keskiviikko 18. syyskuuta 2019

Kauneusboksit - Kuinka monta oikein tarvitsen?


Tänään halusin kirjoittaa teille vähän tajunnanvirtatyyliin ajatuksia siitä, kuinka monta eri kauneusboksia todella tarvitsen itselleni. Aihe on pyörinyt mielessäni jo pitkään ja tätä olen lyhyesti sivunnut sekä edellissä Bette Box että Glossybox -postauksessani. Kerroin lopettaneeni Glossyboxin tilaamisen ja harkinneeni samaa myös Betten kohdalla. Syyskuun Bette oli kuitenkin sen verran hyvä, että halusin antaa sille vielä mahdollisuuden ja päätin jatkaa tilaustani. Tällä hetkellä mulle tulee siis Glossyboxin lopettamisen jälkeen neljä eri kauneusboksia: suomalaiset Bette Box ja Ihana Sinä sekä jenkkibokseista Boxycharm ja uututena Ipsy Glam Bag Plus, josta en ole vielä saanut ensimmäistä boksiani.

Aiemmin olen tilannut tai saanut esimerkiksi lahjaksi Jolie Boxia, LF:n Beauty Boxia ja Lip Monthlya. Jokaisessa boksissa, jota olen joskus tilannut, on ollut ne omat hyvät ja huonot puolensa ja mikäli esimerkiksi Jolie Boxia saisi vielä tilattua vanhaan tapaan, haluaisin sen ehdottomasti itselleni. Fakta on kuitenkin se, että näihin kuukausittain ilmestyviin kauneusbokseihin palaa yllättävänkin paljon rahaa, kun niitä tilailee useampia kappaleita. Ja varsinkin, jos niitä tilaa Jenkeistä, jolloin maksettavaksi tulee boksin lisäksi myös välityspalvelun (mulla Shipito) kulut ja toimitukset Suomeen.


Syyskuussa mulle on joko tullut tai tulee bokseja yhteensä 5 kappaletta. Bette, Glossy, Ihana Sinä, Ipsy Plus ja Boxycharm. Seuraavaksi kerron teille, kuinka paljon olen juuri näistä syyskuun bokseista maksanut:
  • Bette Boxin sain pisteillä ilmaiseksi eli rahaa ei mennyt syyskuun boksiin senttiäkään. Normaalisti maksan boksistani 15,90 €/kk.
  • Glossybox maksaa 17,99 €/kk.
  • Ihana Sinän tilasin kolmeksi kuukaudeksi pienellä alennuksella, jolloin syyskuun boksin hinnaksi jäi 14,64 €.
  • Boxycharmissa itse boksi maksoi 19,59 € ja toimitusmaksu Shipitolta huimat 31,15 €, koska paketti oli yllättävän painava enkä halunnut kaikkein hitainta toimitusta.
  • Ipsy Glam Bag Plus maksoi itsessään 23,10 € ja toimitusmaksu Shipitolta saman 31,15 € kuin Boxycharmkin.
Yhteensä mulla meni syyskuun bokseihin ja niiden toimituksiin siis rahaa 137,62 € ja summa olisi ollut yli 150 €, mikäli olisin joutunut Bettestä jotain maksamaan. Ja ihan rehellisesti sanottuna mä en todellakaan enää tiedä olenko valmis tai halukas maksamaan näistä bokseista ihan näin suurta summaa rahaa. Tai itse asiassa tiedän, etten ole. Mulle ei ole koskaan aiemmin tullut viittä kauneusboksia saman kuukauden aikana ja tämä ensimmäinen kerta oli samalla myös viimeinen.


Ison lovenhan tässä kuussa vei nimenomaan ne toimitusmaksut Shipitolta Suomeen. Yleensä toimitusmaksut Boxycharmille ovat olleet halvimman ja hitaimman toimitustavan kanssa noin 15 euroa, mutta nyt silläkin hinta olisi ollut lähes tuplasti enemmän. Hinta määräytyy siis sekä paketin painon että valitun toimitustavan mukaan. Syyskuun Boxycharm oli selkeästi normaalia painavampi, mutta sitähän ei mitenkään etukäteen voi tietää kuinka paljon seuraavan kuun boksi tulee painamaan ja pakko se on sieltä Shipitolta eteenpäin lähettää, jos paketin haluaa itselleen saada. Ja se maksaa rahaa.

Mä tosiaan tilasin Ipsy Glam Bag Plussan nyt ensimmäistä kertaa itselleni ja luulen, että jossain vaiheessa mun pitää päättää kumman haluan itselläni pitkää jatkossa - Boxycharmin vai Ipsy Plussan. Molempiin mulla tuskin tulee pitemmän päälle olemaan varaa, varsinkaan jos toimitusmaksut ovat jatkossakin noin suuret. Toki voin aina palata käyttämään niitä hitaimpia toimitusvaihtoehtoja, mutta tosiaan tässä kuussa olisin päässyt ehkä 2-4 euroa halvemmalla, jos olisin valinnut sen toimitustavan, jolla menee mun boksieni kohdalla aina vähintään kuukausi, joskus jopa pari. Nyt boksien pitäisi tulla mulle 5-12 työpäivän kuluessa. Se muutaman euron säästö ei tässä kohtaa ollut riittävän merkittävä.


Nyt joku voisi miettiä, että minkä takia mä sitten ollenkaan tilaan näitä bokseja, jos samaan aikaan valitan kuinka ne maksavat hirveästi enkä haluaisi näin paljon rahaa laittaa bokseihin? Saan niistä suuresti iloa itselleni ja totta kai myös sisältöä blogiin. Tietenkään en tilaile useita bokseja vain sen takia, että pääsen kirjoittamaan niistä blogiin, mutta onhan sekin totta, että kauneusboksit tuovat blogiini aika paljonkin sisältöä ja te myös tunnutte pitävän niistä postauksista, jotka bokseista kirjoitan! Ensisijaisesti ajattelen näiden kanssa kuitenkin totta kai itseäni ja sitä, että ilahdun boksien sisällöistä itse. Tai suuremmaksi osaksi ainakin ilahdun. Ihana Sinä ja Boxycharm eivät ole pettäneet vielä kertaakaan, mutta pitempään mun blogiani lukeneet ovat saaneet myös huomata sen, että sekä Bette että Glossy ovat joskus tuottaneet pienoisia pettymyksiä. Ja senpä takia olenkin miettinyt niiden jatkoa ja Glossyboxin tilauksen lopetinkin.

Mulle ideaali tilanne olisi tällä hetkellä ehkä se, että tilaisin yhtä Jenkkiboksia ja korkeintaan kahta suomalaista/suoraan Suomeen toimitettavaa boksia. Viisi boksia oli mulle henkilökohtaisesti aivan liikaa ja neljäkin alkaa olla, mikäli tilaan useampaa boksia Jenkeistä ja joudun maksamaan ne Shipiton välityspalvelut. Kumman sitten valitsen, Boxycharmin vai Ipsy Plussan, se jää vielä nähtäväksi! Missään nimessä en ole siis kauneusboksien tilaamista lopettamassa täysin, sillä boksit ovat ehdottomasti mun juttuni, mutta halusin vain hieman purkaa ajatuksiani siitä, että jotain tälle boksimäärälle on tehtävä. Ajattelin nyt ainakin pari kuukautta kuitenkin vielä tilata sekä Boxycharmia että Ipsy Plussaa päällekäin ennen kuin teen sen ratkaisuni kumpaa jatkossa tilaan. Ja voihan olla, että siirryn hetkeksi Ipsy Plussan pariin ja palaan taas Boxycharmiin jossain vaiheessa - en tiedä vielä yhtään mitä teen.

Tilaatteko te kauneusbokseja? Miksi tai miksi ette? :)

23 kommenttia:

  1. Hyvä kirjoitus ja olen itsekin miettinyt samoja asioita tässä jo pidempään kun useampaa boksia olen tilannut. Rahaa palaa ihan hitosti ja se ahdistaa. Toisaalta sain huomattavan säästön kun vaihdoin shipiton planet expressiin. toimitukset on halvempia ja he eivät poista ikinä mitään tuotteita bokseista jolloin myös turhilta selvittelykuluilta vältytään. Mä olen kyllä tykännyt ihana sinä boksista ja ipsy plussasta sekä boxystä niin paljon että niitä en lopeta. LF jääkin lokakuussa multa tauolle ja pikku ipsyn sekä alluren lopetin koska en vaan jaksa niitä minikokoja enää. toisaalta löysin myös kiinnostavan uuden boksin jota haluaisin tilata mutta järkihän sanoisi ettei tähän tarvita enää yhtään uutta boksia :D katsotaan miten käy

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä vaihdan myös Shipitolta pois nyt, oon sen meinannut tehdä jo useaan kertaan, mutta nyt on noi hinnat olleet jo niin korkeita, että vaihdan mieluusti halvempaan. Vaikka se ero ei montaa euroa olisikaan niin silti! Minikokoiset tuotteet ei jaksa oikein muakaan kiinnostaa niin paljon, että olisin halunnut testata esimerkiksi sitä ihan perus Ipsyä. Ipsy Plus onkin sitten jo ihan eri lukunsa :D Kiva kun kirjoitit omia ajatuksiasi tänne! ♥

      Poista
  2. Mulle ei tuu kuin Bette ja Glossy eikä niihin mene kuin noin reilu 30€. Mutta samoin oon miettinyt boksien lopettamista sillä rahalla voisi ostaa muutaman itseään miellyttävän tuotteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sepä just, kun alkaa miettiä että sillä summalla saisi myös niitä varmasti itselle mieluisia tai kiinnostavia tuotteita! Bette ja Glossy kun on molemmat olleet mulle sellaisia, ettei niiden sisällöt aina oo mitenkään ihan täysin nappivalintoja just mulle. Glossysta tosiaan nyt itse luovuinkin, mutta Betteä tilailen varmasti ainakin tän vuoden loppuun :)

      Poista
  3. Tosi hyvin kirjoitettu! Mä oon kans huomannut, että jossain vaiheessa kun on jonkun aikaa montaa boksia tilannut, niin se tavaramäärä alkaa vähän ahdistamaan. Kaikki tuotteet ei oo aina hyviä ja jotenkaan ei viitsisi roskiinkaan lähes käyttämättömiä tuotteita heittää, niin sitten ne vaan jää laatikoihin pyörimään. Ja kaikkia ei viitsi myöskään lahjoittaa pois hygieniasyistä, jos niitä on itse testaillut ja sen jälkeen todennut huonoiksi. Mulle tuli kans jonkun aikaa tosi montaa boksia kerralla ja vaikka niiden availu olikin kivaa, niin tuli olo että ei tässä oo järkeä :D lopetin kans Glossyn ensimmäisenä ja nyt viime kuussa päättyi määräaikainen LF Beauty Boxin tilaus. Aluksi harmittelin tuota LF Boxin päättymistä ja ajattelin uusia tilauksen, kunnes katsoin tän kuun boksin sisällön ja totesin että ei mikään oikein jaksanut kiinnostaa ja ajattelin että ehkä pieni tauko voisi olla paikoillaan.

    Kyllähän kauneusbokseihin menee rahaa tosi paljon, mutta toisaalta niiden arvo on myöskin välillä tosi huikea etenkin Ipsyn ja Boxyn kohdalla, vaikka laskisi postikulutkin mukaan :) ja se availu on niin jännää aina, vaikka tietäisikin etukäteen mitä tuotteita tulee löytymään. Mä en olekaan itseasiassa laskenut paljonko mun tilauksille tulee kuukaudessa hintaa, mutta voisi olla ihan hyvä vähän laskeskella :D

    Ja noiden amerikkalaisten boksien kohdalta suosittelen joskus testaamaan Planet Expressin. Heillä on ollut vähän edullisemmat postikulut kuin Shipitolla, vaikka ostankin kaikkiin paketteihin nykyään 2 dollarilla extrateipit, koska alussa boksit olivat vähän kärsineet matkalla ja ensimmäinen Ipsyni oli sivusta auki. Esim. Nyt tässä kuussa maksoin BoxyLuxen lähetyksestä nopealla toimituksella 35 dollaria. Halvin seurannallinen taisi olla alle 30 dollaria, mutta halusin nopeasti ekan Luxeni :D normaalisti Ipsy Plus ja Boxy ovat maksaneet noiden extrateippien kanssa n. 22-27 dollaria seurantatunnuksella. Ne seurantatunnuksettomat ja hitaimmat ovat yleensä alle 20 dollaria.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä siinä, kun bokseista tulee niin paljon tavaraa ja monia sellasia "ihan ok" tasoisia tuotteita, joita ei vaan yksinkertaisesti sitten ehdi testaamaan, kun kaapeissa on kuitenkin myös niitä paljon kiinnostavampiakin tuotteita. LF:n boksi on kyllä hyvä, mutta ei mullekaan sellainen, mikä olisi ihan pakko saada. Tuotteet on yleensä mielenkiintoisia, mutta harvoin boksin kaikki tuotteet herättää sellaisa vau-reaktiota, kuten vaikka Boxycharmissa monesti käy!

      Rahaa tosiaan menee, mutta Ipsy ja Boxycharm on molemmat kyllä myös sellaisia, jotka taatusti lunastavat lupauksensa ja ovat aina mieluisia<3 Nyt meni yllättävänkin paljon rahaa tohon Boxycharmiin, mutta täytyy tosiaan oikeesti munkin vaihtaa Planet Expressiin niin pääsen ehkä edes hitusen halvemmalla. Mä oon joskus myös saanut jonkun mun Boxycharmini vähän riekaleina, mutta onneksi yleensä paketit löytää ehjinä perille! Kiva kun kerroit vähän noita Planet Expressin hintoja, tieto tuli tarpeeseen :) Ja kiitos muutenkin kun jaoit ajatuksiasi tähän aiheeseen liittyen<3

      Poista
  4. Suosittelen myös vaihtamista Planet Expressiin, paljon halvemmat toimitusmaksut ja nopeampi lähetys! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aionkin vaihtaa, kiitos sullekin kun suosittelit sitä! Shipito on toiminut mulla ihan moitteettomasti, oon aina saanut kaikki pakettini perille, mutta edullisemmat hinnat ja se nopeampi toimitusaika tosiaan vievät nyt voiton :D

      Poista
  5. Itse tilasin aiemmin Betteä mutta koin sen itselleni huonoksi. Jolieboxista tykkäsin kovasti,odotan että sen saisi taas tilattua. Sillä välin tillaan Lovelulan luonnonkosmetiikan boxia briteistä :)
    Lookfantastic tulee vielä joulukuuhun mutta lopetan sen, vaaleana koen sieltä tulevan mulle usein väärän sävyisiä meikkejä koska sävyjä ei voi valita :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jolie Box tuli mulle kolmen kuukauden ajan, kun mies osti sen mulle vuosipäivälahjaksi ja se oli kyllä niin hyvä<3 Mielenkiinnolla odotan näitä Jolien boksiuudistuksia! Se näissä bokseissa on aina tylsää, ettei sävyjä voi valita itse :/ Eikä LF:n boksissa taida olla edes mitään kauneusprofiilia tms. mikä monissa muissa on? Boxycharmin tyylisissä meikkipainotteisissa bokseissa se on aika välttämätönkin, jotta he osaa lähettää edes kutakuinkin oikeansävyisiä tuotteita ihmisille, kun esim. ihonvärejä on niin monia!

      Poista
  6. Mä en tilaa, saan blogini kautta yhtä ja siitä kerroin mitä ajatuksia itselleni sen ympärille on herännyt. Boxycharm on boxi jota tilaisin, jos se olisi helpommin saatavilla, ainakin kokeeksi kolmen kk:n pätkän tms.

    Onhan tuo iso määrä rahaa, mitä kuussa menee. Niin iso, että voisin ostaa sille esim. Bakelin suosikkiseerumini, joka on kallis tuote, mutta sellainen jota joka tapauksessa käytän. Tää on vähän sellaista arvontaa, et haluaako tolla rahalla yllätyksiä vai ostaa oikeasti tuotteen jonka haluaa ja tarvitsee ja siinä samalla saattaa jäädä jopa säästään rahaa. :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se sun postaus oli todella hyvä ja arvostan, että kerroit rehellisesti mitä ajattelet aiheesta! Mäkin toivoisin, että Boxycharm toimittaisi suoraan Suomeen, sillä vaikka siitä todennäköisesti joutuisi maksamaan jonkinlaiset toimituskulut, olisi se kuitenkin helpompaa ja varmasti myös edullisempaa kuin vaikkapa just Shipiton kautta tilaaminen.

      No sitä just! Bokseista kun ei ikinä etukäteen tiedä mitä ne sisältää. Tai joo, onhan joissain bokseissa niitä spoilereita, joiden perusteella voi jotain ainakin päätellä, mutta eipä koko boksin sisältö taida oikein koskaan olla etukäteen tiedossa. Toisille se yllätyksellisyys sopii ja toiset haluaa varmasti vastinetta rahoilleen ostamalla itse ne mieluisat tuotteet :)

      Poista
  7. Miulle tulee vain Boxycharm, ei muita :) Itselläni ei käyttöön tulevat tuotteet menevät joko arvontaan tai myyntiin, niin eivät jää itselleni pyörimään. Boxycharmissa kun tulee noita paletteja usein, niin niistä olen vain yhden jättänyt itselleni, muut menneet eteenpäin.

    Itsekin mietin tuota Boxycharmin tilausta, koska sen käytännt muuttuu 1.11 ja boksi kallistuu 25 $ + saa mm. valita valinnaisia tuotteita boksiin jne. joten jos tuotteet on painavia boksissa muutenkin, niin toimituskulut nousee silti.

    Ja kun katsotaan vuoteen 2022, niin siihen lisätään vielä verot päälle, kun kaikista alkaa mennä sitten sekin ja varmasti paketit viivästyy vielä enemmän, kun ne joudutaan käsittelemään erikseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä hyvä, että antaa eteenpäin tai laittaa just arvontaan tuotteet, joita ei itse halua käyttää :) Niin mäkin pyrin tekemään! Boxycharmista onneksi yleensä tulee pääasiassa sellaisia tuotteita, jotka haluan myös itselläni pitää. Toimituskulut tulee varmasti nousemaan ton Boxycharmin uudistuksen myötä, ainakin jos niitä tuotteita valitsee boksiin lisää. Mä oon sinänsä ihan tyytyväinen näihin nykyisiin bokseihin, enkä kaipaa mitään extratuotteita, kun en esimerkiksi BoxyLuxeen oo ikinä päivittänyt tilaustani. Joo sitä odotellessa, kun kaikki paketit tulee jäämään tulliin kiinni! Jotenkin vaikea uskoa, että tämänhetkiset resurssit siellä riittäisi käsittelemään kaikkia paketteja mitenkään järkevässä ajassa, mutta onneksi heilläkin on aikaa kehittää ja miettiä systeemejä valmiiksi näitä muutoksia varten :)

      Poista
  8. Mulla on ihan samat pohdinnat ku sulla ja tulee BoxyCharm ja IGBP ja ehdottomasti pitää valita vain toinen kohta pian.Betten lopettamista harkitsen jatkuvasti ,Look Fantastic boxi on ainoa varma boxi,jonka pidän.Glossyboxia oon tilaillut muutaman.Onhan tuo summa jo ihan älytön laittaa kauneusboxeihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, kun noi kaikki summat laskee yhteen niin se summa on melkoinen.. Näissä jatkuvissa tilauksissa kun on vielä se hämäävä puoli, ettei sitä hintaa samalla tavalla edes näe, kun summa lähtee tililtä automaattisesti. Ipsy Plus vaikuttaa ihan mahtavalta, mutta en haluaisi millään Boxycharmistakaan luopua :D Vaikeita päätöksiä siis edessä meillä molemmilla!

      Poista
  9. Hauska kuulla vähän sun fiiliksiä ja ajatuksia näistä boxien tilaamisesta, etenkin kun sulla tosiaan on hurjan monen boxin tilaus menossa. Musta olisi ihana tilata pariakin eri boxia, mutta tiedän etten ennättäisi käyttää tuotteita ja mua ahdistaa liika tuotteiden paljous. Yritän muutenkin yleensä käyttää tiettyjä meikki- ja kosmetuotteita pois ennen uusien ostoa :)
    Tänä vuonna jouluna en osta edes kosmetiikkakalenteria, kun on kuitenkin edellisten vuosien tuotteita jäljellä, vaikkakin matkakoossa olevia on kotona jotenkin vaikee käyttää :D Silti vähän harmittaa, kun siitä sai niin ihania ja tykättyjä postauksia blogiin, mutta se ei oo tarpeeksi vahva syy siihen että ostaisin sen. Esimerkiksi nyxin kalenteria mitä viime vuonna mietin :') Toisaalta siinä tulee meikkejä ja niitä ei mulla paljoa ole, koska edellisinä vuosina on menty TBS:llä. Katellaan, aloin taas harkita... Karkaisin taas aiheesta, sori!

    Anyway.. Ymmärrän kuitenkin, että tuo tuntuu liialta, etenkin nyt kun katsoi tuota summaa paljon sulla menee boxeihin. Onhan toi aika paljon, vaikkakin mä uskon että nää hankinnat tekee superiloiseksi sinut, niin se varmasti tekis minutkin, jos en ns. "ahdistuisi" liialliseen määriin kosmetuotteita :D Itse lähtisin perumaan tilauksen ehkä siitä, mistä tulee niitä pettymyksiä eniten, ehkä sen tilalle voisi sitten myöhemmin tilata jonkin muun, jos sitä katuu? :)

    Kivaa loppuviikkoa Linda <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin alkaa muakin pikkuhiljaa ahdistaa se tuotemäärä, kun ei oo mitenkään edes mahdollista saada kaikkia käytettyä pois. Toki annan paljon eteenpäin tuotteita, mutta ne kaikkein kiinnostavimmat ja itselleni mieluisat haluan totta kai pitää itselläni, enkä ehdi käyttää enää niitäkään kaikkia. Pr-tuotteitakin tulee kuitenkin jonkin verran ja niitäkin pitäisi saada käytettyä :D

      Mä oon miettinyt myös paljon tota joulukalenteria tälle vuodelle. Ainut, minkä oikeasti ehkä hankin on se TBS:n kallein kalenteri, mutta en oo ihan varma hankinko edes sitä. Toki on paljon muitakin kalenterita myynnissä, jotka oikeesti kiinnostaa mua ihan hurjan paljon, mutta en oikeesti nyt tarvitse uutta kosmetiikkaa siinä mittakaavassa, että hankkisin ainakaan yhtään enempää kuin sen yhden kalenterin. Oon meinannut kirjoittaa kalentereista ihan oman postauksenkin, mutten oo vielä ainakaan saanut sitä aikaan :) Kiva kun kerroit sun mietteitä noidenkin suhteen!

      Boksit tosiaan tekee mut iloiseksi, mutta tää rahasumma on ihan liikaa, mitä nytkin meni syyskuun bokseihin. Ehdottomasti noin se pitääkin tehdä, että ensin karsii niitä ei-niin-mieluisia bokseja pois :) Ja mulla on myös toisena toi, etten voi pitemmän päälle välttämättä tilata kuin yhtä Jenkkiboksia, kun ne toimitusmaksut nousee niin korkeiksi, vaikkei itse boksi kovin kallis olisikaan.

      Kiitos samoin sulle Kata<3 :)

      Poista
  10. Kiva kuulla sun ajatuksia kauneusbokseista! Ihan fiksua ajatella myös rahan kannalta että kuinka paljon bokseihin kuussa menee. Mä aloin uudelleen tilaamaan Petit Vouria, joka on tähän mennessä ehdottomasti mulle mieluisin boksi mitä olen tilannut. Jossain vaiheessa varmaan kyllä katkaisen tilauksen kun alkaa tuntua että tavaraa alkaa taas olla kotona liikaa. Mulle yksi boksi on ihan tarpeeksi. Mä koetan rahan lisäksi arvottaa bokseja myös niin, että kuinka moni boksista tulevista tuotteista jää minulla käyttöön ja kuinka moni niistä on oikeasti mieluisia. Esim. Bette Boxin kohdalla mulla tuo oli iso ongelma, kun tuntui että yleensä tykkäsin vaan tyyliin yhdestä tuotteesta per boksi, jos sitäkään. Petit Vourin kohdalla on ollut paljon parempi tuuri. Mutta siis tavallaan se laskee minulle boksin arvoa jos siinä on usein mukana minulle turhia tuotteita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Petit Vour vaikuttaa kyllä hyvältä ja on varmasti todella hyvä boksi juuri sulle<3 Sepä siinä, kun ei noiden boksien tuotteet välttämättä aina ole itselle mieluisia ja tuotteet jäävät vaan kaappeihin pyörimään. Ei siinä kohtaa paljon lohduta, vaikka itse boksi ei olisi kallis, jos siitä ei kuitenkaan jää käteen mitään :/ Onneksi nykyään alkaa olla jo ihan mukavasti valinnanvaraa boksien suhteen ja Suomeenkin on tullut uutena esimerkiksi just Ihana Sinä, josta oon tykännyt tosi paljon!

      Poista
  11. Olen tilannut Bette Boxia eniten ja kokeillut muutaman Glossyboxin. Betteä tykkään tukea suomalaisuuden ja pienuuden vuoksi, mutta pyrin kuitenkin käyttämään alennuskoodeja, koska en koe sitä ihan hintansa arvoiseksi. Glossybox ei oikein ole aiheuttanut vau-efektiä, tilaan sen silloin, jos spoilerit ovat tarpeeksi mielenkiintoisia. Uuden Goodieboxin aion tilata, kun se pian aloittaa Suomessa. Jokaisen boksin arvo on yli 75 euroa, joten sen luulisi olevan hintansa väärti. :) Tilaan siis vähän satunnaisesti bokseja, ja yritän vähentää joulukalenterikautta kohti muutenkin, kun on pakko saada ainakin kaksi kosmetiikkakalenteria ja liika tavaramäärä alkaa muuten ahdistaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään Bettestä erityisesti siksi, että boksi on suomalainen :) Samoin Ihana Sinä on kotimainen boksi ja vielä niin uusi, että sitä haluan ehdottomasti tukea senkin takia! Goodiebox ei jotenkin saanut mua nyt vakuuttuneeksi ainakaan heti, joten aion ainakin ensin odotella millaisia bokseja sieltä tulee ennen kuin itse lähden tilaamaan. Samoin tein Glossyboxin kanssa aikoinaan :) Kosmetiikkakalentereista kyllä tulee sitä tavaraa sen verran paljon, ettei siinä oikein enää bokseja tarvitsisi päälle! :D

      Poista
  12. Kun näitä kauneusbokseja tilaa, niin idean pitäisi olla se että tuotteet tulee käyttöön. Jos tilaan liian monta boksia samaan aikaan, alkavat varastot pullottamaan eikä tuotteita tule käytettyä. Haluan saada kuitenkin kaiken maksamani joskus käytettyä, niin boksit alkaa mullakin menemään nyt katkolle. Muutenkin haaveissa olisi käyttää rahaa vähän aiempaa vähemmän kosmetiikkaan.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!