maanantai 3. joulukuuta 2018

Totuus tulee poikaystävän suusta

Hurjan monissa blogeissa on viime aikoina pyörinyt tämä postaus, jossa miehen tehtävänä on vastata naistaan koskeviin kysymyksiin. Pakkohan munkin siis oli suostutella oma mies näihin vastaamaan ja vaikkei toi mikään kovin monisanainen tapaus nähtävästi ole, oli hänen vastauksia kuitenkin hauska lukea! Joihinkin kohtiin lisäsin vielä oman kommenttini perään, mutta muuten vastaukset on miehen suusta tulleita. Jännä nähdä miten hän mut näkee, kun aletaan kysellä tällaisia asioita, jotka ei muuten välttämättä niin tulisi puheeksi :)

Mitä oikeasti ajattelit minusta ensitreffeillämme?
- Varmaan et sä olit kiva ja kaunis.

Nauranko vitseille, mitä en oikeasti tajua?
- Et sä kyl naura.

Pidänkö halailusta?
- Joo.

Haluanko pienet vai isot häät?
- Varmaan isot.
Ei mitään superisoa, semmoset keskikokoset on hyvät!

Olenko koskaan rikkonut lakia?
- Varmaan joskus jotain pientä, et ainakaa kovin usein.
Joo no ei musta varmaan mitään suuren suurta kriminaalia saa :D

Millainen on voileipäni?
- Voita ja juustoo ja kinkkuu tai jotai kalkkunaleikettä.

Millaista musiikkia kuuntelen mieluiten?
- Muuten kaikenlaist, mut et raskasta musiikkii. Sä kuuntelet suomalaista musiikkia.

Mitä pelkään?
- Ainaki niit vitun perhosii.
Jep ja niitä enemmän ampiaisia..

Kestänkö stressiä?
- Nojoo kai jotenki ainaki ihan hyvin.

Oudoin tapani?
- Vaik se ku käytät miljoonaa tyynyä.

Mihin työhön et missään nimessä laittaisi minua?
- Mihinkään ulkotöihin, sä oot sisätyöihminen.

Jos saisin viettää päivän jonkun kuuluisan, elävän, kuolleen tai ihan kenen tahansa kanssa, kuka se olisi?
- Jonkun näyttelijän varmaan, en mä oikeesti tiiä kenen kanssa.
Nyt meni aika pahasti metsään :D Enköhän mä tois päiväksi jonkun kuolleen takaisin, esim. äitini.

Voittaisin lotossa, mitä tekisin rahoilla?
- Matkustaisit ja ostaisit isomman asunnon. Ja varmaan ostaisit meikkejä lisää.

Mikä väri vastaa persoonaani ja miksi?
- Vaiks punanen ku sä oot lämmin ihminen.
Nauroin tälle suhteellisen paljon, mut ei siinä, kiitos :'D


Mikä minua ärsyttää eniten muissa ihmisissä?
- Huonot käytöstavat, jos ei osaa käyttäytyä julkisilla paikoilla.
Word!!

Mikä on suosikki roskaruokani?
- Hesen kerrosateria
Nöyp, Subin Spicy Italian on ykkönen.

Rumin vaatteeni mistä minä pidän, mutta sinä et?
- Semmonen vaalee kulahtanu paita mitä käytät iltaisin, sen vois päivittää.

Mikä oli viimeisin tekstiviesti, minkä lähetin sinulle?
- Tullaan sinne.

Kun olen kipeä haluanko, että minua hoidetaan vai olenko mielummin yksin kunnes paranen?
- Haluut varmaan et sua hoidetaan, mut ei sua koko ajan tarvii hoitaa. Kai. En mä ainakaa oo hoitanu.

Kun riitelemme, miten käyttäydyn?
- Huudat jonkun verran, mut et paljon.
Hahah, mä oon kyllä enempi mököttäjätyyppiä. Huudan vaan, jos saat mut oikeesti tosi vihaseks!

Menemme ravintolaan, mitä tilaan?
- Riippuu varmaan ravintolasta. Välil kalaa, välin pihvin ja välil hampurilaisen. Et sä aina samaa tilaa.

Minkä asian äärellä voisin viettää tuntikausia?
- Kattomas jotai sarjaa, niinku Pretty Little Fuckersii.
Niin siis Pretty Little LIARSia, toi sun versio kuulostaa joltain aikusiviihdejutulta..

Mikä saa minut todella vihastumaan?
- Ainaki se jos sul valehdellaan.

Entä piristymään?
- Jos sul tuo lahjoi.

Millainen olen tyttöystävänä?
- Ihan ok. No ei kai! Ainaki luotettava, kiltti, huolehtivainen...

Kumpi sanoi ensin rakastan sinua ja missä se tapahtui?
- Mä sanoin tietysti ensin, en kyl muista missä se tapahtu.
Voi apua sua, kyllä se olin minä joka sen ensimmäisenä sano!

Mitä teen heti ensimmäisenä aamulla?
- Annat kissoille ruokaa.
Joo siis viikonloppuisin ehkä, arkena en ikinä :D

Millaisia vaatteita käytän kotona?
- Mukavii

Mitä kotiaskaretta en osaa hoitaa?
- Ei semmosta varmaan oo.

Kumpi määrää kaapin paikan?
- Ei kumpikaan. No sää sit, en mä ainakaan.
;)

Mikä on paras luonteenpiirteeni?
-  Sä oot ymmärtäväinen.

Entä paras piirre ulkoisesti?
- Oon aina sanonu et tykkään sun hymystä, et sanotaan se.

Ihanin yhteinen muisto?
- Se ku me oltiin siel Ylläksellä edelliskesänä.

Kaikki ei nyt tosiaan mennyt ihan nappiin, mutta yritys oli kuitenkin kiitettävän arvoinen :D Ja kuvien ettiminen tähän postaukseen osotti taas kerran sen, kuinka vähän (ja huonoja) yhteiskuvia meistä on! Toi toinen osapuoli viihtyy kameran edessä vielä vähemmän ku minä, mutta joo ehkä sitä vois koittaa vähän petrata!

Onko teidän miehet vastanneet näihin? Linkkailkaa ihmeessä postauksenne, käyn mielelläni lukemasa :)

14 kommenttia:

  1. Haha, ihana!! :D Näitä on tosi kiva lukea ja nähdä mitä muiden kumppanit on vastanneet! Nauroin kyllä hieman tolle pretty little fuckersille :'D Omakin mieheni on yleensä melko lyhytsanainen, joten yllätyin hieman että joihinkin kysymyksiin löytyi hieman enemmänkin sitä tekstiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä oon myös tykännyt ihan hurjasti lukea näitä! Niin nauroi mun kaveritkin, kun kerroin heille viikonloppuna miehen vastauksen :D

      Poista
  2. Mitä toi perhospelko tuli mulle uutena tai se on mennyt jotenkin ohi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo yhtään varma oonko joskus maininnut tosta aiemmin, mutta siis sain nuorena hirveet "traumat" yöperhosista, jotka lensi mun huoneeseen ja hyökkäili sitten mua päin kun ne pörräsi siellä huoneessa. Ei mua Suomen nätit päiväperhoset niin pelota, mutta Lontoon eläintarhassa ne nätitkin perhoset oli kämmenen kokoisia ja tuli jokseenkin kiire sieltä perhostalosta ulos..

      Poista
  3. Näitä on hykerryttävän hauska lukea:D Moni onkin jo laittanut oman kumppaninsa kysymyksiin vastailemaan, niin meillläkin ukkeli pääsi rustaamaan omiaan, heh, oli se aika valaisevaa itsellekin.
    Oudosta tavasta muistakin, että kerroit jossain postauksessa, että tarvitset/käytät paljon tyynyjä sängyssä, heh, niin minäkin ennen;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä oli ihan superhauskaa nähdä mitä se mies näihin oikein vastaa :D Tiiän ettei se kovin syvällisesti näihin vastannut tai turhaan käyttänyt aikaa vastausten miettimiseen, mutta vastasipa kuitenkin ;) Joo tyynyjä pitää olla riittävästi! Ja mä varastan aina miehenkin tyynyt, jos meen ennen sitä nukkumaan :'D

      Poista
  4. Ougaaaat mä repesin tolle Pretty little fuckersille, ja sun kommentille siihen :''D Ihan mahtavaa että tekin teitte tämän, oispa hauska jos tämän tyylisiä tulis vastaan tulevassa lisää. :D Ovat niin hauskoja ja saapi vähän lukijat lukea toisen ihmisen näkökulmasta meistä bloggaajista - vaikkakin ne ei näemmä osu aina ihan nappiin.
    Olis varmaan täytynyt itsekin korjailla miehen vastauksia kun osa meni väärin, mutta ajattelin antaa olla :') Hei, mäkin olisin itse laittanut tohon kenen kanssa viettäisin päiväni, niin isäni kanssa <3 Veikkaan että tuossa alussa oleva sana "kuuluisuus" sokeutti sen verran, että sen täytyis olla kuuluisa ja sen vuoksi eivät noi meidän miekkoset ihan ehkä osanneet ajatella sitä. :) Mä nimittäin kysymyksiä lukiessa myös ajattelin ensin että sen pitäis olla kuuluisuus, mutta sit kun luin tarkemmin niin lopussa "tai ihan kenen kanssa tahansa.." :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :D Mä toivon myös, että tällaisia tulis jossain kohtaa lisää! Näitä on ollut niin kiva lukea ja just se, että lukijat saa vähän eri näkemystä ja valaisihan nää miehen vastaukset kyllä muakin :D Mä veikkaan samaa, olis pitänyt se kuuluisa olla vaikka viimeisenä tossa niin ehkä miehet olis paremmin ymmärtäneet, että toi koskee oikeesti ihan ketä tahansa - ei vaan niitä julkkiksia. Uskon, että meidän molempien miehet olis siinä tapauksessa tajunneet ajatella vähän eri tavalla ja vastauksetkin olis olleet toisenlaiset :)

      Poista
  5. Vitsi tää on kyl hauska haaste :D. Sain eilen omankin miehen vastaamaan kysymyksiin niin saan itsekin postauksen tehtyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, huippua että sultakin on tää tulossa! :)

      Poista
  6. Pretty little fakers on kyllä hyvä sarja, oon kattonu sen pari kertaa varmaan. Hauskat kyssärit ja uhanat vastaukset :) tuli hyvä mieli ku katto näitä vastauksia. Pitää ottaa ylös jos saisin omani antamaan haastiksen blogiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on! Mulla on toinen kerta menossa ton sarjan kanssa :) Toivottavasti saat myös oman miehesi vastaamaan näihin, näitä on ollut niin kiva lukea muiden blogeista<3

      Poista
  7. Olipa hauska lukea tämä teiltäkin, näistä oppii aina jotain uutta :) Hauska tuo Pretty little fuckers :D Te vaikutatte suloiselta parilta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep oon samaa mieltä, aina oppii jotain uutta bloggaajasta oikeestaan kaikkien haastepostausten kautta :) Voi kiitos! <3

      Poista

Kiitos kommentista!