tiistai 22. lokakuuta 2019

Ted Baker Sweet Treats Mia & Ella

*Saatu ilmaistuote


Moikka! Tänään puhutaan hetki taas hajuvesistä ja tälläkin kertaa aiheena ovat nimenomaan Ted Bakerin hajuvedet. Ted Baker lanseerasi alkuvuodesta kolme kappaletta Sweet Treats tuoksuja, joista sain jo silloin pr-näytteenä testiin kuvassa keskellä olevan Pollyn. Olin päässyt tuoksuttelemaan tätä kolmikkoa aiemmin Betten mukana tulleesta tuoksukortista ja ihastuin kolmikon tyttömäisimpään Pollyyn täysin. Lopulta sain vielä muutama viikko sitten maahantuojalta testiin Sweet Treats tuoksujen kaksi muutakin yksilöä - Mian ja Ellan, eli nyt on koko kolmikko kasassa! Pollysta en tässä postauksessa enää sen tarkemmin puhu, sillä olen tuoksusta tehnyt kokonaisen postauksen, joka kannattaa ehdottomasti myös lukaista, jos mietit näiden hajuvesien ostoa!


Ted Bakerin tuoksut ovat myynnissä Sokoksissa, Sokos Emotioneissa ja Stockmanneilla kahdessa eri koossa. Itseltä löytyy jokaisesta tuoksusta pienempi 30 ml koko, jonka hinta on noin 33,90 €. Suuremman 50 ml kokoisen pullon suositushinta taas on 48,90 €. Hajuvesien ulkonäkö on omaan mieleeni, sillä kaikki kolme on pakattu klassisen kauniisiin lasipulloihin ja korkeista löytyy kauniita pieniä yksityiskohtia. 


Ted Baker Sweet Treats Ella EdT* on tuotekuvauksen mukaan "hämmästyttävän itsevarma ja ilahduttavan nokkela", josta tulee itselleni ainakin mieleen hieman aikuisempaankin makuun sopiva tuoksu. Alkunuotteina Ellassa vallitsevat sitruuna, bergamot sekä mustaherukka, jotka yhdistyvät sydäntuoksun ruusuun, appelsiininkukkaan sekä jasmiiniin. Pohjanuoteista taas löytyy myskiä, vaniljaa, vetiveriä sekä santelipuuta. Omaan makuuni tämä on hieman liian "tumma" ja vahva päivätuoksuksi, mutta iltaisin ja hieman juhlavimmissa tilaisuuksissa tämä toimii loistavasti. Enkä siis sano, etteikö tämä toimisi hyvin myös arkisessa käytössä, mutta itse suosin silloin kevyempiä tuoksuja. Ella on ehdottomasti kukkaistuoksu, jotka eivät normaalisti ole niitä mun suosikkejani, mutta mitä enemmän tätä olen käyttänyt ja tuoksutellut, sitä enemmän olen tästä alkanut pitää. Suosikkiani tästä tulee tuskin koskaan, mutta saan aivan varmasti tämän 30 ml pullon käytettyä vielä tyhjäksi.


Ted Baker Sweet Treats Mia EdT* on tuotekuvauksen mukaan puolestaan "pirteä, tyylikäs ja hienostunut". Sitä se on myös omasta mielestäni! Alkutuoksuna Miassa vallitsee mustaviinimarja, sitruuna ja vadelma. Sydäntuoksuna tuoksusta löytyy ruusua, kieloa ja freesiaa. Lämmin meripihka sekä patsuli vaikuttavat vielä pohjatuoksuina. Myös Mia on Ellan tavoin kukkaistuoksu ja tämä onkin vaatinut multa pienoista totuttelua. En sano, että tuoksu on missään nimessä huono, mutta se ei kuitenkaan ole sellainen, mitä itse eniten suosin ja mikä olisi itselleni se kaikkein mieluisin. Olen pikkuhiljaa tähänkin totutellut, mutta kaikista kolmesta - Ellasta, Pollysta ja Miasta juuri tämä Mia on mulle se vähiten mieluisin. Polly on siis yhä edelleen suosikkini ja sitä voisin suihkia iholleni vaikka päivittäin. Myös Mia menee siihen tuoksukastiin, jota käytän mielelläni vain iltaisin/juhlakäytössä, sillä arkituoksuksi tämä on itselleni turhan voimakas.

Suosittelen Ellaa ja Miaa siis ehdottomasti henkilölle, joka pitää hieman vahvemmista tuoksuista, jotka eivät ole niitä kaikkein makeimpia ja tyttömäisempiä. Polly taas on selkeästi hieman enemmän makeahko, mutta hyvin aikuiseen makuun soveltuva tuoksu sekin on. Mian ja Ellan avulla munkin on hyvä totutella kukkaistuoksuihin hajuvesissä, tiedä vaikka joku päivä ne olisivat vielä niitä mun suosikkejani!

Millaisia hajuvesiä te suositte? Ovatko nämä Ted Bakerin Sweet Treats tuoksut tuttuja? :)

6 kommenttia:

  1. Nää on kyllä niin ihanan näköisiä! :) Ja tuoksut on kans kaikissa aivan ihanat <3 Mä ostin ensimmäisenä tuon Ellan ja tykästyin siihen heti. Pollyn kanssa piti odotella pitkään, ennen kuin sitä pääsin tuoksuttelemaan, mutta vihdoin parisen viikkoa sitten sen löysin kaupasta :) Ja myös tuosta Miasta itseasiassa tykkään, mutta se on mulle noista kolmesta kans se vähiten kiva. Mä tykkään tosi monenlaisitsta tuoksuista, niin on vaikea sanoa millaisia suosin :D Mutta ehkä ne kaikkein vahvimmat jäävät mulla kauppaan, kun ovat usein vähän tunkkaisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo muistelinkin, että sä sait Pollyn ihan hiljattain<3 Se on niin hyvä tuoksu! Ella on myös mulle oikein mieluisa, mutta Mia vaatii edelleen vähän totuttelua. Pikkuhiljaa se alkaa kuitenkin miellyttää enemmän ja enemmän, eli hiljaa hyvä tulee ;) Kiva kun kerroit sun omista tuoksumieltymyksistä! :)

      Poista
  2. Polly on näistä ehdottomasti lemppari, tykkään myös Miasta, mutta Ella ei ole yhtään mun heiniä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Polly tuntuu olevan aika monien suosikki, mitä oon ihmisten mielipiteitä tästä kolmikosta kuullut! :)

      Poista
  3. Pollysta mulla se 30ml itellänikin ja tuo Mia on sitten tullut glossyssä 15ml testerinä. Polly on paras.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Polly on näistä ehdottomasti mullekin mieluisin<3 :)

      Poista

Kiitos kommentista!