tiistai 1. lokakuuta 2019

The Body Shopin talven kausiuutuudet!

*Affiliate- eli mainoslinkki


*The Body Shop lanseeraa joka talveksi yhden tai useamman kausisarjan ja tänä vuonna niitä tuli myyntiin kolme erilaista. Mä olen itse yleensä välittömästi tuotteiden ilmestyttyä hamstraamassa niitä itselleni, ja nytkin kävin viikonloppuna ostamassa jotain pientä jokaisesta sarjasta. Samalla sain hyödynnettyä TBS:llä olleen kanta-asiakasalen, jossa kaikki tuotteet olivat vähintään -20% alennuksessa. Tällä kertaa koko ostossaaliini jäi hyvin pieneksi, sillä en yksinkertaisesti tarvinnut esimerkiksi uusia vartalovoiteita, mutta suihkugeeliä ja käsivoiteita sentään kuluu aina! Kausisarjoja on tosiaan kolme erilaista: Juicy Pear, Warm Vanilla sekä Rich Plum. Näistä oikeastaan vain Juicy Pear oli ihan uudenlainen tuoksu mulle itselleni, sillä aiempina vuosina The Body Shopilla on ollut useita erilaisia vanilja- ja luumusarjoja myynnissä. Senpä takia nappasinkin suihkugeelin mukaan juuri Juicy Pear -sarjasta ja muista kahdesta vain käsivoiteet. Kausisarjoista on myynnissä mm. vartalovoi, suihkugeeli, käsivoide, kylpypommi, palasaippua, käsisaippua sekä vartalonkuorinta-aine.


*The Body Shop Juicy Pear on nimensä mukaisestikin raikkaan ja mehukkaan päärynän tuoksuinen sarja. Juicy Pear tuotteet sisältävät ihoa ravitsevaa ja kosteuttavaa päärynäuutetta sekä voipuunvoita. Tuoksu näissä on itselleni hyvinkin mieluisa. Se on samalla raikas, mutta kuitenkin makeahkon päärynäinen eikä ollenkaan turhan voimakas. En itse ehkä miellä tuoksua mitenkään turhan jouluisaksi tai talviseksi, mutta mieluisa se mulle joka tapauksessa on. Tästä sarjasta halusin ehdottomasti käsivoiteen lisäksi myös suihkugeelin, ja uskonkin että se tulee käytettyä loppuun alta aikayksikön. Jos hedelmäiset tuoksut ovat mieluisia, suosittelen kokeilemaan tätä!


*The Body Shop Rich Plum -sarjasta ostin tosiaan vain käsivoiteen, sillä tuoksu muistutti aika paljon edellisiltä vuosilta tuttua luumusarjaa, joka ei ollut missään vaiheessa mun suosikkini. Rich Plum sarjan tuotteet sisältävät totta kai luumu-uutetta sekä myös luomubabassuöljyä, jotka auttavat pehmentämään ja kosteuttamaan ihoa. Tuoksu on hyvinkin luumuinen ja The Body Shopin sivuilla sitä kuvaillaan "raikkaaksi kukkais-hedelmäiseksi". Tuoksu on hyvä ja tuo mieleen joulun, mutta on näistä kolmesta kuitenkin se vähiten mieluisin mulle, sillä luumu ei tuoksuna tosiaan ole ihan se oma suosikkini.

*The Body Shop Warm Vanilla -sarjasta mukaan lähti niin ikään vain käsivoide. Vaniljauutetta ja voipuunvoita sisältävät tuotteet tuoksuvat aivan ihanalle vaniljalle, ja vaniljahan on yksi mun suosikkituoksuni ihonhoitotuotteissa. Tämä muistutti mua todella paljon viime vuoden Vanilla Marshmallow -sarjasta, josta mulla on yhä edelleen yksi avaamaton suihkugeeli ja myös täysikokoinen vartalovoi. Ehkä sen takia en ollutkaan nyt niin innoissani tästä uudesta Warm Vanillasta, vaikka sinänsä tuoksu tässä onkin aivan ihana ja mulle todella, todella mieluinen. Veikkaan, että tulen jossain vaiheessa hankkimaan käsivoiteen lisäksi vielä jotain muutakin tästä Warm Vanilla -sarjasta, mutta toistaiseksi aloitellaan nyt ihan vaan tämän käsivoiteen kanssa!

Oletteko jo tuoksutelleet The Body Shopin uutuudet? Mikä oli suosikkinne? :)

10 kommenttia:

  1. Oi nam, tuo päärynä ja vanilja kuulostaa tuoksujen puolesta tosi hyviltä! Mä en ole itse enää moneen hetkeen ostanut mitään TBS tuotteita vaikka pidän kyllä niiden tuoksumaailmasta. Jotenkin kun olen katsellut tuotteiden incejä niin ne ei kaikissa tuotteissa mua ihan vakuuta. Mutta suihkugeeliä voisin oikein mielelläni testata kyllä :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuoksut näissä on ne, jotka mua eniten viehättää<3 Ja TBS:ltä nimenomaan suihkugeelit ja käsivoiteet on mun suosikkeja! Mä en oo tainnutkaan vähään aikaan tutkia mitään heidän vartalovoiteiden ym. incejä, pitääkin ehkä tutustua vähän tarkemmin niihin :)

      Poista
  2. Mä paineli BTS:n ohi just kauppareissulla,koska niin paljon nyt jemmassa kosmetiikkaa. Ehkä mun on tuo päärynä kuitenkin käytävä tuoksuttelemassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen käymään! Samasta syystä munkin ostossaalis jäi näin pieneksi, mutta jotain pientä oli pakko saada mukaan<3 :D

      Poista
  3. Ainakin päärynä-sarjaa täytyy ostaa ja vaniljaa myöskin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi oli ehdottomasti kaksi parasta sarjaa!

      Poista
  4. Mä en oo vielä ennättänyt käydä tätä uutta kolmikkoa tuoksuttamassa, mutta sisko kehui maasta taivaisiin mulle ton Juicy Pearin. Somessa on myös ihasteltu sitä ja kehuja oon siitä kyllä lukenut :D Voi olla, että on ostettava tuo Juicy Pear, enemmänkin siitä tulee ehkä mieleen syksy kuin talvi. Luumusarjaa haluan myös kokeilla todennäköisesti, mutta katsotaan mitä mieltä oon kun pääsen paikanpäälle niitä tuoksuttamaan 8) Jospa perjantaina jo pääsisi TBS:lle ostoksille 8) Vanilla pumpkin tuli muuten ostettua vasta suihkugeelinä, koska onhan se vaan ihana, mut kai mun on ostettava toi päärynä suihkugeeli, koska kuten sanoit niin kyllähän sitä suihkugeeliä aina menee! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on aivan ihana! Uskon että säkin tykästyt siihen :) Mä jätin nyt tällä kertaa Vanilla Pumpkinit kauppaan, vaikka mieli teki niitäkin hankkia edes sen käsivoiteen verran. Halusin kuitenkin nyt ennen kaikkea testata näitä uutuuksia ja kotoa löytyy jo niin paljon kaikkia käsivoiteita sun muita, etten sitten raaskinut enää ostaa neljättä :D Vaikka siis alunperin piti ja tiedän jo nyt, että mua kaduttaa jos jään ilman sitä..

      Poista
  5. Varsinaisesti mitään en tarvitsisi, mutta kyllä näitä täytyy ainakin käydä tuoksuttelemassa :D Parhaimmalta kuulostaa tuo päärynä, ja veikkaan että ainakin siitä tulee jotain hankittuakin testiin :) Myös vanilja toimii aina! Luumu ei kuulu myöskään omiin suosikkituoksuihini, joten se kiinnostaa näistä vähiten :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luumu ei tosiaan oo munkaan suosikkeja, mutta ei toi huono silti ole :) Vanilja nyt on vanilja ja aina yhtä ihana, ja toi päärynäsarja yllätti hurjan positiivisesti! Toivottavasti säkin ihastut näihin<3

      Poista

Kiitos kommentista!