lauantai 14. syyskuuta 2019

Glossybox | Syyskuu 2019


Syyskuun Glossybox ja samalla mun toistaiseksi viimeinen Glossybox on nyt täällä. Mä kirjoittelin jo Bette Box -postauksessani siitä, kuinka oon miettinyt lopettavani sen tilaamisen ja yhtä lailla sama on pyörinyt mielessä Glossyboxin kohdalla. Glossybox on monellakin tavoin ollut mulle mieluinen ja harvoin näissä sisällöissä on ollut mitään kunnon pettymyksiä. Nää ei ehkä silti kuitenkaan ole ihan sitä, mitä kaipaan tällä hetkellä. Mullehan tulee juuri tällä hetkellä viisi eri kauneusboksia, mikä on mulle itselleni ihan liikaa ja yhdestä nyt ainakin oli päästävä eroon. Ja näin alkuun ja ensimmäisenä se on nyt tämä Glossybox.

Tähän ehkä saattoi hitusen vaikuttaa se, että mun edellisestä boksistani puuttui yksi tuote, mitä en ole vieläkään saanut, vaikka jo kuukausi sitten otin Glossyboxin aspaan yhteyttä ja se luvattiin mulle toimittaa. Mun mielestäni tällaisissa asioissa ei pitäisi joutua odottamaan viikkotolkulla, jos siellä päässä on mokattu, mutta täähän on vain mun mielipide. En edes jaksa olla heihin enää uudestaan yhteydessä eikä mua liiemmin enää edes kiinnosta toimittavatko he sen puuttuvan tuotteen mulle vielä myöhemmin, se olisi pitänyt jo toimittaa. Mä olen kuitenkin pettynyt heidän tapaansa hoitaa asiat enkä siis senkään takia halua enää tilaustani jatkaa.


Syyskuun boksi näytti tältä. Pari tuotetta oli taas tiedossa jo etukäteen, sillä Glossyboxilla on tapana paljastaa tuotteita ennenaikaisesti, mikä myös on omasta mielestäni hieman outoa, sillä siinähän menee osa yllätyksestä sitten piloille. Pixin huulikiilto ja Avantin primer olivat tosiaan etukäteen jo tiedossa ja erityisesti nämä kaksi olivatkin ne boksin kiinnostavimmat tuotteet! Boksista löytyi näiden lisäksi myös kynsilakka, suihkugeeli sekä monitoimivoide. Seuraavaksi käydään kaikki boksin tuotteet läpi vielä yksitellen:


N.A.E. Idratazione Shower Gel tuli täydessä 200 ml koossa. Tämä on vegaaninen suihkugeeli, joka sisältää viikunan ja hibiskuskukan uutteita. Tuotteen tulisi puhdistaa iho tehokkaasti samalla myös kosteuttaen sitä. Tuoksu oli miellyttävä ja kyllä tämä pois tulee käytettyä. Miellän suihkugeelit kuitenkin ehkä hitusen tylsiksi tuotteiksi, johtuen varmasti ihan siitä, että multa löytyy vieläkin todella paljon suihkugeelejä, eikä uusille siis sinänsä ole tarvetta. Plussaa kuitenkin siitä, että tämä tuli täysikokoisena! Ei ole tosiaan mitenkään itsestäänselvää, että näin isokokoiset ja painavat tuotteet laitetaan bokseihin täysikokoisina.
Hinta: noin 4,00 €/200 ml.


Boksista tuli myös kynsilakkaa, tällä kertaa Dependin 7-day Hybrid Polish, jonka sain itse sävyssä Wrap Up Warm. Sävy on kaunis, vähän joulunpunainen ja ilmesesti se sisältää myös jotain kimalletta. Mulla ei kuitenkaan kynsilakoille ole käyttöä kuin oikeastaan sen kuukauden ajan joka vuosi, kun olen kesälomalla. Tämä lähtee todennäköisesti suosiolla eteenpäin, jos en nyt sitten innostu ja ajattele, että saisin tästä vaikkapa juurikin jouluksi itselleni nätit kynnet! Dependin kynsilakat eivät ole mulle entuudestaan tuttuja, joten sen puoleen olisi ihan hauska tätäkin testata.
Hinta: noin 4,90 €/5 ml.


Avant Pro Perfecting Collagen Touche Éclat Primer oli tosiaan yksi boksin kiinnostavimpia tuotteita. Kyseessä on meikinalusvoide, joka lupaa jättää iholle mattapinnan ja tehdä siitä otollisen muulle meikille. Bokseista tulevat primerit ovat mulle lähes aina mieluisia, sillä hyviä primereita tarvitsee aina ja uusia on sen takia hauska lähteä testaamaan. Mattapinnan iholle jättävät primerit ovat myös mulle yleensä todella mieluisia eli innolla odotan mitä tulen tästä pitämään! Vielä en ole tätä siis päässyt testaamaan, sillä yritän käyttää pois nyt jo avattuna olevia primereita ennen uusien avaamista. Avantin tuotteet ovat hurjan hintavia ja sen takia hieman yllätyinkin, että tämä tuli boksista täysikokoisena!
Hinta: noin 95,00 €/30 ml.


Seuravaaksi esittelyyn pääsee Purple Treen Papaya Miracle Balm. Tämä on monitoimivoide, jota voi käyttää niin käsille ja kynsinauhoille kuin huulille ja kantapäillekin. Tällaiset monitoimivoiteet jäävät multa liian usein käyttämättä, mutta tämä tuoksuu niin ihanalle, että tulen varmasti tähän tarttumaan! Rakastan papaijan tuoksua ja kosmetiikassa se tuo mulle aina mieleen TBS:n ihanan papaija-sarjan tuotteet. Käsivoiteeksi tämä oli vähän turhan rasvaista ja hitaasti imeytyvää, mutta uskoisin tämän toimivan loistavasti esimerkiksi juuri kynsinauhoille kohdistettuna ja miksei myös huulivoiteena. Kiva tuote ja nimenomaan tuoksu sai mut ihastumaan tähän.
Hinta: noin 4,90 €/25 ml.


Pixi LipLift Max Honey Shine on tuotekuvauksen mukaan mintulta maistuva huulikiilto, joka sekä hoitaa ja pehmentää huulia että tekee niistä täyteläisemmät. Tuote sisältää hoitavina ainesosina mm. jojobaöljyä ja aloe veraa. Tämä tosiaan vaikutti alkuun todella kiinnostavalta, mutta valitettavasti mun kiinnostukseni lopahti kuin seinään luettuani, että tämä sisältää minttua. Mähän en siis pidä oikeastaan mistään mintun tai mentholin makuisista huulituotteista, sillä inhoan sitä viilentävää tunnetta, jonka ne huulille tekevät. Ajattelin ensin testata tätä, mutta päätin lopulta hygieniasyistä jättää sen testaamisenkin välistä, sillä aion antaa tämän eteenpäin. Sävy on kauniin neutraali ja vaalea ja uskon, että olisin tästä pitänytkin ilman sitä mintun makua. Boksista tuli 1 ml koko.
Hinta: noin 17,00 €/3 ml.

Boksi oli kokonaisuudessaan ihan ok. Viidestä tuotteesta kolme oli sellaisia, jotka mulla pääsevät varmasti käyttöön ja kiitos Avantin primerin, boksin kokonaisarvokin oli yli 100 euroa. Syyskuun boksista jäi hyvä mieli ja tähän onkin sitten hyvä päättää mun Glossybox tilaukseni!

Mitä te piditte syyskuun Glossyboxista? :)

10 kommenttia:

  1. Ihan kiva kokonaisuus. Avant kiinnostaisi itseäkin, hintaa on ainakin tuotteella! Ihmettelen suuresti miksi Pixin sama huulikiilto on laitettu sekä glossyboxiin että LF boksiin samana kuukautena! Outoa 🙄
    Toivottavasti tuo Nae suihkugeeli olisi hitusen parempi kuin merkin dödö joka tuli aikoinaan bettestä. Se oli nimittäin ihan roskiskamaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo muistaakseni Avantia on tullut Glossysta ennenkin, jo ennen kuin itse tätä tilasin, ja hinnat tuotteilla on tosiaan melkoiset! Oho, onpa jännä että sama kiilto löytyy molemmista. Onkohan näissä aiemmin ollut kuitenkin aina eri tuotteet? Mä en oo sitä dödöä vielä korkannut, en muista olitko se sinä vai joku toinen, kun on aiemminkin maininnut, ettei se dödö toiminut :/

      Poista
  2. Harmi että sulla ei nyt sitten lähetetty sitä puuttuvaa tuoksua. :/ Kyllä se jää ärsyttämään jos muutaman tuotteen boksista yksi puuttuu.

    Mutta olipa kiva tää tän kuun boksi. Avantin tuotteet on hyviä mutta ei niitä viitsi itse ostaa kun on niin tyyriitä. Vähän harmittaa nyt etten tilannut tätä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voihan se sieltä olla vielä tulossa, mutta vähän silti ihmettelen miksi he lähettäisivät elokuun boksin puuttuvan tuotteen vielä sen jälkeen, kun mulle on toimitettu jo syyskuunkin boksi :D Toivottavasti muilla toimii paremmin nämä hommat ja tää mun on vain yksittäistapaus :) Mä salaa toivon, etten liiaksi ihastu tohon Avantin primeriin, kun en tosiaan ostaisi ikinä noin kallista 30 ml primeria itse :D

      Poista
  3. Minä tilasin silloin alkuun kolmen kuukauden satsin Glossyä, ja maku meni täysin kun jouduin viimeistä boxia kyselemään niin monta kertaa, että menin jo laskuissa sekaisin.
    En kuitenkaan antanut periksi, koska olin boxini maksanut niin kyllähän mä myös sen itselleni vaadin.
    Asiakaspalvelun asenne oli enemmänkin kuin laimea koko asiaa kohtaan, mutta kyllähän sieltä lopuksi uusi paketti lähetettiin kadonneen tilalle.
    Mitä olen kuullut niin monelle muullekin on käynyt näin, lisäksi ei näiden sisältö ole niin hyvä itselleni ollut että tilauksen jatkamatta jättäminen harmittaisi yhtään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin olisin mäkin vaatinut, jos mun kohdalla olisi koko boksi jätetty lähettämättä. Ei tollanen oo hyväksyttävää eikä oo kyllä mun mielestä edes se, että he jättää sen yhden tuotteen toimittamatta.. Hyvä kuulla, että sitä ongelmaa on siellä päässä ollut enemmänkin. Tai siis ei tietenkään ole hyvä, että on niitä ongelmia, mutta etten oo ihan ainut kenellä on jotain tällaisia kokemuksia :/ Harmi sinänsä, kun boksista oon muuten tykännyt, mutta kyllähän toi pisteitä laskee, jos siellä ei asiakkaiden reklamaatiot oikeesti hoidu!

      Poista
  4. Oi jes oonkin jo odotellut Glossypostausta! :D Vaikka tosiaan oman tilaukseni pari kuukautta sitten peruin, niin innolla odotan aina että pääsen näkemään mitä bokseista löytyy. Ja täytyy sanoa, että näyttää kyllä tosi tylsältä. Avantin primer on ehdottomasti kiinnostavin näistä tuotteista, mutta muut vähän meh.

    Mua ihmetyttää tosi paljon, että miksi sekä Glossysta että LF Beauty Boxista tulee sama huulikiilto samassa kuussa. Kuitenkin varmasti moni tilaa molempia bokseja niin vähän tylsää.

    Noista tuotteista jäi muuten vähän hämmentämään tuon dependin kynsilakka, kun pullossa lukee teksti "Step 3". Googlasin lisätietoja noista lakoista niin dependin omilla sivuilla sanotaan hybridilakkojen kohdalla näin: "HUOM! Lakka tarvitsee toimiakseen 7-day alus- ja päällyslakan. Ostettavissa erikseen tai settinä." Ilmeisesti tuon kanssa kuuluisi käyttää myös kynnenpuhdistajaa ennen. Saattaahan tuo toimia ihan yksinäänkin toki, mutta vähän hassu valinta boksiin, kun tuote on kuitenkin kehitetty käytettäväksi yhdessä muiden tuotteiden kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Avantin primer oli ehdottomasti kiinnostavin! Ja tosiaan aika outoa, että Pixi laitettiin molempiin bokseihin samassa kuussa :/ Olisi tullut toisesta edes joku vähän eri tuote, vaikka samaa brändiä olisikin sitten käytetty!

      Mä mietin tota kynsilakkaa katsoessani, että onkohan tolla jotain erityisvaatimuksia, kun siinä se Step 3 luki. Unohdin sen kuitenkin nopeesti, mutta tää sun kommentti sitten selkeyttikin asiaa aika hyvin :D Joo jää multa käyttämättä toi lakka, kun en tosiaan oo mikään kynsihifistelijä eikä mulla tällä hetkellä edes ole aluslakkaa! Todellakin vähän outo valinta boksiin..

      Poista
  5. Dependin lakan kanssa kynnen voi pyyhkäistä puhtaaksi kynsilakanpoistoaineella jos ei mitään omaa ainetta putsailuun ole. Ja sitten käyttää normaalia alus- ja päällyslakkaa. Ihana sävy tuossa lakassa ja muutoinkin nyt oli sellainen sisältö että kolahti! NAE:n dödö oli tosi huono, ei pitänyt ollenkaan. Harmi kuulla että aspa on Glossyboxilla hakusessa, kiinnostaisi tilata mutta ehkä seurailen vielä pari boxia..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että toimii muidenkin tuotteet ton kynsilakan kanssa käytettynä, sävy on kyllä nätti tossa<3 Kiva myös, että oot tykännyt nyt näistä sisällöistä ja mietit tilaamista! Toivottavasti tulevienkin boksien sisällöt olis sulle mieluisia niin saisit tän laitettua tilaukseen :)

      Poista

Kiitos kommentista!