mizon Snail Recovery Gel Cream*. Todella kevyt geelivoide, joka toimi hyvin kiireisinä aamuina päivävoiteena. Imeytyi sekunneissa ja jätti hieman nahkean pinnan iholle. Uskoisin tämän kuitenkin olevan parempi vaihtoehto hieman rasvoittuvammalle iholle, mutta kun muut tuotteet olivat kunnossa, toimi tämä ihan hyvin omalla kuivalla ihollanikin. En kuitenkaan ostaisi uudestaan eli ei jatkoon.

Tilk! Moisture Me Bio Facial Cream*. Ihana moussemainen kasvovoide, joka päätyi mulla lopulta yövoidekäyttöön. Voide kosteutti hyvin, mutta tuoksu ei ollut suosikkini. Tässä oli hieman yrttinen tuoksu, joskaan ei missään nimessä sieltä pahimmasta päästä, mutta tuoksun takia mulla kesti lopulta näin kauan saada tämä purkki tyhjäksi. Ei jatkoon.


Coxir Ultra Hyaluronic Cleansing Oil*. Aivan ihana ja supertehokas puhdistusöljy! Tämä poisti tehokkaasti meikit kasvoilta ja toimi muutenkin loistavasti kuivalla iholla. Mä en tiedä onko Coxir cruelty free vai ei, ja näiden k-beauty brändien kanssa se on aina aika vaikeaa sitä selvittääkään, joten tällä hetkellä sanon että ei jatkoon. Muuten menisi ehdottomasti.

Simple Micellar Cleansing Water. Ostin tämän alunperin miehelleni jo ennen kuin muutimme yhteen. Joitain kertoja mies tätä onkin käyttänyt, mutta suurimman työn olen tainnut tehdä minä. Ja vain saadakseni tämän loppumaan. Misellivesi puhdistaa hyvin, mutta ei ole omalle kuivalle iholleni paras tuote, sillä tämä teki ihosta hieman kiristän ja myös kuivahkon tuntuisen. Ei jatkoon.


Masque Bar Gold Foil Peel-Off Mask*. Kosteuttava peel-off naamio kauniissa kultaisessa värissä! Tykkäsin tästä, vaikka ei tämän kosteutustehot tietenkään voita mitään kunnon tuhteja kosteuttavia naamioita. Masque Barin naamiot ovat muutenkin olleet mulle mieluisia eli jatkoon menee.

Cosmedix Detox Activated Charcoal Mask. Aivan ihana syväpuhdistava naamio, joka teki kasvojen ihosta puhtaan mutta kuitenkaan liikaa kuivattamatta. Mä en kovin usein käytä näin puhdistavia naamioita, joten tämä pienehkö tuubi oli sen puoleen ihan loistava mulle, sillä sain tämän käytettyä loppuun kuitenkin suhteellisen nopeasti. Jatkoon!

Formula 10.0.6 Pore Clearing Face Scrub*. Todella karkea ja tehokkaasti kuoriva kasvojenkuorinta-aine, joka ei juuri sen karkeutensa takia päässytkään mulla käyttöön turhan usein. Tällä sai kasvot kuorittua hurjan tehokkaasti, mutta omalle herkälle iholleni tämä ei ole ehkä ihan kaikkein paras tuote, sillä tämä ei todellakaan ole mitenkään järin hellävarainen. Ei jatkoon.

Vartalo, kädet & jalat:


Cocoa Brown Tough Stuff*. Todella hyvä vartalonkuorinta-aine, joka on tarkoitettu käytettäväksi nimenomaan ennen itseruskettavan levitystä. Mä käytin tätä kuitenkin pääasiassa ihan tavallisena vartalonkuorintana ja tämä teki ihosta todella pehmeän tuntuisen. Jatkoon menee.

Oriflame Sparkling Collection Bubble Bath. Kylpyvaahdoksi tarkoitettu tuote, jonka käytin kuitenkin itse loppuun suihkugeelinä. Tuoksu oli tässä hiema mitäänsanomaton eikä loppujen lopuksi ollut mulle ollenkaan mieluinen, joten ei jatkoon.

The Body Shop Cactus Blossom Shower Gel. Ihana raikas kukkaistuoksu! Tämä ei ole tuoksuna se, mistä normaalisti eniten innostuisin, mutta jotenkin tykkään siitä kuinka erilainen tämä on. TBS:n suihkugeelit ovat suosikkejani, eli jatkoon menee.


The Body Shop Vanilla Pumpkin Hand Cream. Ihanan mausteinen vaniljalla höystetty kurpitsakäsivoide, josta tulee niin mieleen syksy. Tämä onkin siis parin viime syksyn kausituote ja koska TBS:n käsivoiteet ovat yksiä mun suosikkejani, menee tämäkin ehdottomasti jatkoon, jos voide vielä tulee myyntiin.

Korres Ginger Lime Body Milk. Kevyehkö vartalovoide, jonka tuoksussa on ripaus niin limeä kuin inkivääriäkin. Tuoksu miellytti, mutta mikä parasta - tämä ei aiheuttanut mun iholla ihottuman lisääntymistä! (Mulla on siis atooppinen iho ja muutenkin taipumus ihottumaan.) Tykkäsin tästä todella, todella paljon ja jatkoon menee ehdottomasti.

Oliko joukossa tuttuja tuotteita, mahdollisia inhokkeja tai suosikkeja? :)

16 kommenttia:

  1. Montakin tuttua löytyi!
    Allekirjoitan sun kanssa mielipiteen Illamasqua hydra veil primerista, se on ihan huippu ja todella riittoisa.
    Myös It cosmetics superhero mascara on ihan mun kestosuosikki!
    Ja tykkään itsekin hurjasti Ziajan Acai berryn tuoksusta ja koostumuksesta myös. Sitä olenkin käyttänyt jo monta tuubia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ihan yllätyin kuinka kauan toi pikkuinenkin purnukka tota primeria mulla riitti! Siis tokikaan en käyttänyt tota päivittäin enkä edes viikottain, mutta kuitenkin toi oli hurjan riittoisaa :) Acai Berry on ehdottomasti mun suosikkisarjani Ziajan ihonhoitotuotteista<3

      Poista

  2. Korresin Ginger Lime on kyllä tosi ihana koostumuksinen & tuoksuinen.
    Cittarissa näyttää tätä olevan vajaan kympin hintaan. Musta se on aika paljon kroppavoiteesta joita mulla kuluu paljon, mutta tämän kohdalla voisi tehdä poikkeuksen ja ostaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Korresin voide on kyllä niin ihanan tuoksuista, että mäkin olisin valmis maksamaan sen kympin siitä! Tosin tällä hetkellä mulla on taas vartalovoiteita ihan liikaa, kun mä oon ehkä maailman laiskin rasvaamaan vartaloani :D Jotenkin niitä aina kuitenkin jostain kertyy..

      Poista
  3. Tuttuja oli muutamia, Batiste on ikisuosikki ja Korresin voiteet ihania!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ollut aiemmint muistaakseni testannut Korresin voiteita, tai en ainakaan kovin montaa, ja toi oli niiin ihana! Täytyy ehdottomasti ostaa joskus täydessäkin koossa :)

      Poista
  4. Mulla on vähän sama Clarinsin Guavan kanssa, se on mun turvapuna, joka kulkee joka paikassa mukana, koska se sopii kaikkeen. Vanilla Pumpkin käsivoide voisi olla taas kyllä aika ihana tuote!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tollaset turvapunat on kyllä niin parasta! Mä oon saanut huimat kaksi huulipunaa loppumaan elämäni aikana, ton Clarinsin ja UD:n sellaisen viileän violetin/vaaleanpunaisen ja kumpaakin on kauhea ikävä :D Pitää varmaan se UD ainakin ostaa taas talven tullessa, jos sitä vaan vielä myydään.

      Poista
  5. Korresin voiteet on mun lemppareita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tykkäät niistä! Mäkin taisin just tykästyä oikein kunnolla ainakin tohon yksilöön<3 :D

      Poista
  6. Tuo Korresin voide tuoksuu niin ihanalle! <3 Mulla on vielä lähes käyttämättä tuo, kun on niin monta muutakin vartalovoidetta avoinna :D Ja tuo IT Cosmeticsin ripsari odottaa mulla käyttöä. Kuulostaa kyllä tosi hyvältä ja en malta odottaa sen testausta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tuoksuu ja yllätyin kuinka hyvin se mun iholla toimi! Mä kun tosiaan saan sitä ihottumaa lähes kaikista voiteista, jos käytän niitä enemmän kuin pari päivää putkeen.. It Cosmeticsin ripsari oli hurjan hyvä! Ja se on multa aika paljon sanottu, kun yleensä tosi harvat ripsarit toimii mulla niin kuin haluan :D

      Poista
  7. Madaran hoitoaineet ei oikein toimi mullakaan, musta vaan tuntuu että ne jo levitysvaiheessa katoaa hiuksiin! Tosin aika moni luonnonkosmetiikan hoitoaine tekee mulla tuota samaa. Mulla on nyt kasvovoiteena käytössä se toinen Pihlaja-sarjan voide ja se on ollut ihan kiva kesäkäytössä, mutta voin kuvitella että se olisi sulle liian kevyt. Korresin vartalovoiteet on kyllä olleet tosi miellyttäviä käyttää, niissä on kivat tuoksut ja koostumukset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mádara oli yllättävän hyvä, ottaen huomioon että yleensä mitkään luonnonkosmetiikan hoitoaineet ei toimi mulla ollenkaan - toi toimi sentään edes jotenkuten ja selvitti edes ne takut! Mun piti hankkia se toinen Pihlaja-sarjan kasvovoide nyt kesäksi, mutta en sitten hankkinut, kun mulla oli niin monia voiteita jo valmiiksi. Haluisin kuitenkin testata sitä, nimenomaan kesällä kun iho ei vaadi ihan niin kosteuttavia tuotteita :)

      Poista
  8. Seassa oli ainakin mulla käytössä olevia tuttuja tuotteita paljon, mutta ehkä seuraavan kerran testaan myös tuota matta eye-lineria kun nyt suosikkina pitkään ollut epic ink liner.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeile ihmeessä tota Matte Liquid Lineria! Mun taas on pitänyt hankkia jo pitkään se Epic Ink Liner<3

      Poista

Kiitos kommentista!